Himot ja ällötykset

Tänään on uponnut niinkin terveellisetjutut kuin sipsit ja hedelmäkarkit :facepalm:

Kaikki kunnon ruoka ällöttää aivan hulluna tänään...:shifty::yuck:
 
Tänään on uponnut niinkin terveellisetjutut kuin sipsit ja hedelmäkarkit :facepalm:

Kaikki kunnon ruoka ällöttää aivan hulluna tänään...:shifty::yuck:

Mulla oli pitkään toi sipsivaihe:grin hedelmänamit oon suoraa oksentanu ni ei tee ees mieli.
Lämmin ruoka ei vieläkään maistu!
Kylmä tomaatti-mozzarella-basilika salaatti on älytön himo:wtf:
 
Kaikki ällöttää! :P kaupassa teki mieli kirpeitä karkkeja, mutta nekään ei kotona enää houkutelleet.
 
Mua ällöttää kahvi (oon aina rakastanut kahvia), paahtoleipä, leikkeleet, paistetut vihannekset, kalaruuat, huuhteluaineet jos ne tuoksuu. Noi on pahimmat.

Mielitekoja on vähän väliä, yks päivä halusin keitettyä perunaa ja tulisia wingsejä :D
 
Mäkin haluan jonkun himon tai ällötyksen!! :woot: haluaa kuulua ryhmään :grin
Ei mitään tommosia. Kaikki maistuu tasaisesti.
 
Mun on pakko laittaa tänne mun eilinen himo, tai himoitsen sitä tälläkin hetkellä, nimittäin viiliä! Mun oli eilen illalla pakko lähteä hakemaan kaupasta sitä, ja kun pääsin kotiin kaivoin purkin kauppakassista ja söin sen siltä seisomalta... :D oli taivaallista!
 
Mehujää himottaa, karkit ällöttää. Tonnikala, feta ja kirsikkatomaatit sekasin on kans yks himon kohde :D
 
Mun tän päivän himo on ollu raaka parsakaali sekä löysin ruuan mikä ei ällötä nimittäin pitaleipä ja juomana ehdottomasti piimä :)
 
Nää ällötykset on ihan hirveitä. Mun ei tarvii kun nähdä miehen proteiini vanukkaat, nii meinaan oksentaa :D
Sit mun piti pestä kaikki vaatteet uusiks, jotka hais tai tuoksui huuhteluaineelle. Sitä en nyt pysty sietää en sitten yhtään.
 
Mäkin haluan jonkun himon tai ällötyksen!! :woot: haluaa kuulua ryhmään :grin
Ei mitään tommosia. Kaikki maistuu tasaisesti.


Tää ei ole kovin hauskaa ensin ostaa jääkaappia täyteen jotan ja seuraavaksi heitellä niitä pois pilaantuneena. Kaupassa pitää käydä päivittäin, koska halut ja ällötykset muuttuu koko ajan...:confused: Toivosin, että vois syödä silleen ''normaalisti'' :rolleyes:
 
Tää ei ole kovin hauskaa ensin ostaa jääkaappia täyteen jotan ja seuraavaksi heitellä niitä pois pilaantuneena. Kaupassa pitää käydä päivittäin, koska halut ja ällötykset muuttuu koko ajan...:confused: Toivosin, että vois syödä silleen ''normaalisti'' :rolleyes:

Täysin samaa mieltä! Mulla toki on tällä hetkellä se ettei mitään tee mieli, mutta voin kyllä syödä sellasia ruokia mitkä tiiän valmiiksi että ne maistuu hyvältä :D Hellulla meinas lähtä eilen järki kaupassa ku kyseli mitä haluaisin syödä, ja vastaus oli aina "ihan sama, mulla ei tee mitään mieli" :sad001
 
Minullakin on nyt jostain syystä tullut paljon ällötyksiä ja himoja. Ei minulla esikoisen aikaan ollut mitään kummempia! Ihan semmoisia perusjuttuja, mitä saattaa himottaa ei-raskaanakin. Nyt saa sitten tarkkaan miettiä mitä tekee mieli ja mille se ruoka mahdollisesti maistui, että voiko sitä syödä.
Oli itku jo tulla, kun mietin puoli tuntia mitä pizzaa, rullaa tai kebab-annosta haluan. Tämä taisikin olla niitä viimeisiä kertoja, kun tämän raskauden aikana moisia syön. En uskalla koetella onnea verensokereiden kanssa. Anyway, mietin puoli tuntia miltä mikäki pizza maistuu ja millainensitä koostumus siinä on. Melkein halusin katkarapupizzan, mutta onneksi en ottanut! Mies otti ja olisin alkanut itkemään, kun olisin sen paskalärpäkkeen saanut eteeni! Se katkarapu haisi niiiiiin järkylle, että meinasin vipata koko lätyn pihalle! En uskaltanu vipata, kun varmaan olisi koko tienoon kiimaset kollit ollu pihalla sen silakan hajun perässä, hyh hitto!
 
Mullakin vaihtuu vähän joka päivä se mitä on ihan pakko saada. Mutta kuumakuppi keitot on niin hyviä. Mä voisin hörppiä sitä lientä ihan koko ajan. Pysyy pahaolokin suht poissa.

Ja kun ällöttää niin tekee mieli jotain raikasta; ananasta, appelsiineja, mehujäätä ja sitruunavettä.
 
Mulle maistuisi vähän epäterveellisetkin suolaiset kuten pizza ja sipsit. En ole ihan kauheena kuitenkaan viitsinyt syödä. Ei tee mieli enää perusruokia joita ennen söin kuten rahkaa tai puuroa raejuustolla. :D pääasiassa ei tee ihan kauheena mieli mtn mutta kuitenkin kauhee nälkä ja koko ajan jääkaapilla.
 
Ostin eilen Clas ohlsonista mehujäämuotit! :) nää tulee varmasti olemaan kovassa käytössä nyt. Just söin ekan mangomehusta tehdyn mehujään. Nam!
Onko muilla mehujäämuotteja? Mikä on lemppari mehujää? Koitin just googlailla erilaisia reseptejä.
 
Kylmä kaakao toimii. Jouduin parin päivän saikulle, kun oksentaminen yltyi niin pahaksi. Nyt on vetämätön olo peiton alla.
 
Mulla oli pahoinvoinnin aikaa kauhee sipsihimo, ja siihenki kävi vaan ihan tavalliset suolatut sipsit.
Nyt ei tee enää mieli sipsiä:grin

Hamppareita tai pizzaa en vois kuvitellakaan syöväni. Hyi oksetus tulee jo ajatuksesta.
Mut kebab! Siis herranjumala miten voi tehä mieli lisää, kun yhtenä päivänä söin:p pakko hillitä himoja ja kiloja:banghead:
 
Takaisin
Top