Himot ja ällötykset

Mä halusin sellaista periaatteessa kuivaa pullasiivua, mies toi pullava-pitkon ja sitä oon nyt sit viipaleen-pari päivässä syönyt muutaman päivän kun oikein juuri mikään ei meinannut maistua ja painonlaskukaan ei hyvä juttu. Mies syönyt enemmän sitäkin, sillä näköjään kulkee samat himotukset :joyful:
 
Myös mun teki alkuviikosta mieli korvapuusteja. Mies toi kaupasta mulle yhden, mutta se oli sit kuitenkin pettymys :grumpy: Jotenkin liian kuivakka. Nyt uutena himona pannukakku, jota aion kohta tehdä. Nomnomnom kuola oikein valuu kun ajattelenkin! :hungry:
Muuten maistui kaverin luona ihan Pirkan korvapuusti pakastepulla taivaalliselta!!
 
Millä viikolla sulla tuli kahvin ällötys? Mulla ekas raskaudes kans mut en nyt pysty muistaa. Nyt mulla viikko 7 ja kahvi maistuu.

Tais olla rv6. Vieläkään en voi juoda kahvia... Siirryin hetkeksi juomaan teetä mutta ei sitäkään oikeen enää pysty. Tuntuu että se maku jää pyörimään suuhun eikä lähde pois. :yuck:
 
Tänään söin muute avokadoa sitruunalla. Oli niin herkkua että olis voinu syödä kymmenen! Harmi vaan että oli vaan yksi.
 
Mulla jäi hyvin alussa kahvi kokonaan pois enkä siis edes yritä juoda tai halua. Esikoisen aikana jäi myös enkä juonut koko raskaus aikana, mutta sitten synnytyksen jälkeen alkoi taas kahvi maistua.
 
Täällä kaikki suolanen tekee hyvin kauppansa. Yks päivä nenä johdatti suolakurkkulaarille, mistä saa irtokurkkuja ostaa ja olipa ne hyviä leivän päällä:p

Makeet puolestaan tekee jo ajatuksena huonon olon, erityisesti siis leivonnaiset yms. Hedelmät ja marjat uppoo hyvin onneks.
 
Monta päivää tehnyt mieli hapankorppua ja lauantaimakkaraa, tänään mies toi niitä kaupasta. :cheers

Muuten aikalailla ällötys kaikkea kohtaan. Jotakin saa onneks syötyä. Hedelmiä menee.
 
Mulla on ollu paljon enemmän ruokapulmia ku ekassa raskaudessa. Nyt on jo monta viikkoa ollu paha maku suussa ja mieliteot vaihdellu laidasta laitaan. On tehny mieli pitsaa, aasialaista ruokaa, tonnikalapastasalaattia, appelsiinimehua, jätskiä, jättiannoksia tavallista kotiruokaa, sipsiä, corn flakeseja... Nyt viimeisimpänä maistuu kinkkujuustosämpylät. Kahvia juon tavallisesti pari kertaa päivässä, mutta nyt ei tee yhtään mieli ja maistuu oudolta. Toivottavasti nää menee nopeesti ohi, et vois taas syödä normaalisti.
 
Mun teki mieli salmiakkia ja mies toikin kaupasta Namituvan Rakkaussalmiakkia. Voi vitsi miten hyvää :hungry::woot:. Tein myös fetasalaattia, kun raikas ja suolainen maistuu. Sekin oli hyvää.
 
Meinaan keittää perunoita, sen kanssa raejuustoa ja ketsuppia :laughing001
Mulla tuo ruuan maistuvuus vaihtelee aika paljon niin helpoimmalla pääsee kun käy melkein joka päivä kaupasta hakemassa sen mitä mieli tekee.

Muoks: pilasin ruokani lisäämällä hernemaissipaprikaa :wacky:
 
Muokattu viimeksi:
Meinaan keittää perunoita, sen kanssa raejuustoa ja ketsuppia :laughing001
Mulla tuo ruuan maistuvuus vaihtelee aika paljon niin helpoimmalla pääsee kun käy melkein joka päivä kaupasta hakemassa sen mitä mieli tekee.

Muoks: pilasin ruokani lisäämällä hernemaissipaprikaa :wacky:

Juurikin näin! Mieliteot vaihtuu päivittäin ja mikään ei ole varmaa mitä seuraavana päivänä pystyy syödä. :rolleyes:
 
Kaupan kasalla edellisellä asiakkaalla oli lihiksiä, oli niiiiin lähellä etten kääntynyt samantien hakemaan niitä ja nyt kyllä harmittaa :woot: :hilarious: Ai että oikein kunnon mikrolihis ketsupilla ja juustolla... :joyful:
 
Toi on kyllä paha, kun päivästä riippuu, mitä pystyy syömään. En oo joka päivä jaksanut käydä (tai siis pyytää miestä käymään), joten sitten vaan koitan syödä sitä, mikä kaapissa olevista menee parhaiten alas. Onneksi on aina jotain löytynyt.
 
Wish me luck, tänään olis tarkotus leipoa korvapuusteja ekaa kertaa ikinä, ja vielä gluteenittomia! Voin jo veikata, ettei tuu meneen niinku Strömsössä :laughing002
 
Rumia ku mitkä mutta maistui :p eka kerta selätetty, ehkä uskallan toistekin kokeilla!
 
Pitäis juoda, mutta ongelma on ettei mitään juomaa tee mieli ja väkisin ei mene alas... Mitähän sitä keksisi?
 
Takaisin
Top