Onnellinen
Näppärä viestien naputtelija
Tääl ei oikein mitään oireita oo. Epätodenoloinen tunne et olisi raskaana. Eilen tein digin ja näytti raskaana 2-3. Et kaiketi pitää uskoa, et kolmas tulossa. Eka neuvola 17.9. Äidilleni ja siskolle oon kertonut. Itse oon 1.4 syntynyt ja tän la on ehkä 28.4. Mut jos sisaruksiin tulee niin menee toukokuun puolelle. Eka meni 7pvä yli ja toinen 10pvä yli. Miehen vanhemmille kerrotaan varmaan vasta jouluna. Mun läheisimmät saa varmaan tietää nyt viikonloppuna kun veljen häät on. Mut viimeksi salanimellä kaiken ja sit tulikin tuulimuna! Niin oli hieman hankala alkaa puhua kenellekään , et juu oltiin tässä raskaana mut se olikin tuulimuna.
Hitsi noita hormooneja...mulla on mennyt monena iltana ihan pipariksi esikoisen nukutus ja mies on lähdössä pitkälle työmatkalle, joten en voi nyt koko ajan pyytää, et mies nukuttaisi kun typyn pitäis tottua taas mun nukutukaiin. No kun sitten on kuunnellut kiljumista ja kitinää tunnin verran niin jo on kohtu surkastumispisteessä ja toivoo jo keskenmenoa. Ja tulee niin hemmetin kiukkuiseksi, kun toinen kiusaa vain äitiä tuon nukuttamisen kanssa...miksimiksimiksi!!! Tosin ihan syhtä paljon muo suututti jo ennen raskautta, joten turha sitä syyttää...tää on vaan niin epäreilua, kun mun nukuttamiset menee kymmenen yli vaikka tilasin lapsen joka nukkuisi nätisti iltaisin, et vanhemmilla olis ees hetki omaa aikaa. Kaiken kukkuraksi lomalla loppui myös päikkärien nukkuminen...