Huhtikuun höpinät

Jelppis huikeeta että teillä remppa tuolla mallilla! :)

itsellä pitäis vähintään vauvan vaatteita pakata jo mutta vetkuttelen varmaan viimeseen saakka :D viikon päästä pe kun päätetään vauvan sektio/käynnistyspäivä niin jos to viimeistään pakkailis :D en vaan tiiä otanko omaa sairaalakassia mukaan tuollon pe. Ehkä pakkaan sen ja mies saa tuoda/hakea jos täytyy tuollon jo jäädä sairaalaan. en vaan halua siihen ajatukseen luottaa koska se on ärsyttävää tulla takas kotio sitten jos ei millekkään aleta vielä :P
 
Täälä kans rupee oleen kaikki valmiina vauvaa varten, supistuksia on ollut paljon päivittäin, mutta ainakaan eilen mitään muutosta ei ollut tapahtunut sitten viime lääkäri käynnin joten en usko että vauva syntyy ennenaikasesti..
 
Täällä on vauvan vaatteet muuttolaatikoissa, tiedän tosin tarkalleen missä on mitäkin, joten vaikka syntyis ennen kun ehditään muuttaa niin pitäis kyllä löytyä jutut :) Mut toivon mukaan ehtisin järkkää paikat uudessa kodissa.
 
Näin unta että poltin tupakkaa! Maha pystyssä! Ja monta tupakkaa! :eek:
Arvaatte vaan kuinka ihana olo oli kun heräsin ja tajusin sen olleen vaan unta! :p Huh...
 
Näin unta että poltin tupakkaa! Maha pystyssä! Ja monta tupakkaa! :eek:
Arvaatte vaan kuinka ihana olo oli kun heräsin ja tajusin sen olleen vaan unta! :p Huh...
Tollaset unet on ihan kauheita kun tosiaan miettii herättyään että oliko se totta mitä tein :D unet on kyllä jänniä miten jotkut voi tuntua niin aidoilta!!
 
Terveisiä sängynpohjalta.. Nyt 34+4rv, tiistaina sain nuhaflunsan, ja viimeyö meni pyöriessä ja aamulla lensikin jo oksennus. Maha painaa ihan älyttömästi, maha saa nyt aikaan huonon olon ja jotenki alkoi pelottaa et jos se nyt alkaa näyttää ulostulemisen merkkejä ni voi kiesussi!
Hoitopöydän päällinen yhä varastossa läjässä, pinnikseen kosketukaan, ei ole rasvoja, talkkeja yms tykötarpeita. Ainoat valmiina on vaateet!

Meillä siis myös isäntä kipeä, ja 3v uhmaneiti vääntää suuntaan ja toiseen koska on meistä tervein yksilö. Itselle tekee vaan pahaa kaikki epämääräisen ylimääräiset liikeet ni ei kiva, mut ei jaksa taistellakaan.
Eli tätä oloa en toivois pahimalle vihamiehellekään! Nukkunut 2-4h. Alkaa makaaminen tekee pahaa. Paras asento on just istuminen pienessä etukenossa jossa olin ennen esikoisen syntymääkin
 
Terveisiä sängynpohjalta.. Nyt 34+4rv, tiistaina sain nuhaflunsan, ja viimeyö meni pyöriessä ja aamulla lensikin jo oksennus. Maha painaa ihan älyttömästi, maha saa nyt aikaan huonon olon ja jotenki alkoi pelottaa et jos se nyt alkaa näyttää ulostulemisen merkkejä ni voi kiesussi!
Hoitopöydän päällinen yhä varastossa läjässä, pinnikseen kosketukaan, ei ole rasvoja, talkkeja yms tykötarpeita. Ainoat valmiina on vaateet!

Meillä siis myös isäntä kipeä, ja 3v uhmaneiti vääntää suuntaan ja toiseen koska on meistä tervein yksilö. Itselle tekee vaan pahaa kaikki epämääräisen ylimääräiset liikeet ni ei kiva, mut ei jaksa taistellakaan.
Eli tätä oloa en toivois pahimalle vihamiehellekään! Nukkunut 2-4h. Alkaa makaaminen tekee pahaa. Paras asento on just istuminen pienessä etukenossa jossa olin ennen esikoisen syntymääkin
Voi ei, kuulostaa todellakin megakurjalta! :sad001
 
Mulla oli joku outo puoli päivää kestävä oksennustauti. :confused: Kiva kun supisteli myös pirun kipeästi sitten sen joku 5 tuntia, melkeen jo mietin pitäiskö mennä sairaalaan. Mutta loppuivat sitten kun oksentelu loppui. Ihme etteivät naapurit soittaneet poliiseja paikalle, pääsi nimittäin ihan varmasti aika paljon ääntä terveisin huono kipukynnys varsinkin aamuisin. :hilarious:

Mutta kasassa ollaan ja toivottavasti ei enempää tule kenellekään tota oksentelutautia! Se on jotain ihan hirveää. :sad001

Sairaalakassin pakkaus on meillä yhä vähän kesken... :eek: Taitaisi olla jo korkea aika?
 
Mä oon nähnyt tällä viikolla joka yö synnytysunia :grin Joskus enteilis jotain, tai sit vaan ite toivon jo niin kovasti et syntyis niin se tulee alitajunnassa uniin :) Viime öinen tosin ei ollu kovin ihana, ei menny sitte mikään synnytyksessä mun toiveiden mukaan o_O Jäi jotenkin kauhee olo ton unen jälkeen :yuck:
 
mun synnytysunet on kotisynnytyksiä :D ja aina mietin siinä unessa että ku jälkeisiä ei tullu niin pitäiskö tässä soitella johonki että mitä nyt :D viimeyönä itsekin näin synnytysunta. vauvalla oli hassusti vasen olkapää pois paikaltaan eli vaan roikku ja sitten se vasta itki sitä ku ite ajattelin unessa että se on varmaan kipeä :D ja pätevänä miehelle siinä selitin et miten sille laitetaan verkkosukka tukemaan kättä :D ja tosiaan mietin että nii jälkeisiä ei oo tullukkaa että jos alkais soittelee johonki :D ja noissa mun synnytysunissa ei koskaa sitä ite syntymää tapahdu, yhtäkkiä vaan se vauva siinä puhtaana ja vaatteet päällä :D
 
Nousee nousee (valkuaisen määrä), lääkäri ennusteli synnytystä viikonlopulle. 5. paastopäivän jälkeen kätilön kertoessa tuon uutisen ja jatkaessa lausetta "mutta saat nyt kumminkin syödä" totesin vaan että sehän on hyvä uutinen :D Väsyttääkö?!
 
mun synnytysunet on kotisynnytyksiä :D ja aina mietin siinä unessa että ku jälkeisiä ei tullu niin pitäiskö tässä soitella johonki että mitä nyt :D viimeyönä itsekin näin synnytysunta. vauvalla oli hassusti vasen olkapää pois paikaltaan eli vaan roikku ja sitten se vasta itki sitä ku ite ajattelin unessa että se on varmaan kipeä :D ja pätevänä miehelle siinä selitin et miten sille laitetaan verkkosukka tukemaan kättä :D ja tosiaan mietin että nii jälkeisiä ei oo tullukkaa että jos alkais soittelee johonki :D ja noissa mun synnytysunissa ei koskaa sitä ite syntymää tapahdu, yhtäkkiä vaan se vauva siinä puhtaana ja vaatteet päällä :D

Mäkin näin unta että synnytin kotona (en tosin omassa kotona) ja synnytys oli todella helppo. Ehkä yks ponnistus :joyful:. Mutta vauva kasvo silmissä ja alko heti jo käveleen. Siinä vaiheessa mietin et pitää varmaan lähtee sairaalaan et vauvalla on joku vikana kun nyt jo kävelee :hilarious:
 
Ei ole itse pahemmin unia nähnyt kun ei ole kipeänä oikein nukkunut. Toki viimeyö oli ppoikus ja näin niin häröä unta että!
Eka juoksentelin jossain talossa jotain karkkuun, ei selvinnyt mitä. Päädyin johonkin kellarin sokkeloihin jumiin ja kohta joudun pitää seuraa mädäntyvälle mummelin haamulle.. ei ollut edes ketään tuttu mummelina, ihan random mummu vaan. Sen vieressä sit sängyssä makasin ja puhuin sen kanssa. Yritin saada sitä kerromaan tietä ulos :D
Samaan uneen mahtui myös mun exä...
Se oli ottanut mun pyörän ja pistänyt sen palasiksi! (Joku takautuma kun pyörä meni joitain viikoja sit muusiksi kun se jäi auton alle) Ni kirosin sitä sille yms häröä..

Hain tänään jo libero-laukun kaupasta ja sen myötä tullut tehtyä ostoslistaa et mitä vielä tarttee sekä kotiin että sairaalalle ostaa mukaan. Vähän tuli jo laukkuun pakattua työtarpeita valmiiksi, tai ne jotka oli pakattavana lähinnä :D

Ihanaa kun sen verran saanut tautia selätettyä että uskaltaa huomenna mennä käsityömessuille kavedeiden kanssa ^^
Niille jo todennut et sit saavat lyllerlellä mun vauhtia mahan ja taudin jälkijunissa. Samalla sit vähän juhlitaan kaverin yliopistouraa :)
 
Du-prot 9, enää ei voida kauaa odottaa vaan vauva taitaa tulla viikonloppuna.
 
Takaisin
Top