Huhtikuun höpöttelyt

Hyi se Pepin baarihoito on kauhee :grin:grin:grin

Järjestelin tänään (taas) vauvanvaatteet ja kestovaippatarvikkeet laatikoihin. Pitäs alkaa niitä nyt pesemään pikkuhiljaa, ja vuodevaatteita ommella. Mut eihän täs ny oo viel ees 30 viikkoo täynnä... :rolleyes: mut kannattasko kuitenki olla kans ajoissa.
 
"Pahat pojat" on mun heikkous, ei noista salkkarityypeistä kukaan saa housuja märäks mutta... :p tosielämän mieheni on kaukana ns pahiksesta, ei lävistyksiä, tatuointeja tms, ihan perus suomalainen juntti :grin ja toki kun mun pärstää kattoo niin kovat kundit ei taitas edes noteerata vaikka tekisin mitä.
 
Hauskaa vappua kaikille! Niin se vaan huhtikuuki hurahti ohi.. :) Alle kolme kuukautta laskettuun! Vastahan tuota keskusteltiin, että ku selviäis ekasta kolmanneksesta..
Tänään rauhallisesti kotona, kaveripariskunta tulee ehkä käymään.Huomenna aateltiin käydä jossain vappulounaalla, mutta ei mitään sen kummempia. Ehkä pojan kans pitää käydä kattoon vappuautokulkuetta..
 
Hyvää vappua miunnii puolesta!

Mie joka en ikävöi alkoholi juomia, korkkasin joku aika sitten holittoman omppusidukan (on muuten sama miun suussa kun omenamehua jois :grin) Karpaloista on myös muutama tölkki oottamassa. Suunnitelmat on kuitenkin kohta syödä tytön kanssa ja yrittää ottaa päiväunet :rolleyes:
Illalla ajelemaan sitten isännän kanssa kaksistaan...
 
Meille on tulossa porukkaa tänään, n. 10 henkeä. Tarkoitus istua iltaa, grillailla, paljuilla ja saunoa, ja kaikki muut paitsi minä tietty ottaa alkoholia :rolleyes: Tai no, on tänne itse asiassa tulossa yksi toinenkin raskaana oleva, juu niin onhan meitä sitten kaksi jotka nauttii vain limukoista ja makukivennäisvesistä, ei sen väkevämmistä :grin Alkoholitonta skumppaa mulla olisi pullo hänen kanssaan jaettavaksi, sain sen työkavereilta vimppana työpäivänä.

Mä olen tänään siivoillut tätä kämppää, ja alkaa taas lonkissa tuntua... ja tuolla häpyluussa myös :confused:
Mutta ei anneta sen häiritä, menen paljuun illalla hoitamaan vaivojani!
:grin

Oikein hauskaa ja mukavaa (ja monelle vähän erilaista...) vappua!!!
:dance011
 
Kivaa vappua! Meilläkin varmaan grillaillaan ja pari kaveria tulee käymään. Jos huomenaamulla selviäisi vapputorille ensimmäistä kertaa vuosiin... :rolleyes: Uskomatonta kyllä että huhtikuu jo hurahti ohi ja äitiysloma lähestyy kovaa vauhtia. Onneksi oli lomaa tuossa välissä niin maistuu työntekokin ihan erilailla. Ehkä tässä ainakin kuukauden vielä jaksaa painaa...?!
 
Hauskaa vappua!:) mulle Kela toimitti kivasti vapun kunniaksi kaksi äitiyspakkausta jihuu.
Tänään mekin grillaillaan ja huomenna kans ekaa kertaa varmaan ikinä selviydyn vapputorille :D siellä onkin sit kiva bongailla huonovointista kansaa kun itellä hyvä ja darraton olo :wink
 
Mukavaa vappua kaikille! :dance011Meillä tosin vietellään ihan normaalia päivää/päiviä, miehellä huomenna töitä joten mitään ihmeellistä ei olla suunniteltu, kotona vain ja hyvää ruokaa ja nautitaan toistemme seurasta:love7
 
Nääh, ihan yks hailee joku vappu! :grin No jos jotain hyvää niin ukolla vapaa ja otti viel perjantainkin vapaaks niin onkin täs monta päivää taas aikaa paiskia näit kotihommia,sisällä kaikennäköstä pikku hifistelyä, ulkona poreammeen upotusta terassiin, pupulle ulkohäkin väkerrystä, pyykkiä,pyykkiä, pyykkiä!!!!!! Jne.jne.jne.!!!!! Nää hommat ei lopu ikinä! No mut jotain hyvää siitäki niin kuluupahan tää aika nopeemmin, ainut et rupee käymään koko ajan vaan raskaammaks.. :confused:

Mutta kaikesta paskasta huolimatta oikein mukavaa vappua jos ei itelle niin edes kaikille muille!! :p
 
Mä väsäilen täs munkkeja ja löysin kaupasta täysin alkoholitonta simaa :) luulin et niis on aina vähintään se 0,7 pokuu tai enempi.. eli mäkin voin simaa juoda :) olin jo ajatellu että tää vappu ollaan ilman simaa mut eipä sit tarvii ollakaan (kun en jotenkin viitti edes sitä pientä alkoholi määrää juoda vaikka siitä tuskin mitään haittaa oliskaan) Saas nähä millasta se kaupan mehukattisima sitten on :)

Hyvää vappua kaikille !!!!!
 
Meillä oli tänään vappuherkuttelu, lihapullia, nakkeja, itsetehtyä perunassalaattia ja pizzakkaa sekä itsetehtyä simaa ja munkkeja. Lapset kun saadaan nukkumaan nii olis vielä tarkoitus lämmittää rantasauna isännän kanssa, harmi kun keli meni noin kylmäks, olis ollu kiva vaikka käydä lammessa pulahtaa, mut se saa jäädä nyt toiseen kertaan...

Joten hauskaa vappua kaikille heinämammoille!!!
 
Me ostettiin kans jotain kaupan alkoholitonta simaa, niin hyi saakeli minkä makusta kuraa se on! Juotiin tilkat ja oltiin molemmat sillain et juu oli kyl viimiset hörpyt tota kusta.. :confused: Kyl se vaan niin on et kotitekosta simaa ei voita mikään!! Ja koska ite en jaksanu alkaa tekeen (en oo kyl koskaan ees tehny) Niin ollaan sit ilman simaa ja juodaan vaik mehua.. :rolleyes:
 
Takaisin
Top