Mä haluun suklaataaaaa! :arghh:
Mulla jopa on täällä suklaata. Mut tein sen päätöksen etten raskausaikana sokeria syö. (4x raskausdiabetes) tää on super vaikeeta. Se pieni ääni ( karjuu täysillä) on sitä mieltä et ei pari palaa haittaa yhtään ja on viel alkuraskaus ja ehdin viel ruotuun hyvin ennen synnytystä ja jos vaan sillon tällön :banghead:
Mulla jopa on täällä suklaata. Mut tein sen päätöksen etten raskausaikana sokeria syö. (4x raskausdiabetes) tää on super vaikeeta. Se pieni ääni ( karjuu täysillä) on sitä mieltä et ei pari palaa haittaa yhtään ja on viel alkuraskaus ja ehdin viel ruotuun hyvin ennen synnytystä ja jos vaan sillon tällön :banghead:

ja herkkusieni-pizzaa tekee. Mieli, vaikka normaalisti en siitä pidä (en voi sietää sieniä normaalissa olotilassa). Metukkaa myös tekee mieli, ja en sitä normaalisti käytä ollenkaan.. Liekö nämä nyt sitten niitä alku oireita. Viimeeksi ei kyllä tullu mitään himoja kuin vasta toisella kolmanneksella..
Jotenkin mietin et ehkä se tässä vaiheessa on vähemmän paha, kun se ei vielä SUORAAN vaikuta jos ruoan yhteydessä jotain herkkua nappaan.
Mä syön aikalailla normaalistikin sitä ruokaa mitä mieli tekee, mut nyt ollu selkeästi enemmän vaihtelua siinä mitä päivittäin tekee mieli.
aikaisemmin saatoin samaa ruokaa syödä viikkotolkulla ja nyt liikkuu mielihalut nopeammin.