Heippa,
Hurjasti tsemppiä kaikille mahallisille ja myös jo vauvallisille. Tosi ikävä kuulla komplikaatioista mitä esim. sulla Be on ollut
Paljon voimia ja tsemppiä ja kärsivällisyyttä
Mä koin sairaalassa olon myös vastenmielisenä, eikä se ole ollut määrällisesti mitään sun kokemuksiin verrattuna. Täälläpäin ei ole perhehuoneita ja tuntui siltä, että vauvasta kyllä pidettiin huolta noiden 3 päivän aikana, mutta minä synnyttäjänä/imettäjänä olin lähinnä lypsylehmä
Toivottavasti mahdollisimman moni on saanut sairaalakokemuksesta hyvän.
Muutaman sivun luin taaksepäin tekstejä tässä ketjussa ja oli jotain puhetta mahan naksumisesta. Mulla naksui mahassa jo melko aikaisilta viikoilta ja kyselin neuvolassakin mitä se vois olla. Eivät tienneet, ei lääkärikään. Netistä kuitenkin bongasin (ylläri
, että saattaa olla vauvan lonkkanivel, joka naksuu mahassa. Ja sairaalan lähtötarkastuksessa pyydettiinkin erikoislääkäri vielä tsekkaamaan vauvan lonkat. Toisessa oli jotain, eli naksuminen littyi sit siihen. Lieneekö teidän muiden naksumiset sitten tätä samaa, se varmaan selviää myöhemmin.
Vauva on ihmeellinen olio
Sit vielä imetyksestä sen verran, että suosittelen kokeilemaan rintakumeja, jos nännit on pienet tai sisäänpäin kääntyneet. Mä imetän tällä hetkellä niiden avulla ja vauva saa hyvin maitoa :)