Huhtikuu vanhaa odotellessa

Be; toivotaan todellakin näin, saisit hyvillä mielin jatkaa toipumista! :)

No nyt kuulostaa siltä, että Poodle päässy jo tositoimiin! Toivottavasti olit jo eilen illalla hyvällä mallilla noiden supistusten ansiosta! Ehkäpä siellä ollaan jo pikkunen kainalossa:Heartred
 
JEE! Nyt vihdoin minäkin oon 'maalissa' :D tänään 40+0 ajattelin etten selviä ikinä niin pitkälle ja saan ennen aikasen vauvan, tosin nyt näyttää siltä ettei tää tuu maailmaan millään. Pientä jomotusta selässä mut siinä ne taitaa kaikki oireet ollakkin. huoooooohhh

Sukulaisiin menee pannu jumiin. argh hyvä että ne ei oo jo sairaalassa odottamassa että koska ilmestyn sinne ku päätin että ilmotan vasta kun vauva on maailmassa, että saan ihan rauhassa keskittyä tohon tulevaan enkä vastailla jatkuvasti viesteihin ja puheluihin. miten ei voi aikuiset ihmiset ymmärtää?
 
Poodle: tsemppiä kovasti! Toivottavasti on nyytti jo kainalossa!! :)

Jemmi: tervetuloa tänne maaliviivan toisen puolen tai toivottavasti sulla nyt ei yli menis vaan tänään jo tulis :wink
 
Poks 40+0 tänään.

Jemmi täällä kans kaikki hyvin.. viime yönä poltteli joo alaselkää ja vatta oli tosi pinkeä mutta siinäpä ne sitten tuntemukset... taitaa olla niin,että saadaan laskea päiviä käynnistykseen :P Tosin toivon,että ei tarvis. Tsempiä sulle sinne!

Onnea kaikille vauvan saaneille...oon niin kade :)

Kyllä tässä hermoja koitellaan ja alkaa jo olee sellanen olo,että ihan sama..älä synny koskaan..ei muuten mut tää univelka ja kolotukset alkaa pikkihiljaa purra henkisesti ja fyysisesti jaksamista :/

Tsemppiä ja tihentyviä supistuksia kaikille jotka vielä yhdessä koosa on!
 
Poodle: toivottavasti oot päässy jo tositoimiin tai saanut jo nyytin syliin.

Jemmi ja Elyzee: Toivottavasti pääsisitte myös kohta synnyttämään.

Mulla oli tänään vika neuvola. Siis 41+0 pamahti tänään mittariin ja pikkunen vaan viihtyy masussa. Jos torstaihin mennessä ei mitään tapahdu niin sitten pitää perjantaille varailla yliaikais kontrollia :sad001 toivottavasti sinne saakka en joutuis mennä. Limatulppaa tullu ulos jo torstaista lähtien pikkuhiljaa. Oon ite ollu koko ajan sitämieltä, että vappuna ollaan synnärillä saa nähdä pitääkö paikkansa :) .
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Täällä tosiaan lähti eilen illalla hommat ihan kunnolla käyntiin :) Tänään sitten tyttö syntyi yhden maissa päivällä. Synnytyksestä jäi positiivinen mieli, vaikka kyllähän se oli ihan hurjan rankkaa. Valtavasti tsemppiä kaikille, jotka omaa pikkuistaan vielä odottaa! :)
 
Poodle ihania uutisia ja mahtavaa, että kaikki meni hyvin, onnea ihan hurjasti! :Heartred

Kyllä pitkiä nämä loppupäivät, väsyttää vaan jo niin paljon ja vielä vaan pitäisi odotella! 40+3 tänään, olisin ikionnellinen vappuvauvasta! Varasin tänään kuitenkin ajan viimeseen neuvolaan torstaille ja ensiviikolla saan soitella kättärille yliaikakontrolliin, saa nähdä onko niille tarvetta!

Ei muuta kun huomista taas odotellessa, yksi päivä lähempänä maalia! :)
 
Mä tänään sit soitin kättärille ja ne sano et pitää soittaa vasta huomenna tai torstaina et ne varaa sen ajan yliaikakontrolliin vasta 41+3 ja tää mnu 41+3 sattuu olee keskiviikko eli pyhä niin siks saan soittaa JO huomenna.. Ja sano että perjantaille varataan se yliaikakontrolli aika joka on kättärillä 41+5.. eli käynnsitys on vasta 42+1 V*ttu!! Oikeesti mä TODELLA toivon et tää tulis ulos tämän viikon aikana OMINAVUIN mutta huonolta näyttää! Sillon la oli kipeet supparit ja eilen muutama hassu satunnainen supistus, tänään illal ollut muutama kivuton supistus, ei muuta... yhyy :'( mul on nin viallinen olo! :sad001

Ja Poodle ONNEA KOVASTI:Heartred
 
Sama olo mulle tullu Eevi, ihan siltä tuntuu kun mun kropassa ois jotain vikaa, kun ei se ala synnyttämään! Vähän tyhmää mutta kumminkin..
Samoin mua jännittää tuo käynnistyksen ajankohta, tulee 42 täyteen perjantaina ja se on äitienpäiväviikonloppu, niin oon jo pelänny että käynnistää vasta maanantaina 42+3! :sad001
 
Pikkulintu: Missä sä synnytät? Ei ne nyt 42+3 voi käynnistäää, kyl ne käynnistää sillo pe tai sit la tai jopa to. Mut toivottavasti et joudu käynnistykseen. Mä oon ite vaa oikeesti iha tosi turhautunut, 9 pv jo yli lasketun :/ ja ei merkkiä et olis tulossa niin mä alan masistelee :sad001
 
