Himot ja ällötykset

Mulla on leivästä suosikki ruispalojen se herkku ohut viipale, oon joutunu jättää ostamatta kun menee helposti muuten koko pussi päivässä :D Mulla tänhetken himona tai on aina ollu mustaherukat :P
 
Oih, mun kummitäti tekee niin maailman parasta mansikkaraparperikiisseliä että oksat pois! Pitäisi pyytää ohje, mutta se on näitä "sen verran miltä sattuu tuntumaan"-ohjeita :joyful:
Nyt sitten tekee hirveesti mieli just tuota tädin tekemää :hilarious: ja vaniljavaahdolla.... :p:grin
 
Puolukkavispipuuro on ollu tän viikon sana, tänää pitää tehä lisää :p
 
Pannaria tein eilen kun teki mieli! Ai että kun äsken maistu hyvälle! Koko työpäivän melkeinpä odotin, että pääsen kotiin pannarille. :joyful:
 
Mies teki kans eilen pannaria ja nyt se paistaa tuolla lettuja :love7
 
Voi ei, onko kenellekään muulle tullut tässä vaiheessa raskautta mitään outoja himoja (oon viikolla 30)? Mun tekee ihan hulluna mieli syödä kauraleseitä, ym. muita leseitä ihan kuivana ja nyt aloin jo miettiin sahanpurua että miltä se maistuis :-D, niin ja tää liittyy jotenkin siihen leseiden ja sahanpurun koostumukseen ei makuun. Leseitä syön jogurtin päällä, se on ihan ok. Mutta ärsyttää kun kokoajan vaan tekee mieli niitä. :-D
 
Mulla on hirvee makeenhimo joka päivä. En oo mielestäni ollut niin makeenpuputtaja, mut nyt on pakko saada suklaata yms. Ei hyvä :sorry:
 
Mulla ei oo ollu mitään himoja, ällötyksiä vaan. Melkein kadehdin teidän himoja :joyful:
Nää mun päällimmäiset ällötykseni on tällä hetkellä: ranskalaiset, lihapiirakat, munakas, sipsit... melkein kaikki epäterveellinen, jota on ollu tapana syödä. Karkki ei oo samalla tavalla hyvää kuin ennen raskautta mutta ihan jees. Pitäis kai olla tyytyväinen.
 
Mulla ei oo ollu mitään himoja, ällötyksiä vaan. Melkein kadehdin teidän himoja :joyful:
Nää mun päällimmäiset ällötykseni on tällä hetkellä: ranskalaiset, lihapiirakat, munakas, sipsit... melkein kaikki epäterveellinen, jota on ollu tapana syödä. Karkki ei oo samalla tavalla hyvää kuin ennen raskautta mutta ihan jees. Pitäis kai olla tyytyväinen.

Mulla ihan sama... ei maistu mikään, vaikka ennen oon ollu kova syömään, melkein mitä tahansa. Miinuskaloreilla varmaan mennään... :confused:
 
Mulla maistuu joka pv kans joki hyvä. Sanon aina että pakko saada makea päätös ruoalle kuin ruoalle. Onneks en mätä kuitenkaan hirveenä vaan vähän pitää saada suuta makeaksi. :)
 
Tein nyt itselleni uuden säännön (...), että saan syödä makeaa vaikka joka päivä, kunhan se on pääaterian jälkiruoka eikä spontaani ylimääräinen herkku.

EDIT: jokA päivä, ei siis jokU päivä :D
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top