Himot ja ällötykset

Mä söin muuten myös vahingossa salmiakin kun yleensä en ees syö karkkia ja nyt kun tarjottiin niin heitin vaan pussista jonkun naamaan. Mä en yhtään tykkää salmiakista mut nyt oli tosi hyvää, harmi :hilarious:
 
Suklaa ällöttää mikä on yleensä herkku. Karkkiakaan ei tee mieli mutta pullaa tekis mieli :grin
 
Terveellisempi ruoka houkuttaa, erona alkuraskauteen, kun silloin kaikki roskaruoka kelpasi. Kiivit on ihania, lisäksi sitrukset :hungry: Tavallinen kotiruoka on hyvää. Sitten glögi ja kaikki luumuiset maistuu. Salmiakkikin himottaa :shy:
 
Suklaa ällöttää mikä on yleensä herkku. Karkkiakaan ei tee mieli mutta pullaa tekis mieli :grin

Just soitin miehelle, että tuo töistä tullessaan korvapuustin :D

Makeita ei ole kyllä tehny mieli ja ajatuski pääasisssa ällöttää, tuo pulla nyt oli eka :D Kaikki vihreät oksettaa ja harmittaa ku satsumia ei tee yhtään mieli. Sen sijaan pitsaa tekee mieli ja voisin tappaa säkillisestä salmiakkia :banghead: Ootan kyllä jo, että vois syödä taas normaalimmin, vaikka on tässä koko ajan vähä paremmin voinu syödä.
 
Alkuraskaudesta ei tehnyt makeaa mieli yhtään, pystyin kyllä syömään ja juomaan, mutta ei ollut mitään sisäistä inspistä. Yhden viikon ajan himoitsin maksamakkaraa ja söinkin varovaisesti, ja se loppui siihen. Roskaruoka aiemmin veti puoleensa, mutta nyt on tullut enempi salaattihimo, kun ei mistään lounasbuffeteista oikein uskalla ottaa, niin kotona mättää salaattia sitten senkin edestä. Ja nyt uutena olen joka päivä nautiskellut piparijäätelöä. Jätskiä himoitsin hiljaa pari viikkoa ennen kuin löysin tuon ja toin kotiin. Ei taida mies ehtiä osingoille...
 
Mulle ei kanssa ole juurikaan makea maistunut, paitsi salmikkia tekisi mieli. Meillä oli jäänyt joku pussin pohja irtokarkkeja ja mies söi eilen sellaisia tervapirukarkkeja, tuoksui niin taivaalliselta, että oli pakko syödä itsekin yksi. Onneksi jäi siihen yhteen :shy:

Klementiinejä tekisi mieli syödä kilokaupalla, mutta kiitos tän radin, täytyy vähän koittaa rajoittaa. Onneksi maistuu ihan tavallinen ruoka ja salaatit myös, vaikka välillä tekeekin roskaruokaa mieli.
 
Mulla on tullut kauhee himo tillikurkkuihin, oon tehnyt ja syönyt niitä kilo tolkulla. Toi etikka ei varmaan oo hyväksi hampaille [emoji848]
 
Täälä menis maustekurkkuja kilokaupalla, mutta oon saanut hillittyä itseni :grin Hampurilaishimo on onneksi jo helpottanut. :angelic:
 
Minua jotenkin ällöttää leikkeleet. Ei pysty leivän päälle laittamaan. Muutenkin himoitsen enemmän kasvisperäisiä ruokia. Suolakurkkua on jees. Kiivit ja klementiinit ovat ihania! Ei tee kummemmin mieli makeita herkkuja ja aina tulee paha olo niitten syötyään.

Minäkin huomaan valitettavasti, että esikoinen on kunnon herkkuperse. Kuten minäkin olin kun odotin häntä. :facepalm: Siksi haluaisin myös skarpata nyt tämän toisen kohdalla, jos saisi lapsen joka tykkäisi terveellisestäkin ruoasta. :grin
 
Mun on reilun viikon ajan tehnyt mieli Subwayn subeja. Niitä olenkin muutaman kerran syönyt, nam :hungry:. Ei tietysti kaikkein terveellisin vaihtoehto, mutta ainakin saa reilusti kasviksia ja proteiinia. Energiaakin on ihan hyvin, jos vaikka saisin subien avulla vähän painoa nousemaan.
 
