Huhtikuun höpinät

Aloitin maanantaina kuntonyrkkeilyn, kun alkoi arki painaa ja omaa aikaa ei ole ollut viiteen vuoteen, niin nyt päätin sitä vähän ottaa. Toivottavasti vaan motivaatio pysyy yllä. Oli sen verran rankka treeni, etten varmasti kävele koko viikkoon :D suosittelen kyllä kokeilemaan, jos haluaa paikat kipeäksi.
 
Voi tsiisus että sattuu ku tyttö puree sormesta! Ja 2 alahammasta vasta!:nailbiting:
 
Tänään ois viimeinen päivä vanhempainvapaata! Oon kylläkin ollut jo kaksi kuukautta täyspäiväisesti töissä... :P
 
Hyi kauhia.. Mulla on ihan sekaiset tunnelmat kun aloitan autokoulun ja joudun aina silloin tällöin olemaan hetken pojasta erossa :nailbiting: mitenköhän ne vaan miehen kans selviää...

Eli ei puhettakaan että olisin itse valmis työelämään :hilarious:
 
No kyllähä hyö pärjää :) tekee hyvää antaa olla välillä isän kanssaki
 
Se on hyvä alottaa marsupilami just noin parin tunnin poissaoloilla :) saa äidin vierotettua vauvasta :wink :P
 
Mullakin oli eilen viimeinen vanhempainvapaapäivä! Eli tänään on siis ensimmäinen kesälomapäivä. Kyllä tää lomailu on sitten ihanaa :wink varsinkin kun saa lomailla kahden kesäloman ja yhden talviloman verran putkeen. Heinäkuussa sitten töihin, jaiks.
 
Mä olen ollut lomalla jo kohta pari viikkoa. Onneksi lomaa riittää heinäkuun loppuun asti, sitten palaan töihin 4pv/vko. Oikeastaan on ihan kiva fiilis töihin paluusta, nyt kun tässä on ehtinyt jo vähän sulatella asiaa.
 
huomenna viimeistä päivää äitiyslomalla. Onneksi, ei tarvitse vielä kuitenkaan töihin palata. Tammikuussa vasta. Tsemppiä kaikille töihin palaaville :Heartbigred
 
Täytyy kyllä sanoa että töihin paluu on ollu erittäin virkistävää mielelle! Oon saanu nauraa vedet silmissä joka päivä työkavereiden kanssa ja huomaan hymyileväni niin että poskiin sattuu :D huomenna alkaa yövuoroy, saa nähdä kuin väsynyttä touhua tulee - riippuu varmasti paljon siitä että saako nukuttua tarpeeksi (päikkärit)
 
Ja aivan ihana. tulla kotiin kun tyttö hymyilee ja kiljuu ilosta äidin nähdessään :Heartred äiti hymyilee myös kovin ku saa tytön syliin työpäivän jälkeen :)
 
Nyt se sitten tapahtui... :sad001 tein pojalle aamupuuroa mikrossa. Laitoin pojan syöttötuoliin ja otin puuron mikrosta. Siinä sitten kun sekoittelin puuroa niin kops ja poika tippui syöttötuolista :sorry: en ymmärrä. Olin ihan siinä puolen metrin pääs enkä huomannut!!:banghead:
En tiedä olisko pitänyt soittaa johki? Poika ei kyllä kauaa itkenyt, kun hoksas ikkunasta auton menevän ohi. Ja on ollut normaalin reipas koko päivän.
 
Nyt se sitten tapahtui... :sad001 tein pojalle aamupuuroa mikrossa. Laitoin pojan syöttötuoliin ja otin puuron mikrosta. Siinä sitten kun sekoittelin puuroa niin kops ja poika tippui syöttötuolista :sorry: en ymmärrä. Olin ihan siinä puolen metrin pääs enkä huomannut!!:banghead:
En tiedä olisko pitänyt soittaa johki? Poika ei kyllä kauaa itkenyt, kun hoksas ikkunasta auton menevän ohi. Ja on ollut normaalin reipas koko päivän.
No jos hää on ihan normaali ni ei siitä varmaan tarvinne soittaa. Jos olis itkuisa tai selkeesti joku paikka kipee tai tajunnantaso huono ni sit soittasin.. Meil on nykyää valjaat tuolissa ku huomasin yks kerta et jalka nouseeki istuimelle
 
Meidän tyttö ei paljon itkeskele vaikka muksahteleekin aina silloin tällöin. Osataan miehen kanssa aika hyvin peittää oma säikähdys, niin tyttökin vain joko parahtaa kerran tai jää maahan odottamaan että tulen nostamaan. Onneksi ei syöttötuolista ole vielä keksinyt lähteä kiipeämään.

Tänään kävin ostamassa Ikeasta lapselle potan. Laitoin tytön siihen istumaan ja kyllä oli kivaa! Jalat eivät vain ylttäneet maahan. Tulihan se sieltä sitten nenä edellä maahan kun hetkeksi vilkaisin muualle. Kova kopsaus kuului, mutta lapsi ei edes inahtanut. Tiedä sitten onko ihan normaalia ettei itke ikinä :eek:
 
Meilläki noustaan seisomaan syöttötuolissa :/ mut jos laittaa valjaat päälle ni siitäkös kiukku repeää..
 
Meillä oli läheltä piti tilanne eilen vai toissapäivänä. Tyttö heittäyty alas hoitoalustalta kun olin kääntyny ottamaan vaippaa (olivat poikkeuksellisen kaukana). Kerkesin onneksi reagoimaan ja nappasin tytön puolesta matkasta kiinni :D
 
Meilläki noustaan seisomaan syöttötuolissa :/ mut jos laittaa valjaat päälle ni siitäkös kiukku repeää..
Joo meilläki pikkusen protestoidaan naama irvessä mut ei voi kyl olla ilmankaan
 
Itsekin oon kiinnittänyt viimevuosina huomiota siihen, että tosi paljon perustellaan kaikkea sellasilla mutu-tuntumilla, eikö millään tutkimustiedoilla tunnu olevan merkitystä, koska "sanoohan sen sellainen maalaisjärkikin että ei se voi niin olla" ..eli vuosien tutkimus on väärässä, mutta kun naapurin Marjatta sanoo että näin pitää syödä, niin kyllä se on oikeassa.. :D
 
Takaisin
Top