Himot ja ällötykset

Täälläkin (pahanolon ansiosta) ruokavalio mennyt terveelliseen suuntaan. Kaikki valmisruoka/noutoruoka on ehdottomasti ei. Ällöttänyt jo kohta 2 kuukauden ajan kaikki rasvainen/mausteinen. Hedelmät ja porkkanat taas uppoaa tosi hyvin. Esim. Mandariinit, omenat, viinirypäleet ja kiivit kuuluvat joka aamuiseen ruokavalioon. Vastikään, kun oksentaminen on helpottanut, niin myös itse tekemä makaronilaatikko on lämpimästä ruoasta ollut ykkönen. Eli tosi simppelit ja ns. Puhtaat ruoat toimii. Mitään makeaakaan ei pysty syömään eikä suolaistakaan niin kai tämä on ihan hyväkin juttu. Tosin paino on nyt alkuraskaudessa pudonnut pari kg eikä kauheesti olis varaa enää pudottaa painoa niin jännätään alkaako nyt hiljalleen elimistö palautua rajusta oksentamisesta, ettei vain alkaisi uudestaan!

Mulla ei oo koskaan ollu mitään himoja tai ällöjä. Paitsi nyt oon rakastunu appelsiineihin harmillisesti kun niiden paras kausi alkaa olemaan ohi ja sitten sellaista yleistä etomista on ollu pari viikkoa ruuan suhteen.

Kevyttä etomista, mikä helpottaa, kun muistan syödä jotain pientä koko ajan. Vesimeloni ja suolakeksit <3

Toista päivää putkeen kauhee etominen. Mies huolestuneena kysyi eilen, että eikö naisten ruokahalun pitäisi kasvaa raskaana. :D <3 Tosi vaikee keksiä syötäviä asioita. Muakin kaikki rasvaiset ruoat ällöttää ja hajujen takia tiskaaminenkin on lähes mahdotonta. Ehkä tää taas helpottaa, kunhan olisi välissä taas parempia päiviä/päivä.

Kauhea nälkä! Eniten maailmassa tekisi mieli voideltua paahtoleipää, jonka päällä olisi kalkkunaleikettä, suolakurkkuja ja paprikaa.... mmm... Mitään noista meillä ei yleensä kotona ole! Mutta siis nälkä, ja nimenomaan suolaisen nälkä, on kova.

Sama. Suolaisen nälkä on kova mutta ei pysty suunnilleen syömään ku jotain hedelmiä, vähä jogurttia, pähkinöitä ja piimää. Leipä etoo tällä hetkellä aika kovaa, kuten myös kaikki lämpimät ruuat. Voi sitä onnenpäivää sitten ku kaikki maistuu taas niinkuin ennenkin. :)

Voi juma. Luepa töissä näitä kun ei saa mitään. Melkein kaikki mitä tuossa aiemmin luettelitte, niin niihin tuli himo :D pientä etovaa oloa täälläkin niin pikku pastilleja ja vettä yritän ottaa vähän väliä.

Oh, mieletön halu saada pannaria mansikkamurskalla... no mä tein pannaron ja murskasin mansikat. Söin kaks haarukallista ja ei tee enää mieli :D

Oh, mieletön halu saada pannaria mansikkamurskalla... no mä tein pannaron ja murskasin mansikat. Söin kaks haarukallista ja ei tee enää mieli :D
No just tää! Ensin kauhea nälkä ja himotukset, sitten neljäsosa-annoksen jälkeen tuleekin ähky. Jotenkin muistelin, että näin kävisi vasta viikosta 25 eteenpäin...

Aamulla teki mieli soppaa ja kermavaahtoa :D pitääköhän se tehdö tänää sit

Nyt on omenoiden lisäksi alkanut tekemään mieli viinirypäleitä ja ruisleipää...valmislasagne taas lähinnä ällötti :)

Mulla tekee kyllä miäli entiseen malliin kaikkee,mutta tosiaan ku oikeesti pitäs syädä ni ei vaa saa alas oikein mtn... En o päässy selvyyteen siittäkään et maistuuks enemmän suolanen vai makea,kun tuntuu että se vaihtelee ihan päivänkin sisällä...

Mun tekee mieli salmiakkia... ehkä haen jonku pienen patukan tänään. Tai jonku sellasen oukkidoukin tai vastaavan. :D

Voiko oikeesti olla että levätessä, sohvalla, sängyn pohjalla, olo kohtalainen mutta kun nousee ja jotain alkaa puuhaamaan niin puolessa tunnissa tuskan hiki ja oksettaa ihan kunnolla?!

Voiko oikeesti olla että levätessä, sohvalla, sängyn pohjalla, olo kohtalainen mutta kun nousee ja jotain alkaa puuhaamaan niin puolessa tunnissa tuskan hiki ja oksettaa ihan kunnolla?!

Voi :grin mulla ainakin oli just tolleen.
Ja eikös hannsi oo ollu vuoteenomana tosi pitkään jo ku oksentaminen alkaa heti kun nousee ylös ja puuhailee! :arghh:

Täällä ällöttää lähes tulkoon kaikki ruoka, mutta erityisesti kaikki sokerinen:yuck:.

Noni, nyt keksin mitä tekee mieli! Kun on ollut semmosen kirpeän makean himotus tässä jo useamman päivän. Sit ton taaperon lautaselle kun lastasin jäisiä herukoita, niin tajusin, että ne! Ja heti lähti etova olo hetkeksi pois :D

Takaisin