Himot ja ällötykset

Jännä nähdä miten se pitää paikkaansa, että poikaraskaudessa tekisi enemmän mieli suolasta ja tyttöraskaudessa makeaa! :grin Mulla ainakin ekassa raskaudessa kelpas sipsit ja muut enemmän ku normisti ja poika tuli. Nyt enemmän tekee makeeta mieli :angelic: Ja Nasuninan mainitsema appelsiinimehu! Eilen onneks ostin appelsiineja kaupasta niin pääsee tekemään mehua :p
Jos tämä pitää paikkansa, niin tämä on niin selvästi poika kun vaan voi olla! Terkkuja vaan Hesestä :laughing021
Toki kuulin niinkin, että tyttöä odottaessa olis raskausoireet voimakkaammat, et se toisaalta viittais tämän naaman kukkimisen, aivottomuuden ja kaiken muun kans sitten taas tyttöä :think005
 
Täällä on kyllä sitten tulossa tyttö, suklaata on tehnyt mieli, samaten muita namusia, mikä ei ole mulle kovin normaalia. Nyt iski mieliteko vihreisiin kuuliin, tahtoo :hungry: Ja kukkii myös naama (plus selkäkin o_Oo_O) eli tyttöoireita taitaa olla.

Eilen mun teki mieli suklaavanukasta. Oli hyvää. Tänään oli pakko saada kaurakeksiä aamulla. Nyt jos sais niitä vihreitä kuulia... :hilarious:
 
Mä täällä just kotimatkalla vedän karkkia :pvoikohan saada raskausdiabeteksen helpommin jos vetää sokeriherkkuja koko ajan?:nailbiting:
Ja mulla on sokerihimojen lisäks ainakii tähän mennessä voimakkammat oireet ku viimeks eli silleenkin lupailis tyttöä:happy:
 
Tämähän toki vahvasti antais mahdollisuuksia sille, että olis tulossa sekä tyttö että poika.... Kaksosia on kuitenkin suvussa, kuten myös allekirjoittanut :nailbiting::happy093
 
Muokattu viimeksi:
Tämähän toki vahvasti antais mahdollisuuksia sille, että olisin tulossa sekä tyttö että poika.... Kaksosia on kuitenkin suvussa, kuten myös allekirjoittanut :nailbiting::happy093
Uulalaa! Ääni kaksosille. Kyllä meihin toukokuisiin nyt ainakin yksi kaksosraskaus tarvitaan! :love7
 
Mun alkoi kans tehdä mieli suolaista mutta myös oksettaa, että onko se nyt tyttö vai poika :woot:
 
Esikoista odottaessa oireina: näppylöitä, hiukset rasvoittu, pyörtyilin ja oksensin sekä himoitsin appelsiinimehua ja suolaista epäterveellistä ruokaa, TYTTÖ tuli [emoji307]

Nyt: näppylöitä, etova olo, todella hyvä ruokahalu (siis syön paaaaljon), himoitsen appelsiinimehua ja suolaista epäterveellistä ruokaa, saas nähdä kumpi tulee [emoji170][emoji3590]
 
Mulla ei vielä oikein mitään Vhh/keto oli ennen raskautumista sen aikaan jonka lopetin kyllä heti ku tikku näytti plussaa. Ketoosissa hyvinki olin monta viikkoa.

Sitä meinaan kyllä jatkaa heti ku vaan lapsi syntyny ja imetys sen sallii. Lähtee kilot
 
Mulla on voimakkaammat oireet kun edellisessä, tänäaamuna on ällöttänyt lähes kaikki. Tuntuu ettei vettä saa menemään kurkusta alas. Junassa teki pahaa vessan haju, töissä avasin ukulelen pakkauksestaan niin olin pyörtyä ja sukulaistyttö istu autoon puoli pulloa hajuvettä yllään niin meinasin tukehtua. Ei ole helppoa tämä raskaana olo taas, jotenkin sitä on niin ruusuiset kuvat tästä ajasta mutta ne alkaa pikkuhiljaa palata mieleen kaikkinensa. Himoja ei oikeastaan ole ollut, ehkä vähän kalkkunaleikkeleeseen jota tekis mieli napostella :)
 
Vasta lueskeltuani teidän juttuja tajusin, että mulla on oikeastaan makean himo hävinnyt kokonaan, yleensä himoitsen karkkia jatkuvasti, mutta nyt ei ole tehnyt päiväkausiin mitään makeaa mieli. Suolaisia epäterveellisiä ruokia kyllä tekee mieli jatkuvasti:bored:

Yllättävän hyvin pysynyt pahoinvointi kurissa, toki sellaista palan tunnetta on kurkussa ajoittain ja eilen pelkäsin töissä oksentavani, kun iski yskäkohtaus. Onneksi meni kuitenkin ohi. Tuntuu, että pitäisi syödä vähän väliä, mutta toisaalta pystyy syömään vain vähän kerrallaan.
 
Millä viikoilla ja päivillä teillä on ällötykset alkanu? :bored: Tässä jännäilen kauan normiolot jatkuu... :nailbiting:
 
Mulla alkoi paha olo jo ennen plussausta (siitä arvasinkin tilanteen ..) . Ja jatkuu edelleen jatkuvasti voimistuen (6+6).
 
Edellisissä raskauksissa pahoinvointi jatkunut viikolle 16 asti, että eihän tässä ole enää kuin pari kuukautta ”krapulaa” jäljellä .. :P
 
Mulla on tehnyt mieli kaikkea raikasta kuten appelsiinimehua . Suolainen (pizza, sipsit) ja makea (karkit, jätski) molemmat himottais. jotkut hajut ällöttää, mutta ei ruuat. Nyt RV 6+4 menossa.
 
Mulla ei oikeen oo mitään himoja eikä ällötyksiäkään ainakaan vielä. Ainut haju mistä en välitä yhtään on miehen suihkutettava dödö. Ennen olen siitä tuoksusta ihan tykännyt mutta taitaa olla hajuaisti vähän herkistynyt ja voimistuntu raskauden myötä :happy8
 
Mulla ei oo vielä mitään kauheita himoja tai ällötyksiä, mutta pahoinvointikin on tässä vasta pikkuhiljaa alkamassa kunnolla, joten nämä lienee lähiviikkoina tulossa. Rv 5+4
 
Täällä 7+3 eikä vieläkään kovin hankalaa pahoinvointia. Vähän sellainen krapulainen olo on aamuisin ja välillä etoo päivälläkin, mutta kertaakaan en ole oksentanut. Ainut ero on oikeastaan se, että nälkä on selvästi kasvanut. Jos ruokailuissa tulee liian pitkä tauko, iskee ihan mahdoton nälkä, ihankuin ei olisi viikkoon saanut ruokaa.
 
Takaisin
Top