Himot ja ällötykset

Viimeisimpänä himona tomaattikeitto ja tomaatit ylipäätään! Ah nam.
Toisena kova lihanhimo, etenkin punainen liha, vaikka ennen raskautta halusin suosia kasviruokavaliota. :happy7
Muutenkin oon syönyt ihan hulluna verrattuna edellisiin raskauksiin. Kokoajan nälkä! Päivän kohokohtia nimenomaan ruokahetket. laughing7
 
Aikaisemmin on ällöttänyt kasvikset (tomaattia lukuunottamatta), mutta nyt maistoin pitkästä aikaa ja menikin iso vadillinen ja oli niiiin hyvää! :hungry:
 
Piimä! Voisin juua ihan koko ajan, kaikki hapan menee, makea ällöttää. :D
 
Mul on tullu himo moniin lapsuudenruokiin. Isoimpana nuudeleihin ja jaffaan. Lisäks piltti ja vanukas ja saarioisten pikku pizza :D

Voi ei! Miksi mä luin ton nuudelin? :eek: kauhee nuudeli-himo iski :shy:
 
Koko ajan tekee mieli suolasta, voisin varmaan syödä kilon juustoa jos vaan saisin :wacky:
 
Mulla on himo raejuustoon, ollu jo reilu viikon..
 
Oon kanssa himoinnut kaikkia juustoja! Oon jopa syönyt pelkkää juustoa suoraan jääkaapista :sorry: Ja maito! Meillä menee nykyään varmaan litra päivässä, kun ennen yksi tölkki riitti moneksi päiväksi.
 
Mulla ei oo moneen viikkoon ollut enää mitään erityisiä mielitekoja. Esikoisestakaan ei kyllä paljoa ollut. Tai no makeaa tekee mieli, mutta niin tekee aina muulloinkin :D
 
Edelleen punainen maito, piimä, oliivit, fetajuusto, kebappia tekee mieli ja tänään ostin kaupasta maksalaatikkoa.
Salmiakkia haluisin myös mut se ei oo sallittu.
 
Mulle on nyt tullu (tai ehkä 1-2 viikkoa ollut) kauhea himo ruokiin jotka sisältää perunaa :grin en normaalisti ole mikään perunan suuruus käyttäjä, kerran viikossa ehkä tulee syötyä ja aina ei silloinkaan..
 
Takaisin
Top