Huhtikuu vanhaa odotellessa

Siilineiti

Vauhtiin päässyt keskustelija
Uudistuksen myötä THE HUHTIKUU on kadoksissa. Pyysin jo ylläpitoa palauttelemaan, ja sitä palautusta odotellessa jutellaan täällä..?

Samoin syntyneiden lista on hukassa, mutta sen nimeä en sanatarkkaan muistanut tähän hätään.. Muistaako joku muu?

Kukas kerkesi eilisen katkon jälkeen synnyttää? :) Minä en ainakaan..
 
Nakojaan myos kestovaipatkin puuttuvat, ja aika paljon muuta. Puuh ei menny uudistus iha putkeen, ja mulla ainakin tokkii taa kannyl kirjottamine tosi paljon (siks ei äkkosia ku ton kirjaimen teko kestaa ikuisuuden), palaan siis myohemmin ku paasen lapparille ku palaa kapy tahan nyt totaalisesti :D
 
Nonnih.. Jo on vähän sujuvampaa kirjottelu läppärillä.

Meiän synnytystarinatkin kadonneet :sad001 Ties mitä kadonnut! Tää on kyl yks huonoiten hoidetuista foorumin vaihdoksista/nettisivujen päivityksistä missä oon jollain tavalla ollut mukana :D

Mulla oli eilen vähän tuskan hetket, kun tajusin että lapsi on tosi hiljainen. Mä toki puuhailinkin paljon, mutta kun pysähdyin, ei silti oikeen tullut liikkeitä. Sit aloin tulee hieman pelokkaaksi, kun mietin että oliko mun suht raskas puuhastelu tehny jotain. Päätin koklaa liikelaskentaa, mut sekään nyt ei si menny kovin putkeen koska nukahin "alkuminuuteilla" ja nukuin parikin tuntia. Kun heräilin, sain pullan syönnillä ja limun juonnilla ja masun heiluttelulla hieman jotain möyrintää aikaseks, mutta en tosiaan sellaista kuin mitä lapsi yleensä möyrii.
Mies tuli kotiin suht aikasin ja kyseli normaaliin tapaansa että mitä vauvalle kuuluu jne, jolloin sanoin että se on ollu vähän hiljainen tänään. Syötiin päivällinen, jonka aikana lapsi taas hieman möyrysi, mutta jälleen myöhemmin taas liikelaskentaa suorittaessani ei mitään tuntunut. Lopulta kun mies tuli pöristelemään ja koskettelemaan mahaa, alkoi lapsi lopulta liikkua taas entiseen tahtiinsa. Itkuhan mulla siinä lopulta pääsi, kun olin koko iltapäivän/alkuillan jo pidätelly itkua ja mies kyselly että mikä on, oonko kipee, johon sanoin vaan että huolettaa tuo vähäinen liikkuminen, johon mies aina sitten vaan sanoi että se nyt vain nukkuu pidempiä jaksoja.

Jotenkin oon ehkä siis jo väsynyt tähän odottamiseen, haluisin jo että lapsi tulis jotta voisin pitää siitä huolta, nyt kun se on tuolla mahassa niin huolenpito on niin vaikeeta.. On vaan huolta :D Mut helpottihan tuo että lapsi taas alkoi liikkumaan. Se ei edellisyönäkään liikkunut vaikka kävin monta kertaa vessassa, mutta taas tänä yönä alkoi tuleen potkuja kun palasin petiin.

oi ja voi. :D
 
:sad001 Uudistus ei tosiaankaan mennyt ihan putkeen! Syntyneiden listan nimi oli: Syntyneet huhtikuun vauvat :Heartred
 
Huuhkaja: Kyllähän nuo tuollaiset säikäyttää.
Itsellä kans sellainen olo et ois kiva saada tuo vauva mahan toiselle puolelle, koska pelottaa että entä jos sitä ei osaakaan huomata jos siellä masussa on jokin hätänä ja vauvalle sattuu jotain.

Toivottavasti ne vanhat kansiot saadaan takas ja varsinkin ne synntyskertomuksetja lista syntyneistä.
 
Laittakaa tuonne ylläpidon ketjuun (ketjuja hukassa? tms) viestiä että mitkä on hukassa jos muisttte muitakin. Varmaan parhaimmin löytää jos muistaa sanatarkasti. On kyllä harmi että nuo synnytystarinat katosi kans... :sad001 Ne kans pitäs sinne ilmoitella.. Tiedä sitten löytyykö niitä koskaan ja jos niin milloin, kenties vois varulta aloitella uudet..?

Mua harmittaa kun helistimeen aikoinani kirjoittelin edellisiltä ja kun siellä tuli se tietomurto ja lähes kaikki hävis. Nytkin ois ollu ihana tarkistella tuntemuksia edellisten raskauksien ajalta, mut ei, eihän niitä sieltä enää saa katottua.. :sad001 Mulla meni ylipäätään ihan ohi että tällanen muutos olis tulossa tänne..

