Huhtikuun hulinat

Voehan vitja että osaakin olla läski olo!! Tuntuu että ei enää muuta teekkään kun syö ja lorvii :\

Ja omasta kokemuksesta vois sen verran kertoa että 6v yritystä ennen kuin esikoinen tärppäs. Mutta me mentiinkin ilman ehkäisyä ihan sillä et nappaa jos nappaa koska olin 19v saanu tuomion että ei lapsia ilman hoitoja. Nyt sitten luomuna odotetaan myös pikku kakkosta. Ja sanonpahan vain että anopin utelut lapsista satutti aina eniten kun hän osaa aina olla niin loukkaava oli asia mikä tahansa.
Mut kyllä sitä kuuden vuoden lapsettomuuden aikana ehti käydä monet tunneskaalat läpi ja kun asian oli hyväksynyt tuli tämä ylläriraskaus -11 joukukuussa.
Et niin se elämä yllättää välillä...

Mullekin sanottiin vuosia sitten kun syövän sairastin, että sä et tule ikinä saamaan lapsia... Siitä reilu 6kk olin raskaana.... Hieman oli sekava olo, kun jo vähän asennoitunut, että musta ei koskaan tulekaan äitiä, vaikka aina, ihan pienestä pitäen, halunnut paaaaaljon lapsia.... Ja sen jälkeen sanottiin sit yhtäkkiä, että ei hedelmällisempää naista ole ennen tullut vastaan.... Taas oli pää ihan sekaisin, että kuuluuko mun nyt saada niitä lapsia vaikö eikö o_O Ja tosi useesti se jännittää edelleenkin, että voinkohan mä enää saada lapsia...... Kummia juttuja sitä joskus ajatteleekin.....

Öäh! Tuolla kun käy lukemassa huhtikuisten synnytysjuttuja niin alkaa vaan oma palo päästä synnyttään kasvamaan! :P Ihan hullua! Miksei vain vois nauttia loppuraskaudesta kun ei todellakaan mitään hätää ole suuntaan eikä toiseen...

Ei saa vaihtaa kun sit ei enää tunnista siitä kuka on kukin!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mies ja lapset lähti papan pihaan autojen pesuun ja äsken tein yllätyshyökkäyksen sinne mukanani välipala-voileivät ja termarillinen lämmintä kaakaota :) Oli ihan kiva hengailla hetki pihalla, mutta puolen tunnin seisoskelu alkoi tuntumaan alaselässä aika ikävältä. Ja takas ajaessani alkoi supistamaan. Kylläpähän tää meikäläisen elipiiri on aika rajoittunut tällä hetkellä. Saas nähdä kuin käy viikon päästä, kun pitäs lähtee pääsiäiseks reissuun. Onneks mun ei tartte ajaa.

noooooooo, kaippa nekin pitää pestä joskus :wink moon pari kertaa pessy puhelimeni ja yleensä viel kaveri ollu langan toisessa päässä :grin

Seki et en ollu ees pissalla vaan kävin vessas kääntymäs ku vein uudet pyyhkeet sinne ku oon pyykkiä pessy ja oli tabletti kainalos ku oon alhaalla viettäny aikaani niin sieltä vaan meinas lentää pönttöö :grin:oops: Mulla ei muutenkaa enää mikää pysy käsissä tai suussa :p Kaikki ruokakin tippuu tisseille tai mahalle :oops::oops::p:grin

Kiva kun muistin et virpojat tulee viikon päästä sunnuntaina niin se onkin sitte nyt huomenna. Pakko varmaan ostaa jotain(ja toivoo ettei syö niitä ennen huomista).

Mimii, mää aattelin pitää verhot kii ja ovet lukossa :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä varauduin herkullisilla yllätymunilla virpojia varten. Harmi vaan etten oo huomenna koko päivänä kotona :winkeka ristiäisiin kummin roolissa ja sit miehen mummon synttäreille, ja noissa kun tulee tuskin mätettyä herkkua tarpeeks ni voi olla et joutuu vetäsee iltapalaks viel muutaman suklaamunan:dog

Tänään avataan grillikausi ja sinne laitetaan makkaraa, tomaatteja ja maissia! Naaaam...

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on taloyhtiössä vain yksi virpomisikäinen ja alaovella on koodi, joten vieraita lapsia tuskin on tulossa. Mitenkäs tohon nyt varautuisi? Napero on kyllä niin pieni, ettei se tajua vielä pettyä jos saa pähkinöitä ja rusinoita...

Takaisin