Huhtikuun höpinät

Tää on taas niitä päiviä jolloin vois vaan nukkua kun ei tiiä mitä uskois. Oon ehkä jo täydellisesti menny yhteen pilaan. Mutta kun se vois olla niin totta! Eli en usko tälle päivälle enää mitään muuta kuin sen minkä itse olen todistamassa oikeaksi :)
 
Mutta siis tää aika menee ihan liian nopeaan.. No kohta kuitenkin on kesä. Eikä tartte sinne töihinkään mennä ennen elokuuta..
 
Tajusin aamulla siitä, että facessa oli uutinen kuinka tästä eteenpäin Aku Ankassa kaikilla on housut, että on aprillipäivä..

Muuten alkoikin huhtikuu vähän kurjasti, kun pojulla nenä vuotaa ku seula. On vähän raasu koko poika.. Nuha on melkoinen ja kulmahampaatkin tulossa. Silti pitäis vaan jaksaa harjotella jatkuvasti seisomista ja kävelemistä missä ikinä vaan ylös pääsee... Ja kauhee kiukku päällä ku väsyttää niin penteleesti.
 
Enää reilu kaks viikkoa vanhempainvapaata :eek: kyllä kutkuttaa mahan pohjassa jo töihin meno :P onneksi kevyt alotus, kaks päivää "koulun" penkillä ja kaks vapaata. Sit alkais normityöt, saa nähdä tuleeko ensin perehdyttämisjakso ku omasta työpisteestå yli vuoden tauko :wink
 
Meillä on kaks yötä ollu itkua, kulmahampaan kohdalla ien pullottaa kovin! Voiko olla että kulmahammas tulis ennen noita etuhampaita :eek:
 
Aika usein ne kulmahampaat tulee vasta ekojen poskihampaiden jälkeen. Ne on pitkäjuurisia ja hitaita kasvamaan, voi olla myös hitaita lähtemään.
 
Tutulla heinäkuisella tais tulla kulmahampaat ensimmäiseksi.. Kaikki on mahdollista :D
 
Toki kaikki on mahdollista, sillä se poikkeus vahvista säännön..? Vai miten se meni? :D
 
Joo onhan niitä joillain tullu kulmahampaat ensin. Sit ovat semmosia vampyyreitä
 
Mäki oon ollut kattovinani, että kulmat pullottais! Jos kaikilla, niin oliskohan et ne sit usein vaan pulottelee jo kauan ennen puhkeamista. Meidän jänöpupu :)
 
Enää 10 päivää vanhempain vapaata! :eek: Sitten alkaa kahden kuukauden loma joka jatkuu hoitovapaana vuoden loppuun.
 
Meillä keittiöremontti meneillään ja koti on yks kaaos!! Onneksi typykkä nukku hyvin 1,5h peltorit korvilla yläkerrassa, kun alakerrassa porasivat betoniseinää...

Kuinkas muuten muilla pottailut? Oletteko alottaneet? Meillä neiti oppi suht nopeesti sille ja en ees muista millon oon viimeksi vaihtanu kakkavaippaa :D
 
Meillä tulee kaihee paniikki-itku jos laittaa potalle istumaan. Eli ei, meillä ei pottailla!
 
Pitäis varmaan ostaa potta, että vois kokeilla miten tyttö siihen suhtautuu. Eli ei oo vielä aloitettu.
 
Kyllähän tuo on siinä istuskellut aina silloin tällöin. Pari kertaa on tullut pissa sinne, mutta kakkaa ei oo potasta vielä tavoitettu.
 
Ei oo kyllä käyny mielessäkään alottaa pottailua :D siis ihan siksi että ei oo käyny mielessäkään että tyttö ois siihen valmis :eek: taitaa olla enemmän niin että äiti ei oo vielä valmis pottailuhommiim :hilarious:

Sain paremman puhelimen ku ukko toi kotoa, tää on se jossa kuvia tytöstä ihan pikkuvauvana, miten tuo höpöiita onki voinu olla niiin pieni!!?? :wideyed: Oli videokin, ensimmäisiä jutteluja kuvattu. Tyttö oli niiin suloinen ja pieni ja viaton ja ..VAUVA!:love7 Tuli ikävä sitä aikaa vaikka eihän siitä ole ku puolisen vuotta :eek: ja sillon vaan toivoi että kasvais ny äkkiä:sorry:
 
Meillä potta on koko ajan olkkarissa jotta tuli tutuksi vauvalle ja mieluummin siivoon pas*at sieltä ku takapuolesta.. :wink
 
Meidän poitsu ei tykkää istua paljaalla pyllyllä potalle :wideyed: housut jalas kylläkin istutaan hetken aikaa. Vaikka viihtyis istuakkin ilman housuja niin jos haluttais kakka sinne niin pitäis syödä potalla istuen. Alkaa nimittäin aina vääntämään kakkaa joko syödessä tai heti viimmeisen lusikallisen jälkeen. Eli ei pottailla :rolleyes:
 
Takaisin
Top