Huuhkaja: Onneksi pieni on nyt kuitenkin liikkunut, kyllähän nuo säikäyttää. Toki liikkuminen vähenee ennen synnytystä mutta silti tietysti pitäisi niitä liikkeitä tuntea. Täälläkin on ollu vähän hiljaisempaa jo viikon verran.. Johtunee laskeutumisesta.

Täällä ei mitään uutta omassa navassa. Lenkkeilly oon koittanut joka päivä, edes sen 15 min reippaasti. Nyt olis se 9 päivää laskettuun, kakkonenhan meillä syntyi 39+1. Saas nähdä mihin asti tämä menee.. Nyt täytyy myöntää että alkaa täälläkin tämä yläpää ainakin kypsyä odottamiseen, tähän asti on mennyt ihan vilauksella koko odotus mutta tämä viikko on kyllä ollu jo tooosi pitkä. Hermo alkaa olla tiukalla..
 
Siilineiti: Minullakin tämä viikko ollut elämääkin pidempi. Eilen tein vähän suursiivousta ja tänään silittelin verhoja :smiley-chores007 yms. Kauheen pitkäks aika kyllä käy varsinkin kun laskettu meni ohitte jo 4.4. Maanantaina kontrolliin jossei tilanteessa tule viikonlopun aikana muutoksia.

Kovin oma vatsani vielä "bailaa", etten liikkeistä ole ollut huolissani missään vaiheessa kun on ollut hirveän aktiivinen liikkuja koko raskauden ajan. :happy093
 
Vähän kurjaa tämmönen uudistus, jossa häviää hyviä ketjuja :<

Itsehän synnytin tällä välin, joten siinä mielessä uudistus meni ohitseni.

10.4. syntyi kaunis tyttö, 3060 g ja 49 cm, 41+0, alateitse, ja ilman puudutuksia (ilokaasun voimalla - omasta tahdostani toki). Rankkaa oli, epparihaava tosin ainut asia joka tällä hetkellä kirvelee, muuten täydellinen olotila :) Nyt ei kyllä pysty tarinaa kirjoittamaan, pitää varmaan kirjoittaa se jonnekin wordiin itselle talteen, kun täällä ei tiedot pysy.
 
Sama täällä kuin lionmom, et pyörii niin kovin et ei pahemmin huoleta. Enemminki huolettaa et onko normaalia et ihan sattuu ku yks pyörii. Meinas tul itku jo yks ilta kurkuun ku pyöri ihan kokoajan jatkuvaa soitoon ja sattu ihan hirveesti. Maanantaina ois LA, mut saa nähä, vähän veikaan et tulee käyttöä tuolle 18pv neuvolalle...
 
No on kyllä ihan erikoinen tämä uudistus..
Äsken en päässyt koko palstalle jonkin errorin vuoksi ja noi tickeritkään ei näkyneet mulla ainakaan aiemmin.. Ja vielä tosi ikävää kun noi meidän ketjutkin katosi! Mä en löydä mitää tuollasta ylläpidon ketjua, missä semmonen on? Ois mukava saada noi synnytystarinat ja jo syntyneet takasin!

Hirmusesti onnea annahelena! Toivottavasti ne ketjut löytyy niin saadaan kuulla sinun synnytystarinaa enemmän :)
 
Itse eilen illalla jo laitin viestiä kans ylläpidolle kun oli livechatis että on ketjujakadoksissa, lupasi kysellä sillon josko niitä sieltä sais pelastettua
 
M inhoon tätä uttaa vau:ta , meinasin jo äsken luvouttaa ja hylkää tän kokonaa :D

Mulla on tänään ollu tosi paska päivä, vituttanu iha ilman syytä, oskettaa nytki iha sikana, päätsärkeny, mahaa juilinu, ja selkää, hirveit sukkapuikkosupistuksii. Tänään jos alkais synnytys nii olsi bueno!
 
No jee, toivottavasti oot päässyt tositoimiin lionmom! :)
Ääh, mua ärsyttää tää uudistus kyllä, jotenki tää koko foorumi on vaan huonompi käyttää ja tosiaan noi kaikki ketjut jo vauvojen saaneille imetyksestä ja vauvaneuvoloista on myös kadonneet, oisin ainakin ite mielelläni seurannu niiden keskustelua ennen omia kokemuksia..
Onkohan toivoakaan saada noita ketjuja takasin..
 
Nyt tullu hieman suppareita ja aamulla tuli wc:ssä paperiin vähän punaista, että eiköhän tässä tänään päästä tositoimiin :D
 
Onnea Annahelena ja kovasti tsemppiä lionmom, toivottavasti pääset synnyttämään :))

Aika pyllystä tämä tämmönen kyllä on ku ketjuja on hävöksissä :/ Jospa ne kuitenki saatais kaivettua ajan kanssa esiin, ettei menis hyvät jutut hukkaan. Varsinki ku meidän puolella on nii paljo noita syntyneiden juttuja hukassa.

