Huhtikuiset

Täällä etovaa olos päivittäin. Kaverilta sain pahoinvointirannekkeet, toivottavasti auttaa myös mahaa turvottaa ja vähän nilkkoja ja käsiäkin huomenna olis häät(omat) toivon vaan ettei turvota liikaa että sopii kaikki vaatteet ja kengät ja ennenkaikkea sormus kaippa ne sopii ihan hirveä väsymys on koko ajan ja voimat aikalailla loppuu heti jos kävelee vähän pitempään ei millään Meinais jaksaa tallustaa

Jätän tämän ryhmän nyt kun tein eilen kaksi negatiivista testiä. Mulla varmaan keskenmenon jäljiltä pitkittynyt kierto. Jännä että se cb:n testi näytti raskaana 1-2 viikkoa, noh ei muuta kun täytyy jatkaa yrittämistä. Hyvää odotusta Teille kaikille!

Meillä esikoinen kipeä eikä päästä ekaan muskariin :( Toivottavasti ei uuestaan tule mulle, mutta minkäs teet jos tulee.
Tänään sit ehkä enempi aikaa perehtyä mitä täällä onkaan kirjoiteltu :)

Tämän jälkeen voi varmasti jättää testaamisen :)

Liitteet

• 1440741123516.jpg
    1440741123516.jpg
    41.5 KB · Katsottu: 34
Vauva2016, todella harmillista. Tsemppiä ja uutta yritystä kohden.

Minä jätän tämän ketjun. Vauvan alku tuli tänään pois. Ihanaa odotusta teille kaikille ja sovitaan ettei kukaan enää poistu tästä ketjusta!

Voi ei miten ikävää KresiKät ja Vauva2016 :/
Voimia teille <3 Ja tosiaan toivottavasti teitä näkee palstoilla pian uudestaan!

Osanotto ja halaus menetyksen kohdanneille.

Me ollaan lentokentällä matkalla kohti mummolaa! Aina vähän haastavaa lentää kahdestaan tämän 10kk:n kanssa vaikka tiedänkin jo että hyvin me pärjätään. Nytkin taitaa uni voittaa matkamiehen kunhan koneeseen päästään. Kivaa päästä mummon hoiviin, saa äitikin hengähtää ihan oikeasti :wink

Kresikät ja vauva2016 ikävä kuulla. Tsemppiä syksyyn ♡ toivotaan pian plussaa!

Huomenna sukujuhlat. Täytyy jotenkin selvitä ettei kukaan arvaa meidän raskautta. Toivon kylmää ilmaa kun noi pahoinvointi rannekkeet on mulle elinehto ja pitkähihasella ne saa peitettyä. Tänään oli esikoisen kerho ja siellä kuumassa kerhohuoneessa mä vaan touhusin pitkähihainen päällä.. huh!!!! En tiedä näkykö ja arvasiko joku mutta ei kukaan suoraa kysynyt.

Ootteko kaikki aikonut suoraa sanoa totuuden jos joku kysyy? Miten voisi tilanteen kiertää jotenkin?

Jotkut juhlissa tietää että toiveissa toinen joten mietin mitä mä vastaan jos joku kysyy suoraan "ootko raskaana?"????
Helpompaa vastata koska vauva tulee kyselyihin jotain "saa nähdä, toivottavasti joskus".

Muffeli, entä jos keräät kätees kunnon rannekoruarsenaalin sen pahoinvointirannekkeen kaveriksi? :wink Jos se vaikka peittyis sillä lailla... :hilarious:

Mä olen tänään menossa siskon miehen tupareihin jotka pidetään rapujuhlina...öööööö, ei alkoholia, ei äyriäisiä... Alkoholittomuuden (tai siis pienen lasin viiniä ruoan kanssa) voin selittää sillä että meillä on niin pitkä matka yöpaikkaan siskon luo että tulee taksi tosi kalliiksi, mutta entä toi rapujuttu...mä kun tykkään kalasta ja äyriäisistä... Great!!

Me oltiin viikko sitten häissä, jotka pidettiin mökillä. Tiesin että olisin vähintään isäntäparille paljastunut, sillä vieraanvaraisuuttaan ihmiset kovasti tarjoavat ruokaa ja juomaa eivätkä välttämättä tajua olla hiljaa jos kieltäytyy jostakin. "Ota nyt vaan, maista jne". Eivät tarkoita pahaa mutta viimeistään siinä vaiheessa kiinnttää kaikkien muidenkin huomion esim viinistä kieltäytymiseen. Varsinkin kun oli kyse häistä niin en halunnut paljastua siellä vahingossa ja viedä sitä huomiota toisten tärkeästä päivästä, se olisi ollut ikävä tilanne. Paikalla oli paljon sukulaisiani, ja kerroimme uutiset aivan lähimmille ennen juhlia. Sanoin että kerron koska en halua missään nimessä siellä juhlissa kiinnittää huomiota asiaan ja on kuitenkin niin alussa vielä että haluan että asia pidetään vielä salassa jonkin aikaa. Tämä oli meille hyvä ratkaisu, mutta riippuu toki varmaan siitä kenelle joutuisi kertomaan. Me emme tilanteita vältelläksemme joutuneet kenellekään ei-läheiselle ihmiselle kertomaan ja heille olisimme muutenkin kertoneet melko aikaisin.

Me oltiin viikko sitten häissä, jotka pidettiin mökillä. Tiesin että olisin vähintään isäntäparille paljastunut, sillä vieraanvaraisuuttaan ihmiset kovasti tarjoavat ruokaa ja juomaa eivätkä välttämättä tajua olla hiljaa jos kieltäytyy jostakin. "Ota nyt vaan, maista jne". Eivät tarkoita pahaa mutta viimeistään siinä vaiheessa kiinnttää kaikkien muidenkin huomion esim viinistä kieltäytymiseen. Varsinkin kun oli kyse häistä niin en halunnut paljastua siellä vahingossa ja viedä sitä huomiota toisten tärkeästä päivästä, se olisi ollut ikävä tilanne. Paikalla oli paljon sukulaisiani, ja kerroimme uutiset aivan lähimmille ennen juhlia. Sanoin että kerron koska en halua missään nimessä siellä juhlissa kiinnittää huomiota asiaan ja on kuitenkin niin alussa vielä että haluan että asia pidetään vielä salassa jonkin aikaa. Tämä oli meille hyvä ratkaisu, mutta riippuu toki varmaan siitä kenelle joutuisi kertomaan. Me emme tilanteita vältelläksemme joutuneet kenellekään ei-läheiselle ihmiselle kertomaan ja heille olisimme muutenkin kertoneet melko aikaisin.

Takaisin