mä ajattelin tälläkertaa lähtee taistoon takki auki viimeks olin ajatellu hirveesti kaikkee ja harjottelin kivunlievitystä lämpimässä vedessä ammeessa jua suihkussa jne jne, mut sit sanottiinkin ekana et "nyt loppu luomuilu" ja kaikki mitä olin toivonu ja ajatellu niin romuttu... se oli alkuun aika pelottavaa... vaikka alitajuisesti tietty tiesin et mitä vaan voi sattua, mut mulle kyl synnytysvalmennuksessa annettiin vähä liian ruusuinen kuva hommasta.... mä oon sellanen et mulle pitää sanoo asiat suoraan niinku ne on, eikä hyssytellä... ja vaikka se loppuraskaus oli kaikkee muuta ku helppo, niin silti kuvittelin synnytyksen menevän niinku neuvolassa luvattiin.... nyt meen sinne nyrkit pystyssä ja tulee mitä tulee, mä oon valmis muahhahhaaaa!!!!!
Juu toi spiraalin toive ois just se mitä itekki toivosin ja tietty ettei ees repeis paikat MUTTA koska nuo toiveet on mahottomia, en toivo mitään! :D yritän ottaa sen ajattelutavan että se menee niinkö menee ja ilman kivunlievityksiä meen niin pitkään ku pystyn. :)
mua ei pelota se repeeminen vaan se et ne rupee turhaa leikkaamaan... oon niin monelta kuullu et se leikkaushaava paranee toooosi paljo hitammin ku repeemä.... ja ite en ekan kohdalla revenny ku ihan vähä vaan eikä se ollu ollenkaan kipee.......
mun tekis hirveesti mieli kokeilla jotain peräruisketta..... mut en uskalla, jos mä pskonki sit viikon
Mä ajattelin ostaa microlaxia kotiin niin että voin hoitaa sen sit jo ennen lähtöä sairaalaan niin tulee varmasti hoidettua...mä en tosiaan haluais p*skoa alleni synnytyksessä.
Ja oon oikeesti harkinnu tota öljyymistäkin. Mutta se on edelleen vaan harkinnan tasolla...
Synnärillä annetaan kuulemma peräruiske, jos ei suoli ole tyhjentynyt itsestään. Varmasti osaavat tarjota sitä etukäteen. Mutta ei huonompi idea tuo Microlaxin osto - sitä saattaa tarvita sitten, kun takaosasto ei kestä yhtään ylimääräistä ponnistamista.
Pitääkin muuten taas venytellä reidet, pakarat ja muu lonkkaosasto.
No oon syöny minäki mutta ku siinä on raakaa kananmunaa ja blaa blaa blaa. Ja ku ite tehtyä ei sais syödä, kaupan kyllä ja ku ei sais kaupankaa ja sit kuitenki saa syödä kaikkea. Aattelin jos joku viisaampi sanois. Vaikka tuskin enää tässä vaiheessa kovin suurta merkitystä on ku oon sitä aurajuustooki vetäny välillä kaksin käsin..
Thl:n suosituksissa ei oo kielletty erikseen majoneesia, mutta siellä on kyllä jossain kohtaa puhuttu salmonellariskistä ja raa'asta lihasta. Kyllä mä oon siis syöny majoneesia, myös itetehtyä.
heheheee no joo..... oon mäki auraa vetäny, ja fetaa ja muuta kiellettyjen listalta... vähä skeptinen välillä noiden kanssa ja kumminki katon et on suomalaista, niin oon ajatellu et se ei olis niin likasta
Niin määki ku mullon kova luotto näihin suomalaisiin ruokiin ni en juuri oo vältelly.. taijan siis tehä ite valkosipuli majoneesin ja luotan että suomalaiset kanat munii terveitä munia! :)
Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
Mä en kyllä oo yltäny tonne alas ite ollenkaa, et öljyymistä en oo miekää harrastanu.. Oisha se ollu iha jees vähä ees varustautuu kimmosammalla välilihalla, mut ku ei yllä ni ei yllä.