Huhtikuun höpöttelyt

Säästää tälläkin, kun tyyppi ei suostu kunnolla näyttämään kumpi on.. ei sitten vieläkään ole varmuutta.. lääkäri sanoi, että katsotaan sitten vielä loppuraskauden ultrassa, mutta tuskin sitten on enää mitään ostettavaa jäljellä :wink
Luultavasti se tyttö on, mutta ei kuulemma löisi vielä vetoa sen puolesta.. joten parempi kun jatkaa neutraalilla linjalla. Onpahan sitten valmiina kaikkea seuraavalle, jos sattuu toinen vielä tulemaan lähivuosina ja olemaan eri sukupuolta. :)
 
Mie en kestäis tota jännitystä et ei tietäis kumpi on tulossa :grin
Huoh, soittipa ilkee lehtimyyjä, jotai koulukiusausjuttuja ja lehteä kauppas ja ku sanoin et en nyt tilaa ni kävi syyllistää miks en halua tuke tollasta tärkeetä asiaa ja jatko sitä urputtamista, kävi iha itkettämää ni pakko oli läntätä luuri korvaa.. Mies tuli siihe just enneku länttäsin luurin et anna tänne se puhelin ni hää sanoo pari valittua sanaa mut kerkesin sit läntätä luurin. ( tukisin tottakai tollasta asiaa ku itekki ollu koulukiusauttu mut nyt ei vaa rahatilanteen takia voi mihinkää ylimääräsii "tuhlata" ja kyse ei ollu mistää halvasta lehestä..) että ärsyttää vieläki se ukko siel luurin toisessa päässä!! :mad:

Jeeeee!! Äitiyspakkaus on tullu!! Se piristää! :p Ei muutaku hakemaan ni pääsee hypistelemää ja tutkimaa sen sisältöä!! :smiley-bounce012
 
No olipas ovela lehtimyyjä (vaikka tosiaan aika kyseenalaista yrittää kaupata syyllistämällä yhtään mitään), mutta eipä se lehtitilaus tästä maailmasta koulukiusaamista poista saati että menevätkö rahat ylipäätään yhtään mihinkään "oikeaan" tarkoitukseen, tuskin. Ite en ikinä anna rahaa tai mitään (muuten kuin suorina lahjoituksina/tekoina suoraan kohteisiin) mihinkään "hyväntekeväisyyksiin".
Toivottavasti ei kyseinen tyyppi soita mulle, sen päivä ois sen jälkeen pilalla :grin nim. erittäin helposti provosoituva ja vaikea hiljentää kun vauhtiin pääsee :rolleyes:
 
Noh, nyt pikkasen helpotti mieltä, ettei toi meijän körilään tapaus ihan mahdoton sentään ole ja mahikset toipumiseen on. :) Lonkissa oli pientä väljyyttä ja vähän nivelrikkoakin näkyi mutta kuulemma ton kokoseks ja ikäseks koiraks yllättävän hyvät lonkat ja vika on nyt sit ilmeisesti selässä kun ristiselässä pientä häikkää näytti olevan, mutta tosiaan ei täl hetkel nyt oikeen voi muuta kun lepoa ja kipulääkettä pari viikkoo ja toivotaan parasta et lähtis siit viel toipuun, mut jollei tai menee pahemmaks niin sit täytyy miettiä uudestaan että mitä sen kanssa tehdään.. Mutta pieni toivon kipinä on aina parempi kun ei mitään! Varsinkin tälläselle ihmiselle jolla itelläki on aina vähintään se syöpä kun jotain paikkaa kolottaa.. :rolleyes:
 
^ Hyvä ettei mitään vakavaa sitten kuitenkaan, jospa vielä siitä hyvin toipuisi :)
 
No niimpä! Mut hitto kyl mä niin inhoon näitä hormooneja kun heti alkaa kaikki ajatukset jyllätä vaikkei mitään faktatietoo oliskaan, hyvä etten ruvennu jo hautajaisia järkkäileen.. :oops::grin
 
^ Joo niin se vaan menee, kaikkeen reagoi ihan kauhean voimakkaasti, ja nimenomaan kyllä asiat tulee otettua tunteella, ei niinkään järjellä... :rolleyes:
 
