Huhtikuiset

Hirveen vaikea sanoa. Mut mulla on tosiaan toi oireilu traumaperäistä, siihen yleensä terapia tosi tehokas. Mun terapeutti on joka tapauksessa ihan huippu tyyppi ja aina sinne on kiva mennä. :)

:) no musta on kans kiva aina mennä. Pääsee vähä purkaan päätänsä :D ja saa vähä erilaisia näkökulmia asioihansa

Heippa! Mä nyt ajattelin kysyä että onko jollain muulla sellanen ns epätodellinen olo kaikesta? Että ihanku tämä ei olisi totta ja kaikki pelottaa ja epäilyttää? Kaikki pienetkin kivut ja säryt huolettaa ja nauttiminen on vaikeaa. Välillä osaa nauttia kaikin rinnoin mutta joskus hirmu vaikeeta! Toivottavasti tekstistä hieman aukesi mitä tarkoitan! :)

Lollis tutulta kuulostaa! Vaikka nyt pikku hiljaa alkaa olla varmempi olo, että menee kuin on mennäkseen, kun ei voi ite asiaan vaikuttaa. Yrittää nauttia ja vähän unelmoida tulevaa ;)

Lollis, kyllä vain. Nimimerkillä 6 testiä tehnyt. :D todnäk meen myös varhaisultraan, en pysty oottaa 12vko saakka tietoa onko kaikki kunnossa.

Ai nii. Kävin minä vielä neljän raskaustestin jälkeen myös verikokeissa. hcg arvo oli 5300. Kyllä se sieltä nousee. Nyt vain odottaa, kun täällä otetaan neuvolaan vasta 8-9viikoilla... tuntuu pitkältä ajalta :D

Hei oisko hölmö idea alkaa laittaa aina tekstin perään millä viikoilla ollaan? Olis sitten kiva seurata, miten muilla samoilla viikoilla olevilla menee? Ja kun itsellä on loppukuusta LA, niin näkis vähän millä viikolla muut on...

rv 4+1 (arvio, kun en muista viime menkkojen tarkkaa alkupäivää...ts. en ole tarkistanut tiliotteesta milloin ostin viime kuussa apteekista raskaustestin...menkat alkoi tietty seuraavana päivänä )

Lollis, mulla on myös todella epätodellinen olo. Välillä ajattelen että kaikki menee hyvin ja olen varma että siellä masussa on jotain ja taas toisessa hetkessä pelkään että tämä riistetään pois ja ultrassa ei näykään enää mitään. En oikeestaan ole kertaakaan hehkunut onnesta vaikka haluaisin kyllä. Musta tuntuu että muut, esim. äitini iloitsee enemmän. Jostain syystä esim. töissä ärsyttää kaikki ja on vaikea pitää hyvää asennetta yllä. Haluaisin sen varmuuden että kaikki on hyvin ja ehkä sen jälkeen tulisi myös se onnellisuus! Siksi pähkäilen tässä jos varaisin ensi viikolla aikaa varhaisultraan, 12 viikkoon kun on niin pitkä aika vielä! :shifty: Toivottavasti meillä kaikilla menee hyvin loppuun asti :)

6+2

Täällä kans epätodellinen olo, en uskalla iloita. Pelkään että menetetään tämäkin... :(

Ja kun ei oikein oireitakaan vielä ole niin sekin varmaan aiheuttaa...

4+6 (arvio)

Pink toki se varhaisultra rauhoittaa mielen hetkeksi mutta ainakin omalla kohdalla (ar ultra oli viime ke) jännään nyt jo np ultraa ja mietin et mitä kaikkea tässä välissä voi tapahtua :0 totuushan on se et koko raskauden ajan voi käydä mitä vaan. Pitäisi vaan osata nauttia hetkestä, olla murehtimatta asioista joihin ei voi vaikuttaa ja luottaa siihen että kaikki menee hyvin :)

