Himot ja ällötykset

Mua oksettaa kokoajan, mutta silti oon pystyny syömää oikeestaan kaikkea. Kynnys syömisen alottamiseen vaan on aika suuri kuvotuksen takia. Kananmunat maistuu parhaiten ja ne vie tehokkaimmin pahaa oloa pois.

Inhokit: öljyn haju, vihreä fairy kääntää mahaa kanssa pahasti :yuck: Samoin ku esikkoa hain eskarista, matkan varrella oleva multakasa alko kuvottamaa.
 
Aijai, miksei meillä ole Herkku-sipsejä?! :arghh:

Nyt on erittäin kova sana paahdettu paahtari, jossa juusto ja paistettu kananmuna päällä! NAM! :hungry:
 
Voiko oikeesti olla että levätessä, sohvalla, sängyn pohjalla, olo kohtalainen mutta kun nousee ja jotain alkaa puuhaamaan niin puolessa tunnissa tuskan hiki ja oksettaa ihan kunnolla?!

Vähän jäljessä vastaus, mutta todellakin voi! Tämmöstä mulla on ollut monta viikkoa. Aluksi oksentelin myös sängyssä maatessa ne pahimmat viikot. Sen jälkeen helpotti niin, että aamulla vain oksensi, mutta muuten kun sai sängyssä levähtää niin ei välttämättä tarvinnut oksentaa. Heti, jos joutu ylös nousemaan niin sitten tuli taas kiire vessaan. Tämmöstä nyt ollut useampi viikko. Nyt 10+0 ja eilen pystyin jopa kotona välillä jotain tekemään ensimmäistä kertaa noin viiteen viikkoon :)
 
Mä oon niin onnellinen: eilen söin ihan kunnon kotiruokaa, makaronia ja jauhelihaa + salaattia. Ja söin kaks annosta. En voinu aiemmin kuvitellakaan syöväni jauhelihaa. Mutta oli hyvää! Ehkä tää ruokavalio alkaa nyt pikkuhiljaa kääntyä parempaan suuntaan! :joyful: Tähän asti ollaan aika pitkälti leivällä ja puurolla menty. Ja karkkeja on viime aikoina kulunut ihan liikaa! :facepalm:Sipsit auttoi pahaan oloon aiemmin, mutta nyt kun sitä ei niin paljoa ole, ei tee niitäkään mieli.
 
Wow, söin äsken piiitkästä aikaa kaurapuuroa ja vieläpä maidon kera :eek: en oo melkein 7viikkoon pystynyt syömään kaurapuuroa, mut nyt teki mieli ja sellaset sitten tein. Himottais syödä enemmänkin, kai mä teen sitä lisää jossain vaiheessa :D outoa multa..
 
Yhdessä vaiheessa söin ihan innoissaan kaurapuuroa :hungry: Sit tuo esikko innoistui myös! :eek: Tyyppi joka ei ole ikinä ikinä suostunut mitään mun tekemään puuroa edes maistamaan veti puolikkaan aikuisen annoksen puuroa noin vaan lusikalla suuhun :grin Ehkä eritän ilmaan jotain puurohormooneja :angelic:

Sit nää mieliteot on niin epäloogisia välillä! Mikään muu rasvainen ei uppoa paitsi pyttipannu tai makkarat :rolleyes: Ja vispipuuro oi vispipuuro :Heartred
 
Mulle maistuis hampurilaiset vaikka joka päivä :D Oon kuitenki ne vaihtanu hedelmiin raskauskiloja ajatellen :)
 
Mä himoitsin monta päivää yhtiä nuudeleita mikä on sellasessa purkissa ja lisätään vaan kiehuva vesi päälle. Eilen niitä vihdoin ostin, mutta eihän ne niin hyvälle enää maistuneetkaan.

Yksi päivä tein kauheissa himoissa riisi-tonnikalasalaattia. Seuraavana päivänä oksetti ajatuskin siitä. Näin ne himot vaihtelee päivästä toiseen :joyful:
 
Täällä myös tuore ananas, ja voi tosiaan mennä kokonaan kerralla! :woot:

Oksennusolojen kanssa ei oo tehnyt mieli lämmintä ruokaa moneen viikkoon, mutta nyt, keskellä yötä alkoi tekemään mieli paistettua kalaa! Voi näitä raskausaivoja.. Nyt mä täällä keskellä yötä paistelen ahvenfileitä pakkasesta.. :hilarious: Onneks isäntä on yövuorossa, kyllä sillä olis taas hauskaa! :laughing025
 
Eilen tuli tajuttoman voimakas himo yhden grillin purilaista kohtaan. Oon sellaisen syönyt varmaan viimeksi esikkoa odottaessa tai ainakin jonkun pari vuotta sitten. Haistoin ja maistoin sen hampurilaisen niin selvästi mielessäni ja kun vihdoin sain sen purilaisen käteen (ihana mieheni kävi oitis ostamassa meille sellaiset purilaiset :Heartred) niin se tuoksui täsmälleen samalta kuin muistin! Ja ai että sitä makua, täyttä täydellisyyttä. Hyvä kun en alkanut itkemään onnesta :grin:hungry:
 
Täällä nektarit! Voi että niitä olinki jo odottanut ja hyvä ettei itku tullu ku näin hyllyssä niitä :D
 
Täällä perunamuussi ja pinaattikeitto (erikseen syötynä kylläkin :p) :hungry: Muistasin että myös esikkoa odottaessa muussi käristyksen kanssa oli jotain aivan taivaallista :grin
 
Nektariinit joo! En ollu löytäny niitä prismasta mutta sitten oli ässässä niin meinasin ostaa useamman laatikon :D tässä kun oli huonompia päiviä niin tomaattia ja nektariineja pysty syömään vaikka muut ei olis uponnu :)
 
En yleensä ikinä käy k-kaupassa, mutta nyt oli pakko hakee amppareita laatikko. [emoji1]
 
Takaisin
Top