Himot ja ällötykset

Mun tekee oikeastaan mieli kaikkea mikä ei maistu miltää, eli esim. vaaleeta leipää (ei voita, ei mitään päälle).. Samoin salaatti maistuu, mutta mikään lämmin ruoka ei. Lihan, kanan jne hajut ällöttää. Tänään valitin miehelle, että voisko katsoa mikä jääkaapissa haisee, mutta ei kuulemma haistanut mitään :laughing002
 
Tänään valitin miehelle, että voisko katsoa mikä jääkaapissa haisee, mutta ei kuulemma haistanut mitään :laughing002
Oltiin ystävän kanssa eilen kaupungilla ja mulle iski aivan jäätävä kuvotus eräässä liikkeessä; sanoin ystävälle, että pakko käydä ulkona tai oksennan sillä sekunnilla; että joidenkin naisten hajuvedet ei nyt ihan napanneet. Kaveri tuli kohta perässä nauraen ja sanoi, ettei haistanut yhtään mitään. Sama kävi Vallilan liikkeessä; ne matot vaan haisi ihan jäätävän pahalle! :laughing001 (Nyt tässä tuijottelen omaa Vallilan mattoani ja pohdin mitä tuntoja se minussa herättää. :scared001) Kaupungilta meidän oli tarkoitus lähteä vielä kylpylään lillumaan, mutta ajatus klooriveden hajusta sai voimaan pahoin... Vartti eteenpäin ja sitten ajatus tuntui taas hyvältä; ilta kylpylässä oli lopulta oikein onnistunut. :notworthy
 
Kahvi ei uppoa, ja sen haju on ihan kamala. Samoin ulkona haisee ihan hirveeltä sateisina päivinä. Koita siinä nyt sitten reippailla kaiken kuvotuksen vallassa. Porkkanaa menee paljon ja mehutkin alkanu maistua, lähinnä siis noi gefilusmehut ja tuorepuristettu appelsiinimehu. Eilen teki mieli ihan hirveästi voileipäkakkua, mut eipä noi kaupan valmiit sitä himoa tyydytä kunnolla. Ois pitäny tehä ite. Nyt tekis mieli tölkkimandariineja.
Mä havahduin kans tähän eilen, et sateen aikana haisee ihan kamalalle! Voin haistaa kaikki ne lilluvat ja limaset etanat ja madot! :wtf:
 
Muokattu viimeksi:
Mä havahduin kans tähän eilen, et sateen aikana haisee ihan kamalalle! Voin haistaa kaikki ne lilluvat ja ilmaset etanat ja madot! :wtf:

Jep, ne kastemadot. Tää on sellanen inho mikä on ollu poikia odottaessa mulla. Ihan hirvee mikä käry niistä voi lähteä. Sit ku tääl päin on paljon koiria niin se kakan haju tekee sairaaks.
 
Nälkä tuntuu kadonneen aivan kokonaan, tällainen olo nyt ollut suurinpiirtein oksentelun ajan, noin kolmisen viikkoa. Mitään ei tee mieli syödä. Kyllä sitten maistuu jotenkuten, kunhan on tosi maukas ensimmäinen haukkaisu tai kun on juuri oksentanut, niin on helpompi syödä. Lähinnä lihaa himoitsen, tai ylipäätään proteiinia.
 
Mulla on maailman naurettavan himo: ne pakastetut valmiit tikka masala kuutiot :laughing001 voisin syödä joka päivä! Punaista lihaa tekee myös tavallista enemmän mieli, yleensä tosi harvoin syön. Voimakkaat hajut ja hajusteet, jääkaapin haju ja jostain syystä paahtoleivän haju ällöttää. Kahvia pystyn yllättävää kyllä juomaan toisin kuin viimeksi alkuraskaudessa. Viimeksi oli muutenkin enemmän ällötyksiä. Ja silloin superhimona oli Subway tonnikalapatonki :laughing002
 
Himot: appelsiini ja mango
Ällötykset: vaihtelee pahoinvoinnin tasosta riippuen. Kalan haju on jotain ihan järkyttävää!
 
