Huhtikuiset

Heips.
Ikävä kuulla että jotkut on poistunut täältä odottajista. Paljon voimia heille! Minä jännäilen alkaako tänään verenvuoto tai huomenna. Jos ei ala niin mulla on toiveikkaampi olo tämän raskauden suhteen! Hurjaa miten tämä kuukausi on sitten menny ja nelisen viikkoa plussasta. Toivottavasti pikkuiset pysyvät matkassa!

Rv 7+6

Camomillanen mäkin katoin Roswellin tossa pari vuotta sitten uudestaan :D Mä itsekseni katon näitä "naisten sarjoja" ja sit jotain arrow yms, miehen kanssa sitten esim Sons of anarchy ja Breaking bad. Kattellaan tosiaan laidasta laitaan ja joskus joutuu kattoo mun kanssa Devious Maids yms :D Varmaan joku miljoona sarjaa mitä kattelen välillä uusiks ja joskus jää kesken, sit tulee taas inspis kattoo :) Meillä ei telkkaria kattella, et netistä just katotaan ohjelmia, sitä varten pelit ja vehkeet, TV ei ees toimi tällä hetkellä kun liian lyhyt johto :D

Meillä on nyt just menossa sons of anarchy! Se menee välillä vaan tosi ahistavaksi kun on niitä vauvajuttuja.. Breaking bad on mulle ihan liikaa!

Voihan netflix! se on ollu mulla taas kovalla käytöllä ku väsymys on nii hirvee ettei töitten lisäksi jaksa tehä muuta ku nukkua ja tuijottaa sarjoja :D

Mä jouduin lopettaa walking deadin kattomisen kun odotin esikoista ja siinä tuli sen naisen raskaus ja zombeja ja ja :D Nyt välillä katottu jakso kaks mut edelleen kamalaa kun pieni vauva ja paossa ovat :( Soa mua ahisti kans ne lapsijutut :( Meil on vika kausi menos, muutama jakso kattomatta mut menin spoilaa itteeni tulevilla tapahtumilla ni ei jaksa kattoo enää :D

Vinkatkaa jotain hyviä leffoja netflixistä!
Ite aloin kattoo Piiat leffaa kun pojat oli futiskoulussa, se oli ihan ok. Kummisedät haluisin kattoa mut niihin täytyy varata paljon aikaa.

Täällä kans yks Netflixin kuluttaja :D.
Sense8 oli tosi koukuttava. Toivottavasti sille tulee jatkoa. Californication on vanha mutta hyvä. Nyt mulla on menossa Rita.
Elokuvista mulla ei jää oikein nimet mieleen, mutta ainakin muutama Matthew McConaugheyn hyvä leffa sieltä löytyy.

Rouvaskainen toi nenäkannu on tosi hyvä jos toimii! Mulla ei tuu koskaa läpi toiselta puolelta se vesi ja sattuu nii prkleesti!!?! Poskionteloita on joskus laajennettuki. Toiselle puolelle tuntuu kyllä tosi hyvältä kun se tavara lähtee! :) ja jos on siitepölyallergioita niin helpottaa siinäki!

Niin ja täälä myös painautunu sohvaa hieno perseen jälki. Ite tykkään enempi netflixin sarjoista;
Orphan black
Orange is the new black
Marco polo
Dexter
Valehtelevat viettelijättäret
Drop dead diva
Pako
American horror story season 1 (muut kaudet on kakkoja)
Jälkiä jättämättä
The returned
Teenwolf :'D
Weeds
Californication
Walking dead
SOA
Blacklis
Vampyyripäiväkirja

Oiskoha tossa x)

Muokattu viimeksi:
Hannamn, kurjaa ettei toimi sulla. Mullakin oli kerran niin tukossa röörit ettei vesi tullu läpi vaikka pahimpina aikoina kökötin jonkun kolmevarttia pää kenossa ja odotin josko se sieltä pikkuhiljaa. :grin

Täällä hirvee tuulimunan pelko. Ultrassa oli viikkoja vähempi mitä ootin enkä saa niitä nyt täsmäämään mitenkään.. Reilu viikko pitäis ootella seuraavaa ultraa ja mielikuvitus vaan laukkaa :sad001

Mä en tosta Netflixistä ole innostunut. Tuntuu, että siellä on vaan vanhoja sarjoja, joista kiinnostavimmat oon nähnyt jo aikoja sitten tv-levityksinä (Walking dead, Dexter, Moderni perhe, Breaking Bad, Frendit jne.). No Orange is the new black oli ihan ok. Nyt harkitaan, josko ostettais HBO Nordic.

