Aamu: voin niin jakaa nuo tunteesi! Monesti olen miettinyt että miten esikoista odottaessa pääsin vuorotyön aamuihini klo 5 herätyksillä ja intensiivistä työpäivää vääntämään kun nyt ei tahdo päästä kahdeksalta ylös.. meilläkin esikoinen (11 kk ) nukkuu nyt hyvin öitä, koputan puuta, (tässä vielä hiljattain oli kausi kun saattoi valvoa pari kolmekin tuntia yöllä ja vaati äidin vierelleen istumaan) .Mutta tuntuu että vaikka kuinka itse saisi nukkua täyden yön niin ei riitä..
Ja päivät menee sitten yhdessä vipeltäessä :) mutta jos tosiaan ees se hyvä puoli olisi että itsellä kuluu päivisin energiaa eikä niitä kiloja kertyisi niin paljoa tämän kuluvan 9 kk aikana
Täytyy pyytää että terkka katsoo sen hb:n tosiaan ens kerralla..
Onpa Ajattelevainen ikävää kuultavaa tuo työkaverisi kohtalo, oikein meni kylmät väreet . Hyvä että sait itse vähän levättyä.
Ja päivät menee sitten yhdessä vipeltäessä :) mutta jos tosiaan ees se hyvä puoli olisi että itsellä kuluu päivisin energiaa eikä niitä kiloja kertyisi niin paljoa tämän kuluvan 9 kk aikana
Täytyy pyytää että terkka katsoo sen hb:n tosiaan ens kerralla..
Onpa Ajattelevainen ikävää kuultavaa tuo työkaverisi kohtalo, oikein meni kylmät väreet . Hyvä että sait itse vähän levättyä.