Huhtikuun höpinät

Kunpa pieni vaan selviäisi hengissä, muuta ehtii miettiä sen jälkeen.
 
MaiKhi, eikös sulla ole huomenna 33+0? Alkaa olemaan varmaan jo aika hyvä ennuste?
 
MaiKhi, eikös sulla ole huomenna 33+0? Alkaa olemaan varmaan jo aika hyvä ennuste?

On juu! Ihan positiivisesti ovat ennusteesta puhuneet, että selviämismahdollisuudet ovat "kovin hyvät", mutta vauvan tarvitsee mennä keskolaan "keräämään voimia"
 
Pissaa tullut tänään aika lailla puolet siitä mitä aiemmin ja en oo mitenkään erityisen vähän juonut, käyriä otettu tämän tästä ja saatetaan ottaa yölläkin. Vaikka labrat odotetaan joka tapauksessa niin jotenkin tuntuu, että huomenna mennään.
 
Mä uskon et kaikki menee oikein hyvin :) Uskot vaan ittees ja vauvaan niin kaikki menee loistavasti!! On niitä vauvoja syntynyt aijemmilla viikoillakin ja selvinnyt, ja tuskin sulle sanottais et on hyvät ennusteet jos ei olisi :shy:
Tsemppiä ja hyviä vointeja MaiKhi!
 
tsemppiä MaiKhi!! pidetään peukkuja! mutta mä myös uskon ja luotan et hyvin menee! <3 tietty se ois suotavampaa saada pieni heti vierihoitoon mutta hyvää hoitoa siel keskolassa saa <3
 
Tsemppiä tosi paljon MaiKhi! Kaikki menee varmasti hyvin osaavan henkilökunnan kanssa! <3
 
Jännät paikat teillä edessä Maikhi!! Nyt vaan tsemppi päälle, olen myös aivan varma, että kaikki lopulta parhain päin!! :3some
 
Tsemppiä MaiKhi! ❤
Mulla alkoi tänään äitiysloma ja sain kelalta äitiys-ja vanhempainrahapäätöksen... se sai taas veren kiehumaan, kun oon selvittäny niille tuloni ja tositteita toimittanu jo monet kerrat, niin ei, ne ei saaneet tehtyä päätöstä 6kk:n tulojen perusteella vaan 2014 vuoden verotuksen. Soitin siis heti päätöksen saatuani kelaan ja se virkailijakin ihmetteli että mikä päätös tuo nyt on kun ihan selvästi lukee tiedoissa että 6 kk:n tulojen perusteella ja tuohon päätökseen niitä ei ole edes katsottu. Laittoi pikana eteenpäin korjaukseen... tässä ei kuitenkaan kyse oo siitä että oisin ite laittanu hakemuksen myöhään vaan kaikki on toimitettu tammikuussa :confused: ja viimeksi soittelin sinne tästä asiasta maanantaina ja silloin sanottiin, että jos on vielä jotain epäselvää niin käsittelijä ottaa yhteyttä ennen päätöksen tekoa. Milloinhan ne nyt sit saa lopullisen päätöksen tehtyä
 
Kunpa pieni vaan selviäisi hengissä, muuta ehtii miettiä sen jälkeen.
Pienellä on varmasti asiat hyvin. Hurjasti tsemppiä ja koita saada levättyä nyt ootte hyvässä hoidossa siellä. Mä pelkäsin ihan samaa kun kerrottiin et vauva tulee nyt. Edelleen pelkään mutta nyt taitaa jo olla normaalia äitijuttua :) ps me käytiin la kontrollissa ja kuulemma ei pitäis jäädä keskosuudesta muuta kun valokuvat muistoksi :) oli niin hyvät viikot (32+5) niin jo osastolla sanoivat että eivät usko että mitään jää :)
 
MaiKhi, isosti tsemppejä! Hyvät viikot teillä jo takana!
Pari tuttua synnyttäneet rv 29-36 ja terveitä pirteitä lapsia tullut! :)
 
En oo ehtinyt täällä käymään, kun muutto ja kouluhommat on vieneet tehokkaasti aikaa, mutta tuun jossain välissä laittaa kuulumisia paremmin. MaiKhille paljon tsemppiä! Varmasti raskasta, mutta onneksi vauvalla on jo hyvät viikot menossa
 
Takaisin
Top