Onnea niille joilla on homma lähtenyt ns. rullaamaan etiäpäin! :)
Kroppani ku on täsmällinen niin silmät auki 02, ja nyt sitä kadonnutta unta metsästelty tässä muutama tunti. Itse oon huomannu yhtäläisyyden että ilman päikkäreitä on tuleva yö aivan pyllystä.
Perjantaina kävin Tayssissa yliaika kontrollissa ja kas kummaa. Paikat UMPEUTUNEET (sormelle oltiin siis auki ja kohdunkaulaa jäljellä 2 cm RV 35 asti), mutta mitä vielä nyt kiinni. Tänään 41+5 eikä vieläkään kivuliaita supistuksia. Maanantaina pitäs käynnistykseen mennä ja tarjolla niinkin hieno vaihtoehto kuin Cytotec käynnistys, mikäli ei paikat olis kypsyny sen vertaa että ballonki olisi mahdollinen. Itsehän en tohon cytoteciin lähe, että sitte vaikka sektiolla tai annetaan tulla muksun omia aikojaan(järki tosin menee kunnon lisäksi).
Vauva voi hyvin ja istukka toimii, 3,7kg oli painoarvio ultralla ja käsituntumalla. Omavointi on ..., nestettä kertyy kokoajan LISÄÄ ja oon saanu ne ensimmäiset raskausarpeni sitten vatsaan
Eipä paljoa rasvailut enää auta, lisäksi oon oikein kivan tasaisen pallo.
Eikä se TAYS:n läälärikään suositellut cytotec käynnistystä, lähinnä sitä ballonkia "hehkutti".
Olisin toki voinut sanoa että mä mihinkään kotiin enää lähde vaan mukula pihalle koska multa sitä suoraan lääkäri kysyikin. Toivottavatasi viikonloppu olis avannut paikkoja sen verta että ballonki käynnistys olis mahdollinen
Ja aivan mahtavaa että jotku pääsee vielä lenkkeilee ja fillaroimaan! Itsekkin yrittäny ottaa aurinkoisista päivistä irti kaiken, mutta ikävästi tää nestemäärä mitä jostain syystä kertyy edelleen jäätävää vauhtia vie kyllä voimat aika tehokkaasti.
Onko teistä kenelläkään kokemusta tosta
Cytotec käynnistyksestä? Tai tietoa miten on mennyt jollakin läheisellä/ystävällä yms. Fiksuna likkana oon kyllä lukent kaikki kauhutarinat(myös hyviäkin kokemuksia) ja yleiskuvaksi hyvinkin negatiivisen. Lähinnä lääkkeen rajuuesta ja todennäköisestä toimimattomuudesta. Lisäksi vaikuttaisi(toki ei ne netti keskustelut sitä 100% faktaa ole) että Suomi olisi niitä harvoja maita jossa ko. tuotetta käytetään käynnistyksessä, oikeasti on siis vatsahaava lääke. Eli ilmeisesti edullismepi lääke, joka sponssaa sitten suomalaislääkäreille reissuja, jolloin lääkettä käytetään suomessa enemmän(mahtava salaliittoteoria :DD). Tayssissa lääkäri joka mut on nyt pariin kertaa tutkinut, joka ei suositellut ko. lääkettä on siis virolainen/venäläinen.
Nyt kuitenkin mun jutut alkaa menee sen verran villeiksi ja hyvä jos saatte näistä edes mitään selvää... Ehkäpä se uni sieltä tulis nyt pikkuhiljaa :)