Huhtikuun höpinät

On noista panadoleistakin ollut huomattavasti apua ja kuume on aina vähän laskenut supon laiton jälkeen. Mutta en ole miettinytkään buranaa vaihto ehtona, kiitos vinkistä! :) ei varmaan haittaisi jos olisi kumpaakin lääkettä varmuuden vuoksi jemmas.
 
Musta tuntuu että.meillä om viime aikoina annettu vähän väliä buranaa.. tuntuu että saattais olla niitä hammaskipuja mutta uusia hampaita ei näy. Ei toki tarvi joka päivä 3krt mutta esim viikon aikana saattaa mennä 4-6 kertaa. Mutta jos toinen on kipeä?
 
Meilläki ostin vasta nyt buranaa, että pärjäähä panadolillaki. Joissain tilanteissa se on parempi ja joissain taas burana. Panadoli on turvallisempi oikein annosteltuna ja buranaahan ei sais monena päivänä antaakaan alle vuoden ikäisenä.
 
Musta on välillä kauhean vaikea erottaa, että onko vaan epämiellyttävää kutinaa, vai ihan kipuja. Mutta yleensä olen ratkaissut asian niin, että jos leluja jäytäessään alkaa kipuitkuun, niin vähintään yötä vasten annan Buranaa.

Mies ehdottelee Buranaa useamminkin. Mikä ei sinänsä yllätä. Meillä kun minä kartan pillereitä omalla kohdalla viimeiseen saakka ja mies nappaa itse heti Buranaa jos on esim. "Vähän flunssan tuntua".

Pienen kohdalla tietysti ajattelen erilailla kuin omalla... Minä tiedän mitä kipua itse jaksan, mutta pienen ei tarvis kärsiä turhaan, jos oloa voi helpottaakin.
 
Mie taas mieluusti lääkitsen itseni ja lapseniki heti ku siltä tuntuu.. Hankala on tosiaan arvioida millo tarvii tai ei. Mutta töissä vanhukset joutuu nii paljo kärsimää ku kipulääkkeitä ei uskalleta antaa tai määrätä ni kotona en haluu katella samaa.. Arvuuttelua se on töissäki useesti. Siihen se panadoli on parempi siinä suhteessa että jos ei oo ihan varma ni miedompi ja pidempi aikaisesti käytettynäkin turvallinen
 
Takaisin
Top