Täällä mietityttää, kun ei oikeastaan juuri mitään alkuraskauden oireita ole. Vielä pari pvää sitten oli tissit kipeät ja alavatsassa paineen tunnetta ja jomotusta. Nyt ei mitään.. Viikkoja menkkojen mukaan pitäis olla 5+2. Mut ehkä kaikilla ei samalla tavalla ole ja voihan ne alkaa kai myöhemminkin? Mitään ei ole tullut ulos kuitenkaan. :/

Minä kattelen netflixistä gossip girliä. ;)

Hei millier.
Sinuna en vielä yhtään panikois. Noilla viikoilla vatsan päältä on aika mahoton nähdä alkioo tarkasti saatikaan niitä tarkkoja viikkoja. Alakautta sen näkis paljon paljon tarkemmin. Multa ei ainakaan näkyis hirveesti mitään. Viikon 12 ultrassa yritettii vatsan päältä niin syke sieltä näkyi joten kuten joten jouduttiin alakautta ultraamaan. Odota nyt rauhassa.

Shayla, mullakaan ei oo juurikaan oireita ja ollaan aika lailla samoilla viikoilla :)

Millier, millä viikolla sun pitäis olla? Edellinen kiertohan voi ihan hyvin olla venähtäny ilman että sitä on ite huomannu.

Täällä yks ilmoittautuis yks huhtikuun odottaja mukaan. :) Viikkoja on nyt edellisistä menkoista laskettuna 7+0, mutta todennäköisesti vähän vähemmän, koska mulla on epäsäännölliset menkat. Huomenna eka neuvola! Täytyy toivoo että saisin ajan varhaisultraan niin ne viikotkin varmistuis. Entuudestaan meillä on jo 2v tyttö.
Onnea kaikille odottajille <3

Tää on aika monimutkainen juttu. Kun siis ultrassa epäilivät viikkoja olevan 5-6 ja ainakin tuon vau.fi laskurin mukaan niitä ois 6-7 ja sen mukaan sykekin pitäis jo näkyä, mutta ultrassa ei näkyny kuin ruskuaispussi. Ekan plussan sain testiin 13.8 ja sekin ois varmaan näkyny jo pari päivää aiemmin.. En tiedä oisko ovis ollu sittenkin 26.7-1.8 välillä.. Ja siis vatsan päältä ultrasivat, kun siellä ei sitä vaginaaliultraa oo..

Mä oon hyvällä omalla tunnolla lötköttäny päivät sohvalla, kun kerran kroppa haluaa levätä ni levätään sitte. Jospa se väsymys vielä helpottaa, että saa jotain joskus aikaseksiki :)

Muuten vähä pelottaa, eilisesta asti ollu kummaa kipua mahassa. Vähän samanlainen kipu oikealla puolella ku mitä jos on ilmaa mahassa, vaan ku ei millään lähe pois. Jostain syystä varsinki kävely tuo kivun esille, iltalenkillä alko, yöllä ei ollu mitään hätää mutta aamulla koiran kans kävelyllä tuo kipu tuntu taas... Kauhulla odotan miten saan aamun spinning tunnin vedettyä.... Yöllä mietin jo, että nytkö se vaavin alku on kuollu ku kaikki oireetki on muka kadonnu tai onko joku kohdun ulkopuolinen raskaus tai muu vastaava, mutta koitan pitää sen vielä ruuansulatusvaivoina, ku ei mitään vuotoa tai muita oireita ole. Umpisuolen tulehdukseenki oireet sopis, mutta jospa se ei ole sitäkään. Nyt ei ois vara sairastaa ku mies on reissussa ja mun tarvii huolehtia tuosta nelijalkasesta energiapakkauksesta vielä reilut pari viikkoa...

Takaisin