Galadriel: Mulla kans käy joskus ihan kipeää ku vauva esim. työntää itteään alaspäin tai venyttelee supistuksen aikana. Eilenki tuntu että alakerta rutisee ku nii mahoton poraaminen kävi o.O Toiseen jalkaan heijastuu kans tuosta punkemisesta tosi ilkeetä hermokipua ku pää vissii osuu johonki tuolla nivusessa.

Siivoaminen on näköjään kyllä tehokasta puuhaa. Vauvan pyörintä vihlo kohdunsuuta koko loppupäivän ku aamupäivästä imuroin ja touhuilin menemään. Välissä tuntu tosiaan, että ihan rutina käy ku pikkunen porasi menemään :D Yöllä tuli vessareissulla yks kipeähkö supistus ja tuntu että maha menee taas sekaisin, muttei kuitenkaan. Sen jälkeen tuli aika tiheesti kivuttomia suppareita, kunnes taas nukahdin. Mies jo toppuutteli, etten tänää saa rehkiä, kun sen pitäis vielä ens yö käydä töissä. Vähän meinaa itellä olla jo semmosta uhmaa ilmassa, että tekis mieli provosoida noita supistuksia, vaikken usko, että tässä nyt vähään aikaan vielä mitää tapahtuukaan vaikka kuinka touhuais. :P
 
Joo tää uus foorumi on ihan perseestä. Kaiken lisäks ku tää on jotenkin erillään muusta vau.fi:stä, pitää hyppiä etusivun kautta jos haluu mennä kattoon omia raskausanimaatiojuttuja tai muita juttuja, eilen ihmettelin kauan foorumin puolel et missä ne selostukset on kunnes kerrottiin että ne on siellä normaalisti omilla sivuilla.. mut foorumin kautta pääsee omille sivuille vaan etusivun kautta. Muutenkin ärsyttää jopa nuo väärät kellonajat, toimimattomat linkit ja just kaikista eniten ne meidän kadonneet ketjut. Luulis ny näillä olleen backupit, mut jos tääkin meni näin v*tuiks ni tuskin ovat tajunneet edes niitä backuppeja miettiä ja kaikki on mennyttä. Oon aika pessimistinen tän suhteen nyt. Ei ees oikeen kiinnosta tulla tänne kirjotteleen ku ärsyttää niin paljon :D

Aah avautuminen helpotti. Toivottavasti vanhat ketjumme löytyvät.
 
Ääh, oon samaa mieltä kun Huuhkaja! Mä en ees pääse koko tänne huhtikuisten foorumille muuta ku sivuhistorian kautta! Koko ajan vaan toitottaa erroria, ja vieläpä kaikilla meidän laitteilla! Kone, ipad, puhelin..
Toki ymmärrän et minkäs näille voi ja yrittävät varmasti tehdä parhaansa, mutta on tää nyt vähän ikävää, kun niin moni on siellä facebookin puolella muutenkin, niin tuskin mitenkään kannustaa käyttämään tätä Vauta tämmönen säätö! Ikävää jos lopulta häviää kaikki keskustelu..

Tämä raskausaika kyllä ihmeellistä, minä kans oikeen innostun kaikista kivuista jo nykyään Poodle! Ja yks päivä olin ihan onneni kukkuloilla kun maha heilahti yks kaks sekasin :D
Mutta ei kyllä mitään täälläkään.. Vauva vaan lötköttelee melko ylhäälläkin vielä tyytyväisen oloisena :)
 
Eilen illalla mun pahoinvoitni paheni aivan kamalaks, en oksenna helposti mutta olis varmaan eilen helpottNut jos seki olis tullut. Mahassa kiers aivan älyttömästi mut mitään ei tullut! Vein koiran iha lyhyelle ku oli nii heikko happi. Mä tulin takas kotii ja aloin täristä aivan hulluna, jalat ei meinannu enää kantaa, mul ei oo hirvee selvii muistikuvii ees koko loppu illasta.. Nyt mulla o edellee pahaolo ja mahassa kiertää edelleen, toivottavasti ei tule yhtäpaha olo ku eilen.. Mä olin aivan varma et yöllä alkaa supistukset tai tulee vedet tai jtn mut ei.. en tiedä mistä toi "kohtaus" johtui, en ollu tehnyt mtn erikoista enkä syönyt mitenkää erillailla.. :SS Koht puolin lähen valuu keskustaa päi, meillä on mun koirien pentutapaaminen, jos jtn sattuis kyämää nii naikkari on suoraa vieres ;D tosin olen menso kättärille synnyttää. :)
 
Takaisin
Top