Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää ei varsinaisesti liity ruokaan, mut en voi enää katsoa tohtori Paisetta ennen oon kahtonu silmät ymmyrkäisinä, mut nyt tekee jostain syystä niin pahaa että pakko vaihtaa kanava, ja ylipäätään esim Greyn anatomiassa esim joku ällöttävä kohtaus niin kääntyy pää sadasosasekunnissa pois
Mies kysy illalla että otanko glögiä, niin tuumasin että hyi ei yhtään tee mieli tippaakaan mitään makeaa, niin mies huusi että "kuka sinä olet ja mitä sinä olet tehnyt minun avovaimolleni?!"
Ilmeisesti niin ennenkuulumatonta tämä ettei makea uppoa aina ku tarjotaan
Hedelmät menee parhaiten alas. Keltaiset kiivit on ykkösiä, tuore mango ja klementiinit maistuvat myös.
Mulla on kans kalan haju ällötyksenä, ja myös hallusinoin sitä kalan hajua milloin missäkin.
Ja sitten astetta abstraktimpina ällötyksinä alkaa yököttään mm. sadesää, lasten nimet joita en voisi kuvitella antavani, hankalat tilanteet ja kiire. Onko kellään muulla tällaisia??
Joo, tänään on ihan pakko päästä abc:lle syömään lehtipihvi. Ihan sama onko possun vai naudan, kunhan saan sen. Maustevoilla. Mies ei oikeen innostu apsista ikinä mut jospa se lämpeis ku sanon että vauva tahtoo lehtipihviä.............
Mäkin käytän usein tota, että vauva haluaa tai vauva on väsynyt.... [emoji23]
Mahtavaa, eli nyt ei tosiaan tarvi edes valehdella yhtään, vaan vauva oikeesti haluaa aina jotain!Mua huvitti kun tajusin et kaikki lapset on oikeestikin tykänneet muita enemmän niistä ruuista mitä oikein himoitsin raskausaikana :D Nyt on vissiin tulossa vauva, joka tykkää keitoista :D
Mä söin eilen vahingossa salmiakkia. Siis otin katsomatta karkin sellaisesta sekoituspussista, kun luulin että on vaan hedelmäkarkkeja.. Ja oi että se oli pahaa! Yleensä mun lempikarkki, mutta nyt ällötti oikein kunnolla. Eli eipä tarvitse hetkeen himoita salmiakkeja, kun muistaa tuon.
Eli aarian periaatteella mun lapsi rakastaa lehtipihviä. Uskokaa tai älkää, mun tekee sitä TAAS mieli ihan kamalasti. Tai kasvissosekeittoa! Harmi kun yleensä työnnän inkivääriä niin paljon et polttelee, mut nyt ois tehtävä keitto ilman