Huhtikuun höpöttelyt

Treenailin kantoliinan sitomista, onnistu ihan hyvin, mut varmaa tulee parempi ku viel muutamaan kertaan harjottelee... testauksen toisena osapuolena meidän sylikissa ~4,5kg, viihtyi kyydissä yllättävän hyvin :p:grin mut ehkä ei enempää eläinrääkkäystä, seuraavat testit sitte oikeella vauvalla ;>
 
Tänään on ollut niiiin ihana päivä :Heartred
Sain siivoiltua sisällä aika paljon, ja haravoinkin pihalla pari tuntia. Kauempaa en jaksanut, hengästyin niin kamalasti :grin
Syötiin grilliherkkuja miehen kanssa, ja testattiin uutta paljuamme. Lilluttiin siinä pari tuntia!
Takapihan terassilla nousi yli 20 asteeseen lämpö, aurinko paistoi, ei tuullut, taivas pilvetön. Ah, kesä tulee!

Ja tyyppi masussa on ollut kovin aktiivinen tänään :Heartred
 
Tää nyt ei liity sitten mitenkään tähän raskaushommaan mut onko kukaan tilannu ikinä ebaysta mitää? Meinaan vaan et onkohan se luotettava..? Mä aina vähän epäröin kun pitäs luottokortin tietoja antaa.. o_O
 
Mä en oo tilannu, mut kait se luotettava pitäis olla. Ite oon kans kyl tooosi epäluulonen tollasiin.

Ai että meni ton pojan kans hermo, ei taas millään nukkumaan... Nyt on vattassa epämiellyttävä fiilis. Kun ei tää nyt supistuksiakaan ole, eiks pitäis koko vattan kovettua - jota tää ei tee?
 
Tää nyt ei liity sitten mitenkään tähän raskaushommaan mut onko kukaan tilannu ikinä ebaysta mitää? Meinaan vaan et onkohan se luotettava..? Mä aina vähän epäröin kun pitäs luottokortin tietoja antaa.. o_O

Paypal:illahan siellä maksetaan, ei se luottokorttia tarvi (jos siis ei erikseen halua just sillä maksaa). Paypaliin siirretään rahaa omalta tililtä normisti tilisiirtona. Oon käyttäny sekä Ebayta että Paypalia jo vuosia, ja aina on toiminut.
 
Pommiina: Meillä mies on tilannu ebaystä vaikka mitä ja ihan luotettava se on. Siellähän on viel sekin et jos tavara ei tuu perille, rahat saa takasin. Ja sieltähän pystyy jotenkin kattoon myös onko myyjä kuinka luotettava. Kyllä ne luottotiedot sinne uskaltaa laittaa ihan huoletta.. :)
 
Martuti Meidän yksi naapureista käveli ohi kun minä haravoin, ja sanoi että: ota varovaisesti sitten haravoidessa, hänellä on alkanut yksi synnytys haravoimisesta! ...Kiva kun saa "apua" naapureiltakin!:p
 
Niin jos ny oikein ymmärsin niin toi paypal onnistuu jos kirjautuu sinne, mut ilman kirjautumista on se luottokorttijuttu.. :rolleyes: Mutta jokatapauksessa kiitos teille, eiköhän mekin uskalleta sielt tilata, kun oikeestaan ton ukon sieltä on tarkotus tilata jotain autohommia.. :)
 
Vaihdettiin eilen makkariin järjestys niin, että mahtuu pinnasänky ja hoitotaso. Kyllä tuli kova himo laittaa jo ne itse tavarat paikoilleen. Jospa vielä malttais kesäkuulle, ei ois enää pitkä aika. :)
 
Me laitettiin tällä viikolla jo pinnasänky paikoilleen :) vähän aikasta kyllä joo mutta on sitä kiva siin kattella.. :)
 
Mekin oltiin ajateltu ensi- ja seuraavalla viikolla alkaa laittamaan jo oikeasti vauvan tavaroita paikoilleen :) Siis vaatteiden viikkaamisen lisäksi. Eli pinnis paikalleen ja sen petaus, ja hoitopisteen tekeminen (eli hoitoalusta ja sitten kaikki tökötit, vaipat ja tarpeet järjestellä siihen).
 