Eevi; Kättärillä myöskin, ainakin olis tarkotus! Mulla vasta 4 päivää yli, mutta kyllä sekin jo stressaa, oon koko raskauden jännittäny vauvan kokoa, niin vähän alkaa pelottaa kun vielä yli menee.. Sama täällä, kyllä mieltä vähän vetää matalaksi kun ei vauva näytä merkkiäkään tulostaan! Eihän se auta kun odotella, ja toivoa ettei ihan sinne käynnistykseen asti joutuis..
Toivottavasti sullakin nyt vihdoin ja viimein alkas ihan itsestään syntymään :)
 
Poodlelle hurjasti onnea tytöstä! :Heartred

Pikkulintu & Eevi: Voi, toivottavasti teilläkin lähtisi nyt pian itsestään syntymään! Pysykää vahvoina, tsemppiä! :Heartred

(.) Eilen oli tosiaan kontrollikäyntti siellä kättärillä ja onneksi kaikki oli hyvin. Kohtu on melkein tyhjä eikä onneksi tarvinnut kaavintaan joutua. Huh, on kyllä ollut pitkä ja rankka kuukausi synnytyksen jälkeen! Nyt aion vaan keskittyä vauvaan ja nauttia kaikesta! :Heartred On se kyllä niin upeeta, miten onnelliseksi tuo pieni rakas meitä tekee. :Heartred
 
Heips! Osu silmään toi rintakumi-asia, ite en sitä suosittele, mulle väitettiin esikoisesta sairaalassa että se ei pysty imeen ilman rintakumia kun tissinpäät on niin matalat, ja niinhän mä otin ne käyttöön ilman sen kummempia treenaamisia ilman, sitten lapsi tottu että rintakumilla sai paljon helpommin maitoa eikä suostunu enää ilman kokeileenkaan vaikka rinnanpäät olis ollu paremmat. Sitten sai kirota yöaikaan yms kun tissikumi tipahti lattialle, eikä sattunu oleen steriloitua vieressä, niin ei muutakuin keittelemään ja saman hankaluuden koin monesti reissussa ollessamme. Siis rintakumi on monelle ihan ehdoton juttu, mutta suosittelen yrittämään ja harjottelemaan ensin ilman. (Niin seuraavien 3 lapsen imetys onnistu ihan hyvin ilman, vaikka rinnat oli ihan samanlaiset....)

Mä haluan synnyttämään!!!! :blob1 Olen niin kireä ja varmaan aika v-mäinen kaikille että tekis mieli painua maan alle... Ei voi mitään kun ärsyttää kaikki asiat ja joka yö valvon ja kellottelen noita hemmetin supistuksia... Tekis vaan mieli välillä antaa olla ja koittaa jatkaa unia, mutta tiedän että synnytyksen alkaessa mulla ei ole hetkeekään hukattavana jos haluan että ehin sairaalaan asti.... :smiley-angry016 (nää hymiö-ukkelit on ihan pirun hauskoja....)
 
Rintakumista: Mulla kans heti kun ei vauva ottanut kunnolla sairaalassa rinnasta kiinni, niin sieltä kiikutettiin rintakumi ja ilman edes kysymättä laitettiin se paikalleen. Vähänkö mua ärsytti ja koska olen juuri kuullut näitä tarinoita ettei siitä pääse sitten helposti eroon niin mää vaan otin sen pois ja sanoin etten halua sellaista käyttää. Vähän ehkä otti nokkiinsa se hoitaja ja selitti hulluna että se on vaan tähän alkuun auttamaan.
No ihan hyvin imetys lähti käyntiin heti kun pääsin kotia eikä tarvinnut ressata niistä sairaalakäytännöistä sun muista asioista. Vähän on ongelmia imuotteen kanssa ja sen vuoksi rinnanpäät todella kipeät ja toisesta on myös vuotanut verta, mutta kokoajan parempaan suuntaan.

be: Ihana kuulla että pääset vihdoinkin nauttimaan normaalista vauva arjesta :)
 
Vauveli syntyi su-iltana, 4 h 10 min merkattiin kestoksi. Hyvin meni ja kaikki voivat mainiosti, nyt jo kotona.
 
..Ja siis tarinaa lisää kun kerkeää, nyt kolme pientä pitävät aika kiireisinä tällä hetkellä. :wink Onnea kaikille vauvan saaneille ja isot tsempit loppumetreillä kärvisteleville! :Heartred
 
No tosi kiva be ettei tarvinnu siihen kaavintaan joutua! Vihdoin saat nauttia onnellisena uudesta elämästä ilman sen suurempia murheita omasta terveydestä! :)

Ja paljon onnitteluita pienestä vauvelista Siilineiti! On teillä varmasti siellä melkosta hulinaa perheessä, kiva että kerkesit pikasesti huikata kuulumisia kuitenkin :)
 
Rintakumista: Jos vaan pystyy imettämään ilman rintakumia, niin sehän on hieno asia ja sitä varmasti kannattaa välttää mahdollisimman paljon, just sen takia kun siitä eroon pääseminen voikin olla vaikeeta. Meillä imetys sujuu vain ja ainoastaan rintakumin avulla, koska minun rinnanpäät ovat kokonaan sisäänpäin kääntyneet. Joten meille rintakumi on iso apu ja pelastus. Onhan sen puhdistus vähän ärsyttävää, varsinkin yöllä, mutta tärkeintä, että vauva saa maitoa. Kokeilin vielä Lansinohin nänninkohottajaa :DD, mutta siitä ei ollut apua.. Joten rintakumilla mennään!

Siilineiti Lämpimät onnittelut koko perheelle uudeta pienokaisesta! :Heartred Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin! :)
 
Takaisin
Top