Mun on reilun viikon ajan tehnyt mieli Subwayn subeja. Niitä olenkin muutaman kerran syönyt, nam :hungry:. Ei tietysti kaikkein terveellisin vaihtoehto, mutta ainakin saa reilusti kasviksia ja proteiinia. Energiaakin on ihan hyvin, jos vaikka saisin subien avulla vähän painoa nousemaan.

Mä tykkäisin kanssa käydä subissa, mutta kehtasivat lopettaa paahtopaistisubin myynnin. Ei ole mikää vaihtoehto pystynyt sitä herkkua korvaamaan :sad001
 
Mun on reilun viikon ajan tehnyt mieli Subwayn subeja. Niitä olenkin muutaman kerran syönyt, nam :hungry:. Ei tietysti kaikkein terveellisin vaihtoehto, mutta ainakin saa reilusti kasviksia ja proteiinia. Energiaakin on ihan hyvin, jos vaikka saisin subien avulla vähän painoa nousemaan.

Mulle on kanssa subit maistunut koko raskauden ajan :grin
 
Mää oon kans himoinnu subia, mutta en vielä niin paljo, että olisin sinne asti vääntäytyny :D Plus aika vähissä ne vaihtoehdot mitä voi syödä ku meetvurstit on pannassa, kalalle oon allerginen ja todennäkösesti kanasta sain subissa joskus ruokamyrkytyksen, niin kiitos ei. Onko ne subin juustot ok?
 
Juustot ja kananmunat on pastöroitu eli sen puolesta ok. Tänään piti taas iltapalaks käydä syömässä ja kummasti helpotti pahoinvointia.
 
Mul iski kaupassa himo toffifee karkkeihin ja söin sen pienen rasian kahdessa päivässä :grin
 
Mies ihmetteli taas viikonloppuna, kun käytiin kaupassa, että eikö sulla vieläkään ole mitään himoja ruoan suhteen. :laughing014

No iskipä sitten kumminkin kauhea himo Hesen kerrosateriaan, että tuli mässäiltyä ihan urakalla :grin
 
Jostain ihme syystä ei ole ollut vielä muita himoja kuin coca-cola tai joku muu hiilihapollinen limsa/makuvesi. Jotenkin on tälläistä tehnyt mieli - ruokien suhteen olen saanut olla rauhassa. :dance008
 
Ällytyksiä on enemmän kun himoja. Suolakurkku ällöttää ja viikonloppuna pikkujouluissa meinasin oksentaa kun muut joi konjakkia ja se haju levisi tilaan.
 
Mua on alkanut ällöttää kana, kuten ekassakin raskaudessa. Yäh. Hunajamarinoitu kanasuikale on ainoa, joka kelpaa jotenkuten, muuten en pysty kanaa syömään. Samaa vähän riisin kanssa, ei nyt ihan ällötä, mutta on vastenmielinen. Kinkkukiusauksesta tuli myös hyiyök-olo, viimeksi kun tein sitä, niin juoksin kesken syömisen oksentamaan, niin ei vieläkään maita.

Perunoita kaikissa muodoissaan, punajuuria, mandariineja, kiivejä, banaaneja, punaista lihaa, kokista, vissyä... Näitä menee.
 
Ihme aaltoilua on kyllä syömisen kanssa. Välillä maistuu ruoka tosi hyvin, mutta nyt ollut pari päivää ruokahalu tosi huono, täytyy melkein pakottaa itsensä syömään riittävän usein, ettei jää energiansaanti liian alhaiseksi. Toivottavasti johtuu tästä jouluhässäkästä ja menisi pian ohi :sorry:
 
Takaisin
Top