Oi jos vois elää pelkällä pizzalla ja cokiksella! Aamulla perus kaurapuuro-raejuusto-mustikka menee ihan ok alas, joskin tulee useimmiten myös ylös. Muuten mitään ruokaa ei tee mieli syödä kahta kertaa, ajatuski ällöttää ja mieluummin on vaikka syömättä. Ja kaikki rasvanen himottaa, mutta sinnikkäästi kannan kaupasta ne salaatit kotiin ja yritän syödä, vaikka ei tee yhtään mieli.
 
Suurimpia himoja on ollut tähän asti avokado ja appelsiinimehu. Yleensä syön joka aamu puuroa, mutta se ei ole kyllä raskauden aikana oikein maistunut, kuten ei myöskään kahvi.
 
Mullaki kahvi ja tee jääny nyt ihan kokonaan, ne saa aivan järkyttävän olon aikaseksi.
 
Jos nyt saisin syliini juhlapöydän konvehteja, niin olis ihan taivas :troll: mut muuten tekee mieli mullaki kaikkee rasvasta kuten pizzaa, sipsejä, hamppareita jne
 
Kaikki rasvanen houkuttelee, pitsa ja hampparit on ehkä pahimmat. Appelsiinimehu maistuu myös.
Kasvikset ällöttää ja kahvin haju. Onneksi en oo kahvia koskaan juonut, mutta töissä työkaverin kahvi ällöttää.
 
Täällä myös edelleen kaikki mahdollisimman rasvanen maistuis, päivittäin tekee mieli hesen kerroshampparia onneksi en oo vissiin kun kaks kertaa sellaseen sortunu :D kahvi on ehdoton nounou..kaikki terveellinen kuten salaatti ei maistuis mutta pakotan itseni syömään sitä. hedelmistä maistuu tällä hetkellä mandariini/klementiini.
 
Kaikki raikas.
Mehut, marjat, hedelmät.
Kurkkua on nyt tehnyt mieli kamalasti :grin pitää ostaa kaupasta useampi!
Kahvi on nyt jäänyt ja koko ajan on ällö olo niin syöminenkin takkuaa:grumpy:
 
Tänään oli ihan pakko saada lohikeittoa. Mitään muuta pystyny ajattelemaankaan kuin sitä :D
 
Nää tuntuu vaihtelevan melko usein että mitä pystyy milloinkin syömään, laatta lentää niin hurjasti että syön just sitä mikä maistuu.

Himoitsen: satsumat, uunilohkoperunat, karjalanpiirakat ja iltaisin kunnon kaakaojauheesta keitetty kaakao, aamuisin kylmä latte-kahvi

Ällöä: liha, lämmin ruoka lukuunottamatta noita perunoita, sokeriset herkut tekee pahan olon joten en syö niitä :wtf:
 
Tää ei varsinaisesti liity ruokaan, mut en voi enää katsoa tohtori Paisetta :bored: ennen oon kahtonu silmät ymmyrkäisinä, mut nyt tekee jostain syystä niin pahaa että pakko vaihtaa kanava, ja ylipäätään esim Greyn anatomiassa esim joku ällöttävä kohtaus niin kääntyy pää sadasosasekunnissa pois :hilarious:

Mies kysy illalla että otanko glögiä, niin tuumasin että hyi ei yhtään tee mieli tippaakaan mitään makeaa, niin mies huusi että "kuka sinä olet ja mitä sinä olet tehnyt minun avovaimolleni?!"
Ilmeisesti niin ennenkuulumatonta tämä ettei makea uppoa aina ku tarjotaan :joyful:
 
Jenpula :D

Sama juttu, että makeaa ei tee kyllä mieli. Jossaki ketjussa joku vinkkas suolakekseistä, niin niitä ostin ja oon tänään saanu pahaa oloa vähä siirrettyä niiden avulla. Jes.
 
Takaisin
Top