On ne karvakaveritkin niiiin perheenjäseniä :Heartred Paranemisia sinne!!! Onko teillä eläimille millaisia vakuutuksia? Meillä on sakemannille aika kattava vakuutuspaketti vaikkei ees sen hienompi paperikoira olekaan (ale -pentu vahinko laukauksesta :love7)

Tunkeilevat lehtimyyjät on kyllä inhottavia!!! :mad: Kun eivät kerralla usko ja mie oon "olevinaan" niin hyvätahtonen, etten ilkeä luuria läntätä korvaan niin joskus oon useamman minuutin toistanu samaa "ei tällä kertaa kiitos" ja isäntä kattoo huuli pyöreänä etten voi noin pöysti olla :grin No oon kyllä joskus lyönykkii luurin korvaan, mut useimmiten yritän peruskohtelias olla.. ajatellen, et työtähän ne hyökin vaan tekee.

Aaaargh, en tiiä oonko saanu siitepölystä tukkoisuuden vai ihanko nyt flunssan sain... ärsyttää tää käheys ja tukkoisuus. Kaikenlisäks meillä olis vappuaatoksi lapsenvahti ja tarkotus lähteä "rilluttelemaan" niin voi kele, jos tässä kipeäksi tulee *koputtaa puuta*. Viimeks ollaan tammikuussa oltu yhessä missään "vapaalla".. alkaa viimeiset hetket olla kun mihinkään kunnolla ees jaksais niin kiva olis kyllä saaha piettyy suunnitelmista kiinni.
 
:mad: päivän vitutus: leikkaamattomat ulkokissat !!
Jo pari vuotta tässä on pyörinyt yksi ja sama leikkaamaton kolli ympäri vuoden, ja nyt keväällä alkaa merkkailemaan meidän terassilla kaiken mahdollisen!! Oon ollu hyvinki kärsivällinen tässä asiassa, mutta en oo onnistunut löytään omistajaa (naapurien kissat tunnistan ja ne on kaikki leikattu eikä oo häiriöksi), joten heti kun saan jostain lainattua loukun niin kissa lähtee rankkurille. Mietin vaan, pitäskö laittaa ilmotusta taululle (asutaan siis pikkukylässä maalla ja tuolla kylänraitilla on tollanen ilmotustaulu) että näin on tehty, jos joku haluais hakee kissansa takasin? Vai annanko vaan kylmästi olla, eipä sen kissan hyvinvointi oo omistajia tähänkää mennes tuntunu kiinnostavan ku annetaan juoksennella leikkaamattomana ja kesät-talvet käy syömässä mein roskiksista... :rolleyes:
 
Mä näin ekaa kertaa synnytysunen viime yönä. Olin siis näillä viikoilla (tänään muuten poks 31+0), ja lapsi päätti syntyä etukäteen ja vauhdilla. Synnytin mun vanhempien luona heidän sänkyynsä, ja mun äiti toimi kätilönä o_O Kaikki meni hyvin ja tosi nopeasti ja kivuttomasti, en muka edes tuntenut supistuksia kauheasti. Siihen mä sitten sängylle jäin käärön kanssa pötköttelemään kaikessa rauhassa! Että sellainen uni! Ai mitenniin alkaa synnytys pyörimään mielessä? :p
 
Ainiin Miu, onpas inhottavaa :confused: Mun ainakin menisi hermot. Varsinkin kun leikkaamattoman kollikissan kusi haisee tooooosi voimakkaalle!
Mutta jos saat kissan kiinni, niin ehkä siitä olisi hyvä jotain ilmoituksia jonnekin laittaa...? Ainakin tyyliin "Löytynyt kissa joka toimitetty löytöeläintoimistoon" tms. Ja kuva siihen. Sellaisia ilmoituksia meilläpäin näkyy aina välillä...
 
Miu88, kuulostaa aivan äärimmäisen raivostuttavalta. Meillä tässä pyöri joku kulkuri kun muutettiin jokunen vuosi sitten ja isäntä sano "kivittävänsä" sen eli päästävänsä päiviltään... sanoin sitten, et tahtoisin kyl kuulla jos nuo meijän kaks alkaisivat pyörimään jossain ennenkun ne kivitetään :rolleyes: Yrittäisin käyä kotiin.
Mut onhan tuo toki vissi ero, jos se noin usein siinä pyörii. Kokeile tontille jotain kissakarkotetta, jos maltat vielä ilmotuksen siitä laittaa, jos joku vaikka omakseen tunnistaa...
 
