Pitäis juoda, mutta ongelma on ettei mitään juomaa tee mieli ja väkisin ei mene alas... Mitähän sitä keksisi?
Ite teen SodaStreamilla ihan vaan kuplavettä. Uppoo paremmin, ku pelkkä vesi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitäis juoda, mutta ongelma on ettei mitään juomaa tee mieli ja väkisin ei mene alas... Mitähän sitä keksisi?
Ite teen SodaStreamilla ihan vaan kuplavettä. Uppoo paremmin, ku pelkkä vesi
Olin tänään koirien kanssa lenkillä ja joku käveli ohi mäkkäripussin kanssa. Inhoan pikaruokaketjuja ja en oo syönyt missään hesessä/mäkkärissä yli 8 vuoteen. Silti alkoi lenkillä tekemään mieli mäkkiruokaa..
Täällä vesi maistuu vähän liiankin hyvin. Koko ajan tuntuu olevan jano ja yöllä se sitten tietää jatkuvaa vessassa ravaamista..
Mitä kummallisempia mielitekoja kyllä on ruokien suhteen ja saan päähäni ruokia joita on saatava.. eilen mm stroganoffia(jota lienenkö ees koskaan aiemmin syöny) ja tänään mies oli sitä sit tehny. Ihan hyvää oli, mutta ei nyt ihan vastannu sitä edellispäivän haaveilua kuitenkaan
Täällä vesi maistuu vähän liiankin hyvin. Koko ajan tuntuu olevan jano ja yöllä se sitten tietää jatkuvaa vessassa ravaamista..
Mitä kummallisempia mielitekoja kyllä on ruokien suhteen ja saan päähäni ruokia joita on saatava.. eilen mm stroganoffia(jota lienenkö ees koskaan aiemmin syöny) ja tänään mies oli sitä sit tehny. Ihan hyvää oli, mutta ei nyt ihan vastannu sitä edellispäivän haaveilua kuitenkaan
Ootko kokeillut laittaa vettä jääkaappiin, olis ainaki kylmää?Mulla nyt pari päivää menny lounaana täysjyväspagettia, kirsikkatomaattia, avokadoa, fetaa, vähän sitruunamehua, balsamicoa ja pippuria...
Juomana oon nyt sit yrittänyt vaan juoda vähän jatkuvasti ihan pieniä hörppyjä mahdollisimman kylmää vettä hanasta. Meillä tulee vaan vähä huonosti kylmää kylmää...
Ootko kokeillut laittaa vettä jääkaappiin, olis ainaki kylmää?
Rainbown persikkapassionrahka on muute hyvää jos ei muuten pysty lihaa syömään. Siitä saa vähän proteiinia. Älyn hyvää tosi kylmänä. Vähä ku jäätelöö.