Huhtikuiset

Taas mä oon yöllä hereillä ja en saa nukutuksi. Tää on ollut aikas rankkaa. Meillä esikoinen nukkuu hyvin yöt ja mä oon nyt alkanut valvomaan. Sitten päivällä ei voi nukkua kun pitää olla esikoisen kanssa. Se nukkuu pihalla päikyt ja mä en uskalla itse mennä nukkuun. Mitäs jos en herää siihen kun se huutelee itkuhälyttimen kautta. Kamala tilanne.

Hyvin hyvin varovaisesti tänne ilmoittaudun mukaan keskusteluun. Torstaina tehty kaksi erittäin haaleaa plussaa, pe aamuna aika paljon voimaakkaampi plussa. Rv 4+0 pitäis toivon mukaan olla (tosin neuvolaan soittaessani epäilivät et saattaa olla hieman pidemmälläkin, mut selviää ajallaan) ja laskettu olisi näillä näkymin vapun aattona 30.4. :)

Ensimmäinen lapsukainen olisi tämä mikäli sisuksissa pysyy, eikä tarvinnut hirvittävästi yrittämällä yrittää, heinäkuun loppu puolella jätimme ehkäisyn pois.. Alkuraskauden oireita ei vielä muita ole kuin sellainen jatkuva pieni jomotus alaselässä ja -vatsassa. Tunne jota mulla yleensä on alle vrk ennen menkkojen alkua, nyt tämä on jatkunut melkein viikon eikä menkkoja näy. :p Eka neuvola 15.9. Kävin tänään ostamassa neuvolan tädin pyynnöstä apteekista monivitamiinin ja kalaöljykapselit, ostin vielä neuroottisena yhden testinkin. :D

Olo on hyvin epätodellinen, ei meinaa uskoa tätä millään todeksi. Kai se konkretisoituu viimeistään kun sydänäänet kuulee, silloin on jo uskottava et kyl siellä toukka on. :) Luonteelleni tyypillisesti vain murehdin hirvittävästi ja pelkään keskenmenoa, tuulimunaa, mitä kaikkea. Onko kohtalotovereita?

Varsinkin nyt kun olen yövuorossa töissä on vähän turhan paljon aikaa ajatella..

Mä oon kans valvonut öitä viime aikoina. En muista, että tällästä olisi ollut esikoisen kanssa. Sillon olisin voinut nukkua läpi koko ekan kolmanneksen ja nää valvomiset iski päälle vasta puolivälin jälkeen. Päänhän tällä keinolla saa vaan kipeäksi ja se onkin "kivaa", kun särkylääkkeitäkään ei voi ottaa. ...

marimus 5+1

Mulla yks tuulimuna takana joten väkisinkin sitä pelkää koko ajan. Eiköhän mieli rauhoitu kun kuulee ne sydänäänet eka kerran, siihen asti saa kyllä pelätä...

Tervetuloa uusille! Pitää yrittää ottaa rennosti ja ajatella positiivisesti :) juu, helpommin sanottu kuin tehty.

Mä pelkään sitä kuollutta sikiötä enemmän kuin tuulimunaa, koska silloinhan se on "tyhjä pussi" :(

No nyt riittää masistelut tälle aamulle!

Ihanaa lauantaipäivää kanssaodottajat! Ps. Masua saa jo silitellä :)

Rv 5+4

munkin puolesta tervetuloa ja onnea uusille ! ♡ :)

en ookkaan ihan varma tuosta lasketunajan arviosta, eri laskurit antaa eri päivää :confused:

onko teillä muuten käytössä tuota vau.fi sovellusta josta saa joka päivä lukea pienen kehitystä? :) meillä mieskin halus lueskella sitä jo monta viikkoa eteen päin :D

Pakko kertoa teille! :D puhuttiin eilen illalla siitä miten lapsista aina sanotaan että siitä tulee varmasti jalkapalloilija/jääkiekkoilija/tms. nyt mies mutisi äsken unissaan jotain mistä en saanut selvää ja kysyin että mitä se sano. vastaukseksi sain 'se ihminenki on vielä niin pieni että ei se haittaa jos sillä on tuommonen pieni kiekko' :D

anoppi muuten eilen arvas että oon raskaana, kuulemma näki naamasta :eek: :)

Ai vitsit. Mä en edes tajunnu noista rannekkeista et niihin voi kiinnittää huomiota! Tietty! Tosin asiasta tietämättömät tuskin tajuu :) mä en esimerkiks oo edes sellasia nähny, viime keväänä näiltä foorumeilta bongasin juttua niistä ekan kerran :)

Mullakin on yksi tuttava joka näkee aina naamasta jos ihminen on raskaana. Oman vaimonsa kaikki raskaudet on tiennyt ennen testiä ja näki minustakin kun esikoista odotin. Oli aika huvittavaa kun ärsytykseen asti silloin kyyläili minua kunnes lopulta tuli onnittelemaan :grin

Joo Kresikät, ei tuollu mieleenkään et esikoisen aikana olis voinu töissä pitää rannekkeita, eikä kyl hygieniasyistäkään :( Kävin sit salaa oksulla alakerrassa asti ettei kukaan kuule :D

Kuinka monella on kotidoppler? Viime raskaudessa kuulin ekan kerran sykkeen jo 8+ viikolla...kohta voisi taas alkaa etsimään :)

Tiltti 7+3

Täällä ollu nyt iltapäivän ajan semmonen väsymys että!! Eipä pysty nukkua ku kokoajan joku huutelee ovesta jotain., tuo mehua, pitääkö kastella kukat, onko sitä tai tätä.. Huoh.. Ulkonakin tule arskassa ällö olo. :/

Mulla on kotidoppler esikoisen ajoilta, täytyypä kaivella se säilöstään... Täällä kans yks valvoja, heräilen ainakin sen 3 kertaa yössä, käyn vessassa, uni on tosi huonoa ja katkonaista. Mistä lie johtuu... Alkaa vaan mennä aika raskaaksi, kun olen plussaamisesta lähtien nukkunut tosi huonosti. Vuorotyön takia ei ole semmoista säännöllistä rytmiä, mut varmaan ihan sama mikä vuoro -> meikäläinen valvoo. Esikoinen on tietysti tarmoa täynnä oleva 3v. :biggrin

Mirei 5+2

Mirei meillä samat viikot menossa ja esikoinen myös 3v. :) onko muita, jotka lopetti tupakan? Mä oon iha yllättyny, miten helposti taas onnistu. Tarpeeksi motivaatiota. ♡

Takaisin