Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko teillä muilla aiemmissa raskauksissa tai nyt sf mitta huidellut yläkäyränkin yläpuolella? Mulla on nyt rv 30+4 ja sf mitta ollut aina yläkäyrällä tai sen yläpuolella. Sitä ny seurataan sitten.. Paino ei kuitenkaan ole noussut kuin n.6kg, sokerit ok ymv. Ootanko jättiläistä vai voisko olla ihan rakenteellinen juttu? Kokemuksia?
Miten teillä meni?APUUUVA! Täällä jännitän teatterin kulisseissa kun meidän teatterilla on ensi-ilta!!!!! APUUUVA! Maha pyöreänä pääsen kohta heilumaan![]()
Vaan tuntuu välillä että kun omasta kohtauksestani pääsen ja olen täpinöissäni niin mahaa kiristää ja hengästyttää... 
Kolmashan tämä möyryäjä mulle tosiaan jo on mutta helppo raskaus, yhtä helppo kuin ekakin, niin aika hyvä touhuta. Mutta saas nähdä miltä tuntuu kun laskettuun päivään on kuukausi ja viimeinen esitys lähtee käyntiinLuinkin toisesta ketjusta että kolmatta odotat. Oho. Teatterilla on vähän vaikea himmailla.

Mulla kans sf-mitta huitelee yläkäyrän yläpuolella, mutta vauva kasvaa keskikäyrällä. Nyt viime ultrassa sain syntymäpainon arvioksi 3200g. Muutaman viikon välein käyn kontrolleissa ja lääkäri seuraa vauvan kasvua. Muttei oo mitään häikkää ilmennyt :)