Voi aargh! Noiden vapaana juoksevien kissojen ja koirien kanssa on itselläkin ongelmia!! Meidän alkaessa rakentamaan naapurissa asui mitä sympaattisin 90v pariskunta, mutta myyntiinhän niiden tupa pian meni. Sen osti joku ulkopaikkakuntalainen tyyppi (asutaan siis tosi pienellä paikkakunnalla) joka halusi muuttaa maalle. Se alkoi keräämään kaikenlaista romua tontilleen jonne meiltä on suora näköyhteys. Viime kesänä se keksi alkaa kasvattamaan saksanpaimenkoiria, mutta sillä meni muutama kuukausi ennen kuin sai rakennettua niille häkin. Voin kertoa ettei paljo naurattanut kun tontilla oli vähän väliä koiranpaskaa ja vielä enemmän otti päähän se ettei meidän silloista kolmeveetä voinut jättää sekunniksikaan yksin esimerkiksi hiekkalaatikolle. Vaikka eihän ne koirat kuulemma mitään tee, kuten saimme kuulla. No ensinnäkään ne koirat eivät edes totelleet sitä miestä.. Huh, mun verenpaine nousee kun ajattelenkin viime kesää ja syksyä. No viime hetkellä ennen ku olisin julistanut sodan niin se sai ne häkit tehtyä. Parisen viikkoa sitten sillä oli mennyt sukset ristiin emännän kanssa ja se mies häipyi muualle koiriensa kanssa. Kauhea sanoa, mutta mulle se oli iloinen uutinen.

Ja sitten vielä kissat.. Meillä kävi kissat paskomassa lapsen hiekkalaatikolle. No ostettiin muovi päälle, mut talvella oli ympäri pihaa ja talon vierustoja niitä läjiä, kerran jopa sen hiekkalaatikon muovin päällä. En tiedä kenenkä kissoja ovat, tosin epäilen että sen saman naapurin.. No sen jälkeen ku lumet suli niin ei ainakaan meidän nurtsilla oo ollut läjiä. Mä meinasin kanssa hakea häkin ja pyydystää niitä kissoja siihen, mut mun olis pitänyt kiikuttaa ne aina 30 km päähän lähimpään eläinhoitolaan. Kissakarkotteita en ole testannut, monissa on ohjeena suihkutus paristi päivässä vähintään viikon ajan. (Ai mihin, ympäri taloa, autotallia, hiekkalaatikkoa, leikkimökkiä, tontin rajaa?)
 
Etikkaa laitoin jo viime viikolla terassille, mutta ei auttanut.... ni en tiedä viittinkö satsata noihin varsinaisiinkaan karkotteisiin, sitä sais sitte olla koko ajan lisäämässä ja laittamassa tosiaan KAIKKIALLE. Ja kissa on tosiaan riesana ympäri vuoden ja ollut jo sen pari vuotta, ni kyllä nyt saa riittää. Jos olis joku uus kissa ni voisin eka yrittää karkottaa, mutta kun tuo on tuo sama nyt ollut jo niin kauan. Lisäksi on tosi arka, mahd puolivilli niin ei saa otettua kiinni kuin loukulla. Villiintyminenkin jo kertoo, ettei varmaan oo kenenkään varsinainen "oikea" lemmikki, joku vaan joka on otettu ja sit lykätty pihalle elämään...
 
