Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Lokakuiset 2021' aloitti Bella Swan, 13 tammi 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Meibibeibi Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Mä halusin sellaista periaatteessa kuivaa pullasiivua, mies toi pullava-pitkon ja sitä oon nyt sit viipaleen-pari päivässä syönyt muutaman päivän kun oikein juuri mikään ei meinannut maistua ja painonlaskukaan ei hyvä juttu. Mies syönyt enemmän sitäkin, sillä näköjään kulkee samat himotukset :joyful:
    • Hauska Hauska x 1
  2. Grin Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Muuten maistui kaverin luona ihan Pirkan korvapuusti pakastepulla taivaalliselta!!
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Kaiq Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Noi pakastepullat voisi olla kyllä toimivia, että saisi tuoretta :smug:
  4. Vaapukka Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Tais olla rv6. Vieläkään en voi juoda kahvia... Siirryin hetkeksi juomaan teetä mutta ei sitäkään oikeen enää pysty. Tuntuu että se maku jää pyörimään suuhun eikä lähde pois. :yuck:
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Vaapukka Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Tänään söin muute avokadoa sitruunalla. Oli niin herkkua että olis voinu syödä kymmenen! Harmi vaan että oli vaan yksi.
    • Hauska Hauska x 1
  6. Ninni22 Ei muuta elämää Lokakuiset 2021 Maaliskuunmammat 2016

Mulla jäi hyvin alussa kahvi kokonaan pois enkä siis edes yritä juoda tai halua. Esikoisen aikana jäi myös enkä juonut koko raskaus aikana, mutta sitten synnytyksen jälkeen alkoi taas kahvi maistua.
  7. Palmuvehka Aloittelija Lokakuiset 2021

Täällä kaikki suolanen tekee hyvin kauppansa. Yks päivä nenä johdatti suolakurkkulaarille, mistä saa irtokurkkuja ostaa ja olipa ne hyviä leivän päällä:p

Makeet puolestaan tekee jo ajatuksena huonon olon, erityisesti siis leivonnaiset yms. Hedelmät ja marjat uppoo hyvin onneks.
  8. Mussoliini Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Monta päivää tehnyt mieli hapankorppua ja lauantaimakkaraa, tänään mies toi niitä kaupasta. :cheers

Muuten aikalailla ällötys kaikkea kohtaan. Jotakin saa onneks syötyä. Hedelmiä menee.
  9. virkkuukoukku Peruskäyttäjä Syyskuun äidit 2019

Mulla on ollu paljon enemmän ruokapulmia ku ekassa raskaudessa. Nyt on jo monta viikkoa ollu paha maku suussa ja mieliteot vaihdellu laidasta laitaan. On tehny mieli pitsaa, aasialaista ruokaa, tonnikalapastasalaattia, appelsiinimehua, jätskiä, jättiannoksia tavallista kotiruokaa, sipsiä, corn flakeseja... Nyt viimeisimpänä maistuu kinkkujuustosämpylät. Kahvia juon tavallisesti pari kertaa päivässä, mutta nyt ei tee yhtään mieli ja maistuu oudolta. Toivottavasti nää menee nopeesti ohi, et vois taas syödä normaalisti.
  10. Isabelle Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Mun teki mieli salmiakkia ja mies toikin kaupasta Namituvan Rakkaussalmiakkia. Voi vitsi miten hyvää :hungry::woot:. Tein myös fetasalaattia, kun raikas ja suolainen maistuu. Sekin oli hyvää.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Nuppis90 Peruskäyttäjä

Meinaan keittää perunoita, sen kanssa raejuustoa ja ketsuppia :laughing001
    Mulla tuo ruuan maistuvuus vaihtelee aika paljon niin helpoimmalla pääsee kun käy melkein joka päivä kaupasta hakemassa sen mitä mieli tekee.

Muoks: pilasin ruokani lisäämällä hernemaissipaprikaa :wacky:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Hauska Hauska x 1
    Last edited: 10 maalis 2021
  12. Ninni22 Ei muuta elämää Lokakuiset 2021 Maaliskuunmammat 2016

Juurikin näin! Mieliteot vaihtuu päivittäin ja mikään ei ole varmaa mitä seuraavana päivänä pystyy syödä. :rolleyes:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  13. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Kaupan kasalla edellisellä asiakkaalla oli lihiksiä, oli niiiiin lähellä etten kääntynyt samantien hakemaan niitä ja nyt kyllä harmittaa :woot: :hilarious: Ai että oikein kunnon mikrolihis ketsupilla ja juustolla... :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Rinttastiina Ihastunut foorumiin Lokakuiset 2021

Tää ois ihanaa:hungry:
  15. Isabelle Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Toi on kyllä paha, kun päivästä riippuu, mitä pystyy syömään. En oo joka päivä jaksanut käydä (tai siis pyytää miestä käymään), joten sitten vaan koitan syödä sitä, mikä kaapissa olevista menee parhaiten alas. Onneksi on aina jotain löytynyt.
  16. Kirppu81 Peruskäyttäjä Lokakuiset 2021

Nuudeli. Sitä tekee nyt mieli.
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Kyfileida Aloittelija Lokakuiset 2021

En kestä, syön täällä nachoBallseja ja mokkapaloja vuorotellen :smiley-angelic006:laughing002
    • Hauska Hauska x 5
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Wish me luck, tänään olis tarkotus leipoa korvapuusteja ekaa kertaa ikinä, ja vielä gluteenittomia! Voin jo veikata, ettei tuu meneen niinku Strömsössä :laughing002
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Hauska Hauska x 2
  19. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Rumia ku mitkä mutta maistui :p eka kerta selätetty, ehkä uskallan toistekin kokeilla!
    • Voittaja Voittaja x 6
  20. k3ttu Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Pitäis juoda, mutta ongelma on ettei mitään juomaa tee mieli ja väkisin ei mene alas... Mitähän sitä keksisi?

Jaa tämä sivu