Onnellinen
Näppärä viestien naputtelija
Täällä pitäisi olla viikkoja joku 5+6 eli huomenna 6 . Ei mitään oireita. Ei oo kyl kahdessa edellisestäkään oo ollut, mut täällä myös tuulimuna pelko, kun toukokuussa oli mulla tuulimuna ja silloin oli viikkoja 10+.
Olin eilen veljen häissä ja kerroin veljelleni asiasta ja hän sit kertoi muutamille kavereille. Ei se sinäänsä haittaa kun kaikki kuitenkin oli kännissä, niin ei ne niitä kaikkea kuitenkaan muista.
Eka neuvola täällä 17.9. Mut mietin et pitäisikö sinne soittaa jos pääsis ultran ennen np ultraa. En tiiä. Ei oo varaa mennä yksityiselle.
Olin eilen veljen häissä ja kerroin veljelleni asiasta ja hän sit kertoi muutamille kavereille. Ei se sinäänsä haittaa kun kaikki kuitenkin oli kännissä, niin ei ne niitä kaikkea kuitenkaan muista.
Eka neuvola täällä 17.9. Mut mietin et pitäisikö sinne soittaa jos pääsis ultran ennen np ultraa. En tiiä. Ei oo varaa mennä yksityiselle.

Ehdotettiinko sitä sinulle vai kuinka? Onko se yksityisen kautta? Meidän terkkari kun ei puhunut aiemmasta ultrasta mitään, vain ultrasta vk12. Olen vielä niin tietämätön näistä