Huhtikuun hölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Itikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun kaverilla kuulemma ois toi doppleri jota sais varmaan lainaan mutta oon päättänyt, et en lainaa. Turhaan sit säikähdän jos ei mitään löydy.

Tosta hiustenvärjäyksestä oli täällä puhetta, niin sitä oon tässä just itekseni miettinyt. Haluaisin ainakin kerran värjätä, mut mahdollisimman hellävaraisilla aineilla sitten. Alustavasti yritän olla ilman. Mulla vaalennettu tukka, oma väri vaaleahko, mut juurikasvu mulla tummempi kuin koko hiusten todellinen väri. Onneks tumma juurikasvu vaaleessa tukassa on nykyään muotia.

Ei sitä säikähdä, kun tietää, että voi olla vaikea löytää niitä sykkeitä. Tai itsellä se on näin. Aika kauan saa näillä viikoilla vielä etsiä, kun en oikein tiedä, missä kohtaa se kohtu tällä hetkellä on. Läskikerros ei edesauta yhtään siinä, kun on vaikea tunnustella :/

Itse kyllä oon säikähtänyt useaankin otteeseen kun en sykkeitä löytänyt, vaikka tiesinkin ettei moni edes kuule niitä vielä!
Ja etenkin kun olin kerran ne saanut jo kuuluviin ja sitten en.. Meidän doppleri sanoi itsensä irti ja toista ei tähän talouteen tuu. Lisäsi ehkä enemmän stressiä kuin toi varmuutta. :)

Ostin esikoisen aikana jonkun halppisdoplerin ja itsellä aiheutti ehkä lähinnä turhautumista, kun sykkeitä ei saanut kuuluviin. Meni varmaan lähemmäs rakenneultraa ennenkuin löysin ne ensimmäistä kertaa! Tässä raskaudessa oon kerran koittanut kuunnella ja eihän siellä mitään kuulunut tai kuului kaikkea muuta paitsi pikku jumputusta :)

Mulle tuli tänään sairaala keikka kun epäiltiin leukemiaa kun anemiaa ei millään saa pois sun muuta mutta todettiin suolistossa paha tulehdus ettei ravintoaineet pystyneet imeytymään sieltä sit lähetettiin heti ultraan kun sitten ei lapseenkaan ravintoaineet ole voineet mennä mutta hyvin se siellä potki ja oli kaikki hyvin säihkähti niin paljon että kuollut kun sitä lääkärit sanoi että todennäköisesti on käynyt mutta onneksi ei <3

Huh, hyvä juttu campuuu, että vauvalla oli kaikki hyvin <3 Toivottavasti saat apua tulehdukseenkin, että sekin paranisi!

Onpas rankka päivä campuuu! Onneksi pikkuisella kaikki hyvin ja toivottavasti itsekin saat helpotusta :)

campuuu, Onneksi kaikki hyvin <3 Toivottavasti tulehdus saataisiin pian taantumaan. :)

Oliko täällä aiemmin puhetta jotain siitä että esim raskausaikana eivät tietyt tuotteet/meikit tms sovi?
En nyt tiedä onko mun iho sitten mennyt niin huonoon kuntoon (kiitos raskauden) vai reagoiko eri tavalla mutta luulen että mun Cc voide aiheuttaa allergiaa tai ainenkin pahentaa jo kuivia kasvoja. Kasvoissa hirveä kutina ja punertavat. Rasvaan ja käytän Ceridal öljyä mutta apua ei oikein löydy.
Olin useamman päivän ilman Cc voidetta ja tuolloin iho oli jees. Ärsyttää kun on mun luottotuote ja ainut mikä sopii mun vaalealle iholle. :meh:

Niin ja allergiaoireet nostavat päätänsä! Vaikka esikoisen odotusaikana kaikki allergiat hävisivät. Onko muita siitepölyallergisia ja onko teillä lääkitystä? :) Näin nämä raskaudet ovat erilaisia!

Mulla kans kasvojen iho mennyt raskauden myötä huonommaksi, kuiva, punoittavia läiskiä ja finnejä :banghead: yövuorossa töissä olen ilman meikkiä niin yks työkaveri kysyikin onko sulla jotain ihottumaa kasvoissa, täytyi jotain yrittää selittää, kun eivät tiedä vielä raskaudesta.

Mamsku, Onko sulla muuten taipumusta esimerkiksi atopiaan tms? Mulla on pienestä pitäen ollut muttei oo oireillut aikoihin aikuisiällä.

Näyttää myös siltä kuin olis ihottumaa tms kasvoissa, ja kutina inhottavinta kaikista. :(

Aikamoista Campuu :o Onneksi vauva on kuitenkin ilmeisesti tarvittavansa ottanut, vaikka sitten äidin kustannuksella.

Mulla on iho yllättävän hyvässä kunnossa. Kuivuu kyllä muttei rasvoitu niin pahasti kun aiemmin. Mahaa oon yrittänyt muistaa rasvailla kun se on nyt pompsahtanut esiin ja alkanut kutista ja hilseillä. Koitin yksi aamu tehdä vatsalihaksia ja huomasin, että niin vaan on alkanu vatsalihakset jo erkaantua. Täytynee siirtyä suosiolla muihin liikkeisiin.

