Kissankello
Oman äänensä löytänyt
Meillä mies haluaisi esikoiseksi pojan ja sitten tytön, että olisi isoveli joka suojelee Mä olen tyttösuvusta ja jotenkin aikaisemmin ennen raskautta en ole osannut ajatella itseäni kuin tyttöjen äitinä. Nyt kun on raskaana, onneksi on ajatukset muuttuneet ja ei sillä sukupuolella ole väliä. Mulla on ollut alusta lähtien poika fiilis. Mua ällötti kaikki makea ekat 12 viikkoa, mutta nyt maistuu kyllä niin suolanen kuin makea. Muutenkin oireet nyt on ollu yhtä lailla "tyttöoireita" kuin "poikaoireita" ja eihän ne oikeesti ennusta mitään. Toi vau:n testi sanoi kanssa poikaa.. Kuukausi ultraan vielä. Aluksi en ollut varma haluanko tietää sukupuolta. Mites haluaa, joten enpä malta mäkään olla tietämättä
Millasina ootte vauvan liikkeitä tunteneet? Parina päivä nukkumaan mennessä oon koittanu tunnustella josko tuntuisi jotain. Pari kertaa olin tuntevinani pienen tökkäisyn ja muutaman kerran niinkuin olisi perhosia vatsassa. Mulla on istukka edessä ja kerran tuntui niinkuin siitä olisi vedetty. Luin, että vauvat on leikkisiä jo kohdussa ja voi vedellä napanuoraa.. Sitten taas mietin, että on vielä kovin aikaista näin esikoista odottaessa, ehkä noi tuntemukset olikin vaan kaasua suolistossa
Millasina ootte vauvan liikkeitä tunteneet? Parina päivä nukkumaan mennessä oon koittanu tunnustella josko tuntuisi jotain. Pari kertaa olin tuntevinani pienen tökkäisyn ja muutaman kerran niinkuin olisi perhosia vatsassa. Mulla on istukka edessä ja kerran tuntui niinkuin siitä olisi vedetty. Luin, että vauvat on leikkisiä jo kohdussa ja voi vedellä napanuoraa.. Sitten taas mietin, että on vielä kovin aikaista näin esikoista odottaessa, ehkä noi tuntemukset olikin vaan kaasua suolistossa
Muokattu viimeksi: