Hoidoissa kuumeilevat

tsemppiä nessufly, inshaAllah tulee toivottu tulos vihdoin :) tääl alkaa kroppa valmistautuu vissii pikkuhiljaa synnytykseen, sais kyl pysyä neiti ainaki 6vko sisällä viel.

jep hätänen tosiaan näköjää on, tunkee päällä alaspäin joka päivä ja paine on hirvee lantios jo lisäks supparei ollu eilen useampaa otteeseen epäsäännöllisest ja tänää kans oli yhes vaihees, oon lähinnä vaa levänny sen takia ja eilen älähin ukolleki et täs talos ei kukaa huomais vaikka muksu tulis tällä paikalla ku kukaa ei kiinnitä huomiota mun vointii vaa keskittyy omaa valittamiseen. eilen ukko laitto ruuan ja ku poltti sen kunnol pohjaa alko et etkö sä haistanu mitää jne unettomuus vaivaa ni ei ol iha tervimmillää. taitaa olla aikas itsepäinen tyttö tulossa no ainaki tietää et mein sukuu tulee siinä asiassa jos on vahva luonne ja itsepäinen.

gatusa, vieläkö on pikkuinen malttanut pysyä yksiössää? :) mut ei se unettomuuskaa oo syy kiukutella kellee... :) vaikka sillon onkii pinna kireemmällä, mut silti... :) paljon jaksamisia olojen kanssa ja muutenkin! <3

täällä kp 19 keskiviikon kontrollissa oli folli 18mm joten ke pistettiin vielä puregonia ja ovitrelle pistetty torstaina... :) talletukset tehty ma,ke,to ja pe eli ei siitä ainankaan pitäisi olla kiinni... :) nyt sitten vaan odotellaan ja ihmetellään... :)

nessufly yhtenä kappaleena toistaseks vielä alhamdulillah. juu eihä se ol syy kiukutella kellee jos on väsyny mut kuvitteles jos sulla on mies joka valittaa ja raivoaa kaikesta maan ja taivaan välillä liitty se perheeseen tai ei. mulla meinaa tällai tilanne täällä ni jos kuuntelet suunnillee päivittäin tuntitolkulla valitusta jostai alkaen vaikka kynästä tai leivänmurusta, ukon veljestä, asiakkaasta tai siitä että oot väsyny koska et ol nukkun useampaa vuorokauteen ni ei sitä jaksa loputtomiin. ja tätä jatkunu jo yli vuoden siis valitusta kaikesta mahollisesta. kiitos tsempistä.

plussatuulia.

voi gatusa! :Heartred enkä mie sun kiukkuumista tarkottaan vaan miehes! :) sulla on ihan sika kurja tilanne! :sad001 tulee pahamieli sun puolesta ku ees lukee tota! :sad001 ihme, et oot jaksanu kuunnella noin kauan tuota! :sad001 toivottavasti tilanne ei pahene entisestään ku typy syntyy!!
iso voimahali sulle!!! :Heartbigred

kiitos nessufly, jaa mä käsitin väärin, anteeksi. no minä purin ukolle eilen tuntoja ennen nukkumista et miltä musta tuntuu sen käytös ja sanoin suoraa et tuntuu et se aiheuttaa mulle tahallaa stressiä ja pahaa mieltä. lisäks sanoin et pitkäaikanen stressi ja huono olo lisää ennen aikasen synnytyksen riskiä ni kyllä se sit tais vähä säikähtää ja ymmärtää että ei se voi käyttäytyä miten lystää mua kohtaan. tänää alotti aamun syyttämäl esikkoa avainten ottamisest vaikka oli ite laittan ne toisee paikkaa, minä sit totesin että pyydäpä kuule pojalta anteeks ku syytit häntä ilman perusteita, minun maassa ja kulttuurissa toimitaan näin perheessä. kyllä se sit kiltisti pyys anteeks esikolta :) sit runon opettelu oli kotiläksynä et muistaa ulkoa sen ni ei saanu opetettua ni minä otin ohjat käsiin ja ei menny ku muutama kerta ja esikko osas runon ulkoa, minä ku olin et äiti yrittää lukea muttei osaa ni muru luki ja sit kokeiltii ulkolukua ja osas runon alhamdulillah...näin meni eilen meillä auringonpimennyksen selittämisen kanssaki :) ukolla ku ei riitä kärsivällisyys opettaa kunnolla ja sitä kiinnostaa lähinnä telkkari töitten jälkee, ei opettaminen ni minä hoidan opetuksen kokonaan periaatteessa ja hyvin on menny.

ei se mitään... :) kirjotetussa tekstissä helposti ymmärtää toisen väärin, joten don´t worry! :) joskos se ukko nyt vähän rauhottuisi ni olis sullakin tällä loppusuoralla yks asia vähemmän stressata... :) ilkeää syyttää lasta, mut onneks pyysi anteeksi... :)

juu no nyt mä tiedän miten se varmaa reagoi sit ku synnytys käynnistyy, jouduin äsken ottaa ekaa kertaa kipuihi paracetamolia ku menkkamaiset kivut alavatsas ja alaseläs kera kuumien aaltojen jotka yleensä tulee supparien tai polttojen kans. ukko oli et hänen pitää saada kattoa rauhas ohjelmia telkkarista, pyysin alaselän hieromista ni valitti siitäki sit.

juu onha se inhaa näil viikoil jo joutua turvautuun kipulääkkeeseen mut ei voi mitää ja ukosta ei kyl hirveest ol apua, teki numeron siitä et laitto riisin kypsymään. kyselin jo kaverilta jolla useampi lapsi vähä neuvoa ja tietoa et miten kauan vois olettaa neidin pysyvän sisällä vielä inshaAllah ja miltä noi mun kivut ja oireet vaikuttaa ni totes et voipi mennä viikkoi vielä mut osa oireista taas viittaa et kalvot voi poksahtaa millo vaa taas joten nyt rauhallisest otettava, lauantaina lääkäri inshaAllah ni on taas tietoisempi tilanteesta ja ens viikolla ois inshaAllah paketit jotka äippä ja kaveri lähetti ni postissa täällä ni saa neiti pysyä sisällä tarpeeks kauan että ne saan ku kaveri laitto vaatteita yms ja äippä syötävää ja kännykän.

onnea marikata mashaAllah. tarrasukkia, bodyja ja potkareita yms sinne. täällä varmaa jakaudutaa hyväl tuuril joidenki viikkojen päästä, 3vko 6pvä pitäs neidin pysyä sisällä vielä inshaAllah että ois täysiaikanen. huomenna lääkäri ja saa tietää painoarviota ja tilannetta, sen verra jo tiedän ite että paikat auennu jonki verran, pehmeet ja kaula lähes kadonnu jo joten tuskinpa hirveen montaa viikkoa menee.

Löysin tieni tännekin :) eli siis terot+clomit ovat nyt apuna ovikseen ja raskautumisen mahdollisuuteen nyt toista kierrosta mennään. Teroja oon syöny aiemminki kiertohäiriöihin. Vauvahaaveita on itellä ollu viimeset 10v mut tosissaan ollaan nyk. miehen kanssa yritetty reilu vuosi.. exän kanssaki aikoinaa yritettiin mut mtn ei tapahtunut...

tervetuloa kettuli ja plussatuulia sinulle inshaAllah saat plussan noitten roppien avulla. :)

voisin varmaa vähä päivittää tännekin että lääkärissä käyty lauantaina, neiti kasvaa hyvin alhamdulillah 2212g ja vastas mitoiltaa 33+3. totes lopuks vielä lääkäri että jos tässä ennen seuraavaa käyntiä joka silloin sovittii 2vko päähän synnytys käynnistyy ni ei muuta ku sairaalaan. sisäsuu oli viel kii mut muusta ei lekuri hiiskunukaa halaistua sanaa. onneks on koko ja paino hyvät neidillä.

Tervetuloa kettuli! :greet025

Mikäs on nessuflyn tilanne? :rolleyes:

Onnea Gatusa viimemetreille, toivottavasti kaikki menee hyvin ja neiti vielä viihtyy masussa!

Täällä alko piinaviikot, eli dpo2. :smiley-bounce012 Viime pe oli pregnylpistos ja talletuksia pe ja su. Nyt on kolmas pistoskierto ja tälläkin kertaa riitti se yksi gonal-kynä eli 8 päivän pistämiset. Yhdeksännen päivän iltana sitten pregnyl munasolun irrotukseen. Kaksi kiertoa oli johtofolli vasemmalla puolella ja tällä kertaa tiesin olevan oikealla. Oli nimittäin sellaset tuntemukset jo muutaman päivän pistämisen jälkeen, että ei jääny kovinkaan epäselväksi että kummalla puolen tapahtuu! Tässä kierrossa muutenkin vihlonut oikeaa puolta, varmaan jotain siitä kun nyt "ekaa kertaa" oikea puoli ovuloi.

Kysyinkin lääkäriltä että kerta mulla on graavit pcos helminauha-munasarjat, niin oonko koskaan ennen ovuloinu? Hän sanoi että luultavasti joskus, mutta kuukautisten tulo esim kaks kertaa vuodessa ei välttämättä kerro että onko silloin ovuloinut vai tuleeko sitten vain vuoto.

Muuten mennyt ihan ok, mielialat vaihtelee edelleen, mutta ei kai sitä muuta voisikaan odottaa :p Greippimehulasillisen olen ottanut nyt joka-aamuiseksi tavaksi kp 1 lähtien ja nyt en malta siitä luopua vaikka ovis jo ohi. Tulee olo että jospa se auttais kiinnittymisessäkin? Pienen punaviinilasillisen otan oviksen jälkeen viikon verran joka ilta.

Nyt ollut siis kp 3-7 femar 2 tabl. kp10-18 Gonal-f 37,5ml ja kp 19 pregnyl.
Ensi kierrossa pistokset aloitetaan suoraan kp8, kun nyt ollut kahden päivän väli tuossa femarin jälkeen. Ja kierrothan on venynyt 30-32 pv. Lisäksi oli puhetta että näitä pistoksia tehdään kotiyhdynnöillä neljä kiertoa ja sen jälkeen inseminaatio lisäksi. Ristiriitaiset fiilikset jotenkin tuosta inseminaatiosta, kun miehen tavarassa ei vikaa, niin en näe että siitä olisi kauheana hyötyä...

ihana kuulla sinusta emiliana plussatuulia, inshaAllah teillä ois nyt vihdoin se plussakierto :) kiitos tsempistä sitä tarvitaan ku tässä alko jännittää et mitähä tuo lekuri meinas ku mainitsi että jos käynnistyy ennen seuraavaa käyntiä eli n. 2vko kuluttua ois seuraava et mitä tuol tapahtuu ku ainoastaa tiedän et sisäsuu on kii mut ultrakuvas en nähny kyl kaulaa tyylii ollenkaa ja ulkosuuha mulla on ollu pitkää auki jonki verra mikä normaalia ku uudellee synnyttäjä.

Kiitos Gatusa :)

Niin sullahan on toi terveydenhuolto jollain muulla kielellä kuin suomella, kuis se toimii? Tuleeko aina ymmärretyksi puolin ja toisin? Niin no sulla taitaa kotikielenäkin olla :) Mä oon aikoinani asunu muutaman vuotta ulkomailla ja välillä se kommunikointi oli hieman haastavaa!

mun lääkäri puhuu arabiaa ja ranskaa mut kyllä sitä jotenki aina pärjää. onneks lääketieteen termit on suht samat kaikkialla ni ku mainitsee jotai ni kyllä tajuaa yleensä. minä puhun sille ranskaa ja iha vähä arabiaa tarvittaessa. mun äidinkieli on suomi mut oon opiskellu elämäni aikana aika montaa eri kieltä joten yleensä tulen ymmärretyks.

emiliana, täällä jatkettu pistoksia kp 4 eteenpäin, nyt menossa kp 8...:sad001 hieman pettynyt olo vaikka toisaalta ei, jotenkin niin tuttua jo ettei tärppää... :p toivon vaan et tässä kierrossa ei tarvisi niin montaa piikkiä laittaa, viimeksi siis puregonia 13pvä+ ovitrelle... meilläkin suunniteltu tuota inseminaatiota alku vuodelle, jonka tarpeellisuutta en itsekkään ymmärrä kerran miehen simpoissa ei mitään moitittavaa, päinvastoin kuulemma keskivertoa paremmat... :grin

Takaisin