Himot ja ällötykset

Minun pitää kyllä uusi ananas hakea kaupasta kun eka tuli jo syötyä melkein kokonaan yksin :grin Eilen iski myös kunnon makean nälkä. Kaikki ihana suklainen, rasvainen, sokerinen. No, se meni onneksi ohitse kuitenkin.
 
Hitsi kun keksis mitä sitä seuraavaks söisi. Kaikki makean maut o multa kiellettyjä ja hiilarit pitäis pysyä alle 10g/pv. Onko ehdotuksia? Itellä alkanu loppuu ideat ihan kesken :hilarious:
 
Mun uus herkku on oikein kypsä avokado kuutioiksi ja päälle paljon limen mehua. Nam :hungry: ja jos voisin syödä maitotuotteita niin raejuustoa tohon sekaan.
 
Onko muita kasvissyöjiä joiden tekee mieli lihaa?
Mua ällöttää tällä hetkellä ajatuskin tofusta, härkiksestä, pavuista yms vegeprotskuista ja tekee mieli syödä lihaa :’(
Olen siis syönytkin nyt ja totellut vaan mielitekoja kun on niin etova olo koko ajan.
 
Onko muita kasvissyöjiä joiden tekee mieli lihaa?
Mua ällöttää tällä hetkellä ajatuskin tofusta, härkiksestä, pavuista yms vegeprotskuista ja tekee mieli syödä lihaa :’(
Olen siis syönytkin nyt ja totellut vaan mielitekoja kun on niin etova olo koko ajan.

En ole kasvissyöjä mutta syön kasvisruokapainotteisesti. Paitsi nyt, koska lihan himo on aivan jäätävä :oops:
 
En ole kasvissyöjä mutta syön kasvisruokapainotteisesti. Paitsi nyt, koska lihan himo on aivan jäätävä :oops:

Täällä sama. Jatkuvasti tarttuu nimenomaan jauhelihapaketti matkaan vaikka just punasta lihaa varsinkin yritän käyttää tosi vähän. Ja muutenkin siis syödä kasvispainotteisesti. Oon jo ihan hajalla että ylisyötän punasta lihaa meijän taaperolle kun se syö samaa ruokaa kun muutkin. :rolleyes:
 
Joo en mäkään virallisesti kasvissyöjä ole, mutta kotiin ei olla varmaan yli vuoteen ostettu enää jauhelihaa tai kanaa tms. Mut nyt oon vkon sisällä syönyt neljä kertaa kanaa. :eek: kai tää keho yrittää jotain kertoa näillä himoilla ja pakko totella ku mitkään kasvipoteiinitkaan ei ollenkaan innosta.

Hyvä kuulla että muilla on samaa.
 
Olen ihan sekasyöjä, mutta itsekin huomannut että nyt on tehnyt normaalia enemmän mieli kunnon pihviä kasvislisukkeiden ja punaviinikastikkeen kanssa.

Ja toinen, tortillamaissikolmiot tuoreen tomaatti-sipuli-basilikasalsan kanssa...
 
Tarvitseehan se pieni parhaita rakennusaineita kasvaakseen ja siihen liha sopii parhaiten koska kasvikset eivät ole riittävän ravinnepitoista tavaraa:happy: Turhaan kannatte sellaisesta asiasta huonoa itsetuntoa. Itse en taas saa lääkärin määräyksestä syödä ollenkaan kasvispohjaisia tuotteita niin mulla taas välillä meinaa tää liha tökkiä:rolleyes: Onneksi on olemassa punainen ja vihreä curry-tahna.
 
Mulla edelleen uppoaa lähes kaikki ruoka. Pahoinvointikin helpottanut. Ei mitään erityisiä himoja eikä ällötyksiä. Suklaata ei tee mieli, mutta se on ehkä ihan hyväkin asia laughing7 Kahvia juon vaan kupin aamusta, mutta edellisissä raskauksissa kahvi ja pelkkä kahvin tuoksu ollut ihan pannassa :puke_r
 
Mä taas en normaalistikaan syö lihaa, mutta nyt pelkkä ajatuskin ällöttää... eli ihan päinvastainen kokemus. :wacky: Mun ei ylipäätään tee juuri mieli muuta kuin karjalanpiirakoita ja jogurttia (mutta ei todellakaan maustamatonta, mitä yleensä syön) - mitähän kroppa yrittää kertoa? :grin
 
Mulla edelleen uppoaa lähes kaikki ruoka. Pahoinvointikin helpottanut. Ei mitään erityisiä himoja eikä ällötyksiä. Suklaata ei tee mieli, mutta se on ehkä ihan hyväkin asia laughing7 Kahvia juon vaan kupin aamusta, mutta edellisissä raskauksissa kahvi ja pelkkä kahvin tuoksu ollut ihan pannassa :puke_r

Juu minäkin pystyn juomaan kahvia tässä raskaudessa! Tosi outoa. Mut juon vain semmoisen vajaan muumikupillisen aamuisin. Pysyy sitten varmasti kofeiini minimissään.
 
Mulla on muuten sama ton kahvin kanssa. Viimeeks olin varmaan puol vuotta juomatta kokonaan, mutta nyt menee aamulla puoli kuppia. Laitan kyllä sen koko kupin, mutta vaan puolet menee alas.
 
Mun ei ylipäätään tee juuri mieli muuta kuin karjalanpiirakoita ja jogurttia (mutta ei todellakaan maustamatonta, mitä yleensä syön) - mitähän kroppa yrittää kertoa? :grin
Mä myös saan alas lähinnä vaan sitruunajogurttia (tavallisesti maustamatonta kaurajogua) ja jotain leipää/karjalanpiirakoita. Ja viinirypäleitä. Juustoa syön suoraan paketista.
 
Makeanhimoni on tiessään, tai ollut koko tähän astisen raskauden. Sitä ennen söin vaikka miten paljon makeaa tahansa.
Mitään erityisiä mielihaluja ei ole, mutta ranskalaiset ja hesen paprikamajoneesi on aika bueno :happy:
 
Mulla taas on ollut jo usean viikon tosi vaikeaa syödä lihaa. Esim Kahen viikon aikana oon kerran saanut syötyä eli kasvisruualla mennään vaikka normisti oon ihan sekasyöjä. Edelleen pahoinvointia joka päivä koko päivän. :meh: jokainen suupala on pakottamista. Mitään makeeta en myöskään pysty syömään vaikka oon normisti aikamoinen karkkihiiri. Oon alkanut laihtumaan ja huolestuttaa saako kaikkea tarpeellista. Yritän syödä maitotuotteita, proteiinipitoisia kasviksia, hedelmiä, marjoja, viljoja jne. Osaako kukaan sanoa onko riski että jää jotain saamatta? Toi laihtuminen huolestuttaa kun ilmeisesti vapautuu myrkkyjä elimistöstä mutta minkäs tekee. Onneks vauva ilmeisesti kyllä ees ottaa mitä tarvii.:oops:
 
Takaisin
Top