Tiltti 7+4

Tiltti totta puhut! Varmasti hetkeksi se tois "rauhan" mielessä mut sitte tosiaan alkais stressaamaan sitä seuraavaa ultraa. Pitäis vaan osata luottaa että kaikki menee hyvin ja jos ei mene, siinä alkiossa oli jotain vikaa ja luonto hoitaa sen pois. Mulla on aika vähän oireita joten en edes aina muista olevani raskaana ja jos olisi enemmän oireita olisin varmaan varmempi siitä että mahassa jotain on. Toisaalta verta ei ole näkynyt tippaakaan joten sen puoleen hyvä. Huoh kunpa vaan menisi nopeasti nämä viikot. :bored:

Mä en tiedä millä viikolla oon.. Menkoista laskettuna ois 8+2, mutta todennäköisesti nyt ollaan jehkä jotain rv6.. Mutta mennään nyt aluksi niinkuin menkat sanoo :)

Kävin tänään sitten työterveydessä kun lämmöt lähti heti aamusta nousuun. Oli kyllä jotenkin tympeä reissu. Ihan kuin se th ei ois ottanu mua tosissaan. Ihmetteli tuota mun kuumetta kun ei oikein muita oireita ole. Mä kun ajattelin sen johtuvan raskaudesta? Sanoin myös pahoinvoinnista ja se vaan kehotti syömään aamulla jotain pientä. Ei siitä ollut viime raskaudessakaan mitään hyötyä. Oksensin ihan yhtä lailla söin tai en. No kaks päivää sain nyt kuitenkin sairaslomaa.. :confused:

Rv 8+2

Mäkään en oo ihan varma, että millä viikolla oon:D Jos lasken menkoista, niin 7+6, mutta varhaisultran mukaan about 6+4. Lääkärikään ei ollut ihan varma, niin mennään nyt vielä tolla menkka-aikataululla:D

Millier, kuulostaapa ikävältä:( Mulla iski kans ihan kaamee flunssa ja kävin hakemassa saikkua, niin mulla kävi niinkin hyvä tuuri, että lääkärikin oli raskaana. Sairaslomatodistuksen lisäksi sain siinä sitten vinkkejä hyvistä lastenvaatekirpputoreista ja hirveen kasan infoprinttejä raskaudesta ja etenkin sairauksien hoidosta raskauden aikana:D

7+6

Millier, ihan normaalia että alkuraskaudessa tulee kipeeks. Kroppa menee sekasin kun on tällanen poikkeustila päällä :) Mä kanssa sain flunssan viime raskauden alussa, vaikka yleensä sairastan tosi harvoin.

4+4

Mulla kun ei siis oo mitään flunssan oireita o_O No paitsi toi lämpö. Muttei oo yskää, nuhaa, kurkkukipua tai päänsärkyä.. Enkä oo viime raskauden jälkeen ollut kertaakaan flunssassa, mikä on aika kummallista kun yleensä mulle tulee pari kertaa vuodessa hirvee poskiontelontulehdus. Liekö immuniteetti hippasen parantunut :rolleyes:

Millier, ihme asenne lääkärillä. Onneks sait vapaata!

Pitäs varmaan munki vaan hyvällä omalla tunnolla levätä kun veti ihan tukkoon, kroppa kyllä kertoo mitä se tarvii eikö niin?

Heipparallaa! Täällä ilmeisesti pääsee esittäytymään

Olen pian 21 - vuotias tylleröinen Oulusta. Laskettu aika on 25.4.2016 ja tänään on 5+0. Esikoistytär syntyi heinäkuussa 2014, joten iköeroa tulee alle 2 vuotta . Meillä on kissa. Ensimmäinen neuvola aika on 15.9. Ei raskaus oireita.

Hieman hirvittää tämä raskaus, vaikka toivottu oli, mutta kun esikoisen kohdalla raskauden loppuvaiheessa oli melkoinen säikähdys. Synnytys jouduttiin sydänäänten vuoksi käynnistämään, silloin huomasin kuinka pelottavaa on elää pelossa ja epävarmuudessa. Kaikki oli kuitenkin loppujen lopuksi hyvin.

Takaisin