Loukuttaa ja vie löyöeläinkotii sen, jos on vielä puolivilli niin tuskinpa sitä kukaa kaipailee :/ mutta hyvähän siitä on silti myös ilmoitus laittaa ilmoitustaululle jos joku sattuu kumminkin kaipailemaan. Toi on kyllä ärsyttävää kun ihmiset eivät huolehdi lemmikeistä ja varsinkin antaa leikkaamattomien juosta missä sattuu ja se tiedetään mitä siitä seuraa, ihania pentuja mistä on kohta sama riesa.. :/
Mie näin joskus rakenneultran jälkeen synnytysunia ja yhen muistan vieläki ku synnytin siinä unessa porukoilla ja plops plops pullahtiki kaks poikalasta sieltä ja olin iha ihmeissää et mitä mie tällä toisella teen ku ei pitäny olla ku yks ja senki piti olla tyttö ja nyt miulla on kaks poikaa :grin siina mie sit kävin toista imettää ja äitille annoin toisen et imetä sie tää ku en mie voi kahta imettää samaa aikaa :laughing021 varmaa jotai "pelkounta" et mein tyttölupaus ei pidäkkää paikkaansa ja tuleeki poika :grin no mut se nyt on pääasia ja tärkeintä et on terve lapsi, oli sit tyttö tai poika :)
 
Appelssiinin kuoret, tai yleensä kait sitrukset, pitäis myös karkottaa kissoja. Kaunko niiden teho kestää niin...?

Mä oon tainnu kattoo liikaa salkkareita, jopa 4 jaksoo 2 viikon aikana :grin oon nyt nähny muutamana yönä unta et oon pettäny miestäni (raskaana tai ei), ja sen Pepin baarimiehen kans. Mut oli se kyl aika hottis...*huokaus*

Kauheesti pitäis tehdä kaikkee, mutta kun ei aika riitä ja sit ei jaksa ja.... Kämppä on ku mikäkin läävä, kaikki sekasin ja mitään ei jaksa järjestellä. Rahat tiukilla ja... Vielä pitäis kuukausi jaksaa töissä, ja nyt pari kertaa iskeny ressi että mitäs jos vauva päättääkin tulla hyvissä ajoin maailmaan. Eihän täällä kotona ole mitään valmiina, ja mä niin oon aatellu et mammalomalla sitten...
 
Me käytiin eilen katsomassa yhtä omakotitaloa ja rakastuttiin siihen. Nyt sit pähkäillään että tehdäänkö tarjousta vai asutaanko vielä vuosi tässä kolmiossa. Hyvinhän me tänne vielä mahduttais kun ei vauva kuitenkaan omaan huineeseen mene vuoteen mutta kun se omakotitalo olis just sillä alueella mistä tykätään ja oli tosi edullinenki. Aika kattava remppa siihen tehtäis, keittiö, kodinhoitohuoe,vessa, kylppäri ja sauna. Sit maalausta/tapetointia ja lattiat uusiks. Ammatti miehillä tehtäis isommat työt ja mies isänsä ja veljensä kanssa maalais/tapetois ja vaihtais lattiat, mutmut.. Vähän mietityttää et miten pitkälle se muutto sit menis ennen ku saadaa vanha myytyä. Kääk ei me osata päättää :rolleyes: Ehkä parempi niin, joku muu ehtii ostaa nii ei tarvii enää arvuutella :grin
 
röllykkä, Meil on kans kyl ihan kattavat vakuutuspaketit kaikilla kolmella koiralla, ja on se kyl vaan niin ehdoton! :)Nytkin ton jötkäleen kahteen lekurikäyntiin uponnu sellanen 350e..

Joo uskon kyl et tollanen jatkuva kuseskelu ottaa pannuun, ja oon kans kyl sil kantilla et kiinni vaan ja löytöeläinkotiin ja sit joku ilmotus siitä.. Sillähän se ongelma ois hoidettu ja pääsis kisukin hoiviin jollei sitä tosissaan kukaan hoidakkaan.
 
Just nuo hoitokulut on sellasia, minkä takia kannattaa (tai siis myö ainakin) alettiin niitä vakuutuksia ylipäätään ottamaan, kun ei mitenkään edullista tosiaan oo nuo ell -käynnit :eek:

Njäh, miulla olis myös talokuume, omassahan tässä ollaan mut kyttäilen kuitenkin muitakin. Jos nyt olis vara ees tätä ensin sipistellä :grin Pitäis-pitäis-pitäis on täälläkin, et sanko ymmärrän hyvin tuntees. Ja melkein voin vannoa, et helpottaa sitten kun töistä pois pääsee, saa jäädä niin jopa jaksaa hitusen ajatellakin. Toivoen toki et vielä on kuntoa ja aikaa oikeasti järjestellä!
 
Takaisin
Top