Tänään poks 30+0, apua :grin

Tänään myös ensimmäinen arkipäivä nyt sitten kotona, pitäisi haravoida ja kukkapenkkejä siistiä, mutta katsotaan nyt mitä jaksan... :rolleyes: Ne vaan tarttis tehdä, ennen kuin on liian myöhäistä.

Näin yöllä unta, että kävin työpaikalla (mulla oli järkyttävän iso raskausmaha unesssa, siis oikeasti VALTAVA), ja siellä ei ollut paljon ketään vanhoista työkavereista jäljellä, ja remppa oli aloitettu, ja mua ei kaivattu ollenkaan....
 
Kiitti kaikille vinkeistä mahdolliseen silmätulehdukseen liittyen. Silmän punoitus hävisi iltaan mennessä ja seuraavana päivänä olin unohtanut koko jutun :) Ja olen käyttänyt Oftagel-silmätippoja kerran päivässä, mutta jätin ne nyt pois.

Mulla on ollut viime aikoina vaikeuksia hyväksyä omaa kroppaa kun joka paikka tursuaa läskiä. Varsinkin tukivyön kanssa tuntuu miten selkäläskit rullautuu.. Naamakin on levinnyt niin ettei tee mieli katsoa peilistä. No oltiin pääsiäisenä mökillä ja mun veli sanoi mulle tyyliin "onpas sullakin perse levinnyt". Siinäpä meni taas yks päivä pilalle ja loukkaannuin siitä tosi paljon. Kylläpä se itekkin sen huomas ja tuli pyytämään anteeksi ja yritti muutenkin hyvitellä sanomaansa seuraavina päivinä. Äh ja pahinta on, että se puhui ihan totta.

Olettepa te olleet ahkeria! Mä en ole vieläkään saanut aloitettua vauvan huoneen siivoamista! No onpahan äitiyslomalla sitten tekemistä :p Ja kaikki tavarat on jo esikoisen jäljiltä valmiina joten jos jostain syystä joutuisin vuodelepoon loppuajaksi niin mieskin pystyisi pesemään ne vaatteet ja ostamaan vaippoja varastoon :grin
 
^ No olipas ajattelematon kommentti veljeltäsi :confused:

Mun sisko kanssa nyt pääsiäisenä nimitteli mua koko ajan möhömahaksi ja läskiksi, toisen siskon pikkutytöiltä kyseli koko ajan että onkohan tein täti syönyt liikaa karkkia kun on noin iso maha? Pikkutytöt joka kerta sanoivat että ei kun tätillä on vauva mahassa. Ja sitten sisko päivitteli, että ootteko IHAN varmoja että siellä on vaan yksi vauva, että hänellä on kaveri joka on viimeisillään raskaana ja sillä on pienempi maha.
Leikillään sisko mua siis nimitteli, pilke silmäkulmassa, ja kyllä mäkin sille naureskelin. Mutta silti pieni pisto tuntui, että ei se niin hauskaa ollut joka kerta.
 
Kyllähän sitä itekki on huomannu kasvavansa kovasti vatsan seudulta ja ymmärrän hyvin jos loukkaantuu toisten sanomisista. Itseä ainakin harmittaa kasvava ulkomuoto varsinkin kun tietää että kasvetaan vielä pari kuukautta vielä.
 
Mahan kasvu ei mua haittaa, sitä ilolla esittelen, mutta kun kaikki muutkin paikat leviävät päästä varpaisiin :confused: Ja pitää hommailla kesäksi pitkiä mekkoja kun jalat on jo nyt sellaiset selluliittipötkylät.
 
Pääsiäisen laiskottelun jälkeen tänään paluu arkeen :Heartred Aamusali, reissu prismassa, neljäsosan haravoin pihasta(1200m2 tontti) ja pullotin simat. Huomenna aamusta oiski sitte neuvola. Lauantaina juhlitaan esikoisen synttärit, ni kämppä kokee vielä suursiivouksen ja vaihdan vähän järjestystä makkarista ja olohuoneesta. Ja leipomiset tietenki kans. Kaks ikkunaa ois myös vielä pesemättä, muut 6 pesin jo ennen pääsiäistä. Niin ja akvaarioki pitäis pestä ja salilla käydä joka aamu, että riittää hommaa tälle viikolle.
Tasan kolme kuukautta laskettuun, VIELÄ! Oon jo niin tympiintyny tähän lihavaan oloon...
 
Takaisin
Top