Himot ja ällötykset

Täällä myös tiskialtaan haju ällöttää vietävästi! En tajua, enkö muka aiemmin ole huomannut että se haisee... Vai kuvittelenko löyhkän? Mies vaan pyörittelee silmiään ja toteaa, että joku taitaa olla vähän raskaana :hilarious:
 
Meillä on kuivakaappi mulle pahin.. aina kun sen avaa niin täytyy juosta äkkiä ohi.. en tiedä tarkalleen mistä se haju tulee mutta oletan että hapankorpuista ja näkkäristä..
 
Ajoin tänään kahvipaahtimon ohi ja juutuin vielä sen kohdalla liikennevaloihin, ihan kamalaa, meinasi yrjö lentää autoon kun se haju oli niin voimakas. :wtf:
 
Iha järjetön hinku kaikkeen suolaiseen. Eilen klo 22 meinas tulla itku ku teki mieli jotai suolaista. Onneks oli pakkasessa ranuja ja sit ne maustettiin nii hyviks ja ah, en pystyny mennä nukkuu ennenku sain niitä.

Oisko se nyt kuitenki poika sit.. :woot:
 
Salmiakki, salmiakki ja salmiakki.. Eikä mikään kevyt vaan ihan kunnon suolapääkallot, autonrenkaat jne.. Oisko mitään millä noi vois korvata :wideyed:
 
Salmiakkia on mullaki kyl kova ikävä.. :sad001 Sairaalakassin tärkein sisältö tulee kyl olemaan heinäkuussa :grin
 
oi, käytiin koko perheen voimin hoplopissa ja käytiinpä sitten burgerkingissä. huh ja nyt on ällö olo. kunnon miesateria sekä oreoshake.
 
Ihan järjettömän hankalaa, kun menee kauppaan josta ennen melkein mitä vaan voinu töihin evääksi napata niin nykysin kaikki ällöttää... ei ole helppoa. Eilen sit ainoa mitä pysty kuvitella syövänsä oli roiskeläppä ja valmis caesar salaatti(miinus parmesan). Menee ruokatauostaki hirvee aika kun pitää katsella pakkauksia ja miettiä mikä menis alas tällä kertaao_O
 
Tänään oli eka aamu, kun kahvi ei maistunut. Miten teillä muilla kahvin kanssa, tökkiikö jo?
Mä oon kahvifanaatikko ja tähän asti pystyny juomaan kahvia, vaikka mietin kyllä tuliko etova olo kahvin juonnista nyt parina aamuna.. no tänään oli kahvimaito loppunut ja päätin juoda vihreää teetä ja se maistuikin tosi hyvälle ja pehmeelle. Eli ei oo ankara **tutus ilman kahvia
Voi olla että testaan jonkun aikaa tuntuuko paremmalta olo ilman kahvia aamuisin (nyyh)
 
Minä en ole ollut mitenkään kova kahvinjuoja aiemminkaan ja olen juonut lähinnä vaan yhden kupin aamuisin. Se menee edelleen ja uskoisin, että erikoiskahvit toimisivat myös. Outoa kyllä, kun eikös kahvi usein juuri ole se ällötyksen aihe.
 
Koko työviikon toivoin, että meidän henkilöstöravintolassa olis nakkisoppaa. Ei ollu, joten tein sitä eilen itse. Onneks sitä ihanuutta riitti tällekin päivälle. :laughing001
 
Mä himoitsen nyt kamalasti kaikenlaista punaista lihaa ja aiemmin söin paljon uunilohta tai muutenkin kalaa, mutta nyt ei meinaa mennä millään alas. Hassua kun just ennen raskautta olin vähentänyt punaisen lihan syöntiä ja lisännyt kalan syöntiä :shifty: Raakaa kalaa tms. en tietenkään nyt ole kokeillut
 
voihan piparitalkoot. voi olla että syön 2 pellillistä kun lapsi menee unille
eilen juhlapöydän konvehdit-glögi-holiton punkku -yhdistelmä oli makoisa saunan lomassa.
 
Oi vitsi tänään käytiin kaupassa ja teki kauheasti mieli croissanttia ja vihreitä kuulia. :Heartred
 
Kaurapuuro ❤️. Voisin syödä sitä joka ruoalla. Päälle marjoja. Hedelmät maistuu myös.
 
Kaurapuuro ❤️. Voisin syödä sitä joka ruoalla. Päälle marjoja. Hedelmät maistuu myös.

Joo hei tämä kans! Kaurapuurosta en edes kauheasti välitä mutta ai että kun oli viimeksi hyvää aamupalaksi. Ite syön voisilmällä ja maidolla
 
Tänään on miettinyt koko ajan, mitä seuraavaksi söisin. Tuntuu, että jotain olen jatkuvasti napostellutkin. Tämän sekunnin mieliteko on ruisleipä kurkkusalaatilla ja tomaatilla. :hungry:
 
Takaisin
Top