Mulla naama on se mikä kutisee ja hilseilee. Rasvaa sais tunkee koko ajan, heti kun imeytyy ni valkoset irto iho läiskät tulee näkyviin ja sitä ihoa vaan pöllyää kun silittääkin ihoa. Ihan järkyttävää. Mukavaa olla töissä, missä ulkoinen olemus täytyisi olla siisti. Siellä kuljen irto ihoa naamalla mikä roikkuu yhdestä kohdasta kiinni vielä naamasta, toinen poski punainen kun joutunut vähän hellästi raapimaan kun ei kestä kutinaa ja kaiken kukkuraksi näyttää kun pää olisi täynnä hilsettä kun se irtoiho leviää hiuksiin eikä meinaa irti saada. Että on silloin kyllä siisti olo joo tosiaan...

Apua mikä päivä campuu :o Kamalia vaihtoehtoja toisensa perään.. onneksi pikkuinen kunnossa eikä sullakaan leukemiaa! Ikävä yllärihän tommonen tulehduskin on, mutta onneksi nyt löytyi ja selvisi että saat hoitoa, toivottavasti lähtee hyvin paraneen! Onks sulla ollu mitään mahavaivoja vai tuliks toi aivan puun takaa?

Cocoa, Onko sullakin aiempaa taipumusta vai onko nyt raskaudesta johtuvaa? Tiedän tunteen! Mun isä juuri kysyi multa et "Miks sun naama on noin punainen?" Sillail tosi kiva ettei tätä nyt peitelläkkään voi kun ei voi mitään laittaa kun kirvelee ja kutiaa. :sad001 Oon kuin joku paloauto! :grin

Mulle tuli tänään sairaala keikka kun epäiltiin leukemiaa kun anemiaa ei millään saa pois sun muuta mutta todettiin suolistossa paha tulehdus ettei ravintoaineet pystyneet imeytymään sieltä sit lähetettiin heti ultraan kun sitten ei lapseenkaan ravintoaineet ole voineet mennä mutta hyvin se siellä potki ja oli kaikki hyvin säihkähti niin paljon että kuollut kun sitä lääkärit sanoi että todennäköisesti on käynyt mutta onneksi ei <3
Tsemppiä campuuu, mulla myös todettiin paha tulehdus suolistossa, nyt onneksi saatiin rauhoittumaan kuukauden kortisonikuurilla mutta elinikäinen koliitti jäi. Meillä myös kaikesta huolimatta vauva voi hyvin ja on saanut tarvitsemansa :happy:

Ei mulla ole koskaan ollut näin pahana tää iho, ei edes esikoisen odotusaikana. Talvisin iho on aina vähän kuivempi, muttei koskaan ole ollut tässä kunnossa. En tiedä enää mitä tuohon naamaan voisi tunkea, että saisi siihen jotain rotia... Joo ei tätä hirveesti peitellä, vaikka tunkiskin vähän meikkivoidetta, niin maksimissaan 15 minuuttia ja jo sitä naamaa on raavittava tai siliteltävä ja meikkivoiteelle heipat sille :'D Joten parempi ollut olla laittamatta. Sama kun mulla ei ole otsassa ollut murrosiän jälkeen yhtään ainutta finniä, niin nyt saa aamulla välillä herätessään katsoa peilistä suu auki finnistä läikikästä otsaa ja miettiä kehtaako liikkua mihinkään :D Alkaa vähän turhauttaa tuo naama...

Cocoa, Ymmärrän hyvin tuon turhautumisesi.. Samalta tuntuu täälläkin. Ja nuo finnit myös! Mullakaan ei ole niitä pahemmin ole ollut sitten teini-iän (ellei nyt silloin tällöin ennakoinut menkkoja) ja esikoisen odotusaikana oli kasvot pehmeät ja hohtavat! Nyt sitten puskee finniä finnin perään. :shifty:

Siis joo mistä nää finnit oikein tulee :D En syö erikoisemmin kuin ennen raskauttakaan, nyt saanut vielä ruuat ja ruokailut balanssiin kun ei ole tarvinnut oksennella pitkin päivää (*kopkop*), en syö karkkia, en syö pahemmin suklaata, harvoin syön jätskiäkään. Sipsiä en syö, popparia kerta kuukauteen ehkä, harvoin mitään mäkkäriä tms. Joten mistä oi mistä nämä tulevat... vettä juon reilusti ja suosin ruisleipää, hapankorppua ja näkkileipää vaalean leivän sijasta. Vihanneksia menee ja hedelmiä niitäkin enemmän. Ja vettä, sitä kyllä kuluu. C'moon mitä tässä tekee oikein väärin :D

Ja siis joo toinen finnikohta on nyt ollut tuosta vasemmasta suupielestä kolmisen senttiä viistoon korvalehteä kohti, niin siinä on sellainen ihme kukkaketo puhjennut kukkaan :D Ja kun yksi häviää, niin seuraava tulee viereen tai kaksi... ja en siis niitä puristele, että ei pitäis bakteereja muhia siellä. Dkfkcoclgmttööxxlzödöözclglgktigi <---pieni purkaus tähän turhautumiseen :'D

Takaisin