Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti [MayDay], 19 huhti 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. ellikki85 Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Syysmammat 2016

Mulla on leivästä suosikki ruispalojen se herkku ohut viipale, oon joutunu jättää ostamatta kun menee helposti muuten koko pussi päivässä :D Mulla tänhetken himona tai on aina ollu mustaherukat :P
  2. Hippunen2 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Kesämammat 2016

Mansikkakiisseli namnam!!
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Jenska Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Oih, mun kummitäti tekee niin maailman parasta mansikkaraparperikiisseliä että oksat pois! Pitäisi pyytää ohje, mutta se on näitä "sen verran miltä sattuu tuntumaan"-ohjeita :joyful:
    Nyt sitten tekee hirveesti mieli just tuota tädin tekemää :hilarious: ja vaniljavaahdolla.... :p:grin
  4. Bettie Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Joulukuun mammat 2017 Tammikuunmammat 2016

Puolukkavispipuuro on ollu tän viikon sana, tänää pitää tehä lisää :p
  5. Sinikka Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Pannaria tein eilen kun teki mieli! Ai että kun äsken maistu hyvälle! Koko työpäivän melkeinpä odotin, että pääsen kotiin pannarille. :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Bettie Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Joulukuun mammat 2017 Tammikuunmammat 2016

Mies teki kans eilen pannaria ja nyt se paistaa tuolla lettuja :love7
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Jenska Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Hihii tein korvapuusteja ja söin kolme! :excited001
    Olo on kuin pienellä porsaalla mutta oli niin hyviä :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 3
  8. Leppälintu Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Voi ei, onko kenellekään muulle tullut tässä vaiheessa raskautta mitään outoja himoja (oon viikolla 30)? Mun tekee ihan hulluna mieli syödä kauraleseitä, ym. muita leseitä ihan kuivana ja nyt aloin jo miettiin sahanpurua että miltä se maistuis :-D, niin ja tää liittyy jotenkin siihen leseiden ja sahanpurun koostumukseen ei makuun. Leseitä syön jogurtin päällä, se on ihan ok. Mutta ärsyttää kun kokoajan vaan tekee mieli niitä. :-D
    • Hauska Hauska x 1
  9. Ilmi88 Peruskäyttäjä

Mulla on hirvee makeenhimo joka päivä. En oo mielestäni ollut niin makeenpuputtaja, mut nyt on pakko saada suklaata yms. Ei hyvä :sorry:
  10. Katlera Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020 Joulukuun mammat 2017

Mulla ei oo ollu mitään himoja, ällötyksiä vaan. Melkein kadehdin teidän himoja :joyful:
    Nää mun päällimmäiset ällötykseni on tällä hetkellä: ranskalaiset, lihapiirakat, munakas, sipsit... melkein kaikki epäterveellinen, jota on ollu tapana syödä. Karkki ei oo samalla tavalla hyvää kuin ennen raskautta mutta ihan jees. Pitäis kai olla tyytyväinen.
  11. [MayDay] Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mulla ihan sama... ei maistu mikään, vaikka ennen oon ollu kova syömään, melkein mitä tahansa. Miinuskaloreilla varmaan mennään... :confused:
  12. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Mulla maistuu joka pv kans joki hyvä. Sanon aina että pakko saada makea päätös ruoalle kuin ruoalle. Onneks en mätä kuitenkaan hirveenä vaan vähän pitää saada suuta makeaksi. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  13. Tiina P. Aloittelija Joulukuun mammat 2017

Tein nyt itselleni uuden säännön (...), että saan syödä makeaa vaikka joka päivä, kunhan se on pääaterian jälkiruoka eikä spontaani ylimääräinen herkku.

EDIT: jokA päivä, ei siis jokU päivä :D
    • Tykkää Tykkää x 2
    Last edited: 25 syys 2017

Jaa tämä sivu