Himot ja ällötykset

Siis ei erityisiä mielitekoja viellä, mutta mun elämästä on tullu hankalaa kun kaikki haisee.. asutaan vasta rempatussa kämpässä ja se ”uutuuden” tuoksu mun uus bossin hajuvesi etoo ja saa mut voimaan pahoin, kuten myös huuhteluaine kaikki jääkaapit haisee ihan hirveelle vaikka ois kuinka puunattu ja ei olis edes ruokaa. Ja sitten ehkä tää kaikista pahin, oma virtsa ja hiki siis tarvin ehkä apteekista sellasia nenään laitettavia hajutulppia Luojalle kiitos ei ole vielä pönttöä joutunu halailee, mut nää hajut saa mut voimaan pahoin koko päivän. Ihan itku tulee
 
Yleensä kaikki makea menis paremmin kun hyvin ja saa taistella suklaan himoa vastaan, mutta nyt taas kaikki makea, erityisesti kaikki leivokset, kuulostaa tosi inhottavalta! Ja kaikki suolainen taas todella hyvältä. On tää vaan kummallista :)
 
Mulla on nyt ekaa kertaa tullut pahaolo meidän pyykinpesuaineesta tai oikeestaan huuhteluaineesta. Rakastan kyseistä hajua, ei ole edes voimakas mutta nyt tekee niin pahaa että meinaa ylös asti tulla:depressed: pitää kai vaihtaa tuoksuttomaan.
Makeaa ei tee mieli, eikä oikeastaan kyllä suolaistakaan. Kaipaan suklaata, mutta kun ei tee mieli niin ei väkisin kehtaa syödä. Kaipaan sitä mielihyväntunnetta:woot: Heh, hyvä sentään että jotain saa alas:happy:
 
Esikoisen kakkavaipat :wideyed::nailbiting::wtf::dead: En ole koskaan moittinut hajua, mutta nyt!:yuck:
 
Mulla on nyt ekaa kertaa tullut pahaolo meidän pyykinpesuaineesta tai oikeestaan huuhteluaineesta. Rakastan kyseistä hajua, ei ole edes voimakas mutta nyt tekee niin pahaa että meinaa ylös asti tulla:depressed: pitää kai vaihtaa tuoksuttomaan.
Makeaa ei tee mieli, eikä oikeastaan kyllä suolaistakaan. Kaipaan suklaata, mutta kun ei tee mieli niin ei väkisin kehtaa syödä. Kaipaan sitä mielihyväntunnetta:woot: Heh, hyvä sentään että jotain saa alas:happy:

Hei kokeile pyykkietikkaa. Tulee tosi raikas tuoksu
 
Esikoisen kakkavaipat :wideyed::nailbiting::wtf::dead: En ole koskaan moittinut hajua, mutta nyt!:yuck:
Mä oon kyllä moittinut, mutta nyt ne vasta pahalta haiseekin.. :hungover: tänään meinas ekan kerran tulla oksennus siitä hajusta.. oppispa tuo nopeasti käymään potalla kakalla..
 
Haisipa kahvi hirveälle kahvihuoneessa. Ja työpaikan porraskäytävä. Ja jonkun liian voimakas dödö. Tämä lista on loppumaton... :dummy:
 
Onks kellään kokemusta EmeTerm- pahoinvointirannekkeesta? Vuokrasin eilen tämmösen perhe artealta ja mietin et kauan menee et alkaa vaikuttaa
 
Avasin reilu kuitupitoinennen vehnäviipaleet pussin ja voi oksetus mikä hiivan haju. Maito maistuu makealta. Maksamakkara hyvältä ja muutenkin on kaikki ihan sekaisin.
 
Mä en meinaa pystyä purkkaa syömään.. Aina kun laitan suuhun niin menee pari minuuttia siitä kun tulee huono olo.. :dead:
 
Mulla oli iltapäivästä ja alkuillasta taas yäk yäk olo. Mutta tossa illasta tein pienten torkkujen jälkeen well done naudanlihapihvejä ja tosi rasvaisia ja juustoisia valkosipuliperunoita. Toi rasva ja proteiini toimii mulla äärettömän hyvin jo monen raskauden kokemuksella ja nyt on hyvä olo.
 
Mulla ei oo ollut ihmeempiä himoja (paitsi ylipäätään ruokaan, kun se hetken ajan helpottaa etomista), mutta nyt: Dijon-sinappi! Ja en edes normaalisti käytä sinappia :joyful: Eilen oli ostettava semmoinen lasipurnukka ja oon sieltä käynyt muutaman kerran ottamassa vähän... siis ihan pelkilteen :p
 
Himoja ei pahemmin ole vielä ollut tiettyjä ruokia kohtaan, vaan ruokavalioon on tullut kummallisia muutoksia. Olen pitkään syönyt tosi maltillisesti hiilareita, lähes vhh ja nyt hiilarit ovat myös kummasti alkaneet maistua toooosi hyvin.

Maitotuotteet ovat yllättäen hiipineet takasin jääkaappiin. Maitoa en ole juonut vuosiin ennen kuin nyt jopa ihan sellaisenaan ruoan kanssa. Olen käyttänyt pitkään kaura/mantelimaitoa, jotka taas tällä hetkellä ällöttävät.Banaanijugurtti on nyt ällötysten neutralisoija, menee huonovointisenakin.
 
Tänä aamuna ollu jotenkin sen verran huono olo että teki mieli syödä vain jugurttia.. Tällästä ei varmaan oo tapahtunut mulle koskaan. Kahvin juonti on myös vähentynyt aiemmasta kahdesta kahvikupista / pv yhteen kuppiin..
 
Kanelipullaa on tehnyt mieli jo viikon. Eilen sitten söin :p Nyt tekis mieli kalapuikkoja :wideyed::grin
 
Oliivit, oliivit, oliivit.... mitä ihmettä :D Jatkuu vain himotus niihin. Ja ohuen ohut Ruispalat tomaatilla ja juustolla, nam!
 
Kivennäisvettä on pakko saada! Kaikki makea ällöttää ja kahvi etoo aivan kauheesti :hungover:
 
Täällä on himoittu kaikkea raikasta. Smoothieita, tuorepuristettuja hedelmämehuja, hedelmiä ja hedelmäkarkkeja!. Lisäksi himottaa välillä suolaiset ruuat ja vehnähöttö. Suklaanhimot on kadonneet kokonaan. Kalanhaju ällöttää entistäkin pahemmin ja välillä olin haistavinani kalan millon missäkin, vaikka ei oltu kokkailtu kalaa eikä sitä ollut koko asunnossa :D
 
Mun tekis kanssa kauheasti mieli kaikkea vehnää.. Pahinta siitä tekee sen etten voi syödä vehnää kun tarttis olla gluteenitonta.. Mut yhtenä päivänä en pystynyt vastustamaan kiusausta vaan söin lapsen vehnäleipiä hämen ollessa nukkumassa :banghead: :grin
 
Takaisin
Top