Himot ja ällötykset

Mulla jäi kahvi aika pian plussan jälkeen. Etoi tosi paljon. Nyt alkanut jo taas maistumaan useina päivinä. Mulla nyt 9+3. Viime raskaudessa pystyin juomaan vasta joskus rv 30.
 
Mä oon kyllä syönyt mozzarellaakin. Ihan oikeesti välillä ihan unohdan ettei sitä taa syödä ja sit muistan kun oon jo popsinut poskeen:rolleyes:
 
Mulla kahvihirmulla jäi kans kahvi heti plussauksen jälkeen. Ennen meni töissä helposti 6-8 kuppia, mutta nyt ollut totaalinen nounounou. Pelkkä hajukin ällöttää. Sama ollut mulla kahdessa edellisessä raskaudessa.
Oikeastaan se että kahvin haju pisti ikävästi nenään oli mulle se hetki kun hoksasin että pitäsköhän tuo testi tehdä Mies oli vielä vähän puulla päähän lyöty, mutta ymmärsi asian kun sanoin että kahvia ei tee yhtään mieli
 
Mullakin jäi kahvi heti plussan jälkeen! Ei vaan yhtään tee mieli, kuvottaa se haju ja maku. Jos taas jossain vaiheessa pystyis juomaan!
Koko kahvin maku oli vaihtunu ihan ihmeelliseks vaikka ihan samaa juhla mokkaa oli ku ennen raskauttaki:grin
 
Eilen kun pistin avokadoa suuhun, alkoi oksettaa tosissaan. Tänään kun sotkin esikoisen puuroon mangososetta niin se soseen haju sai aikaan oksetuksen. Melkein jo juoksin vessaan.
 
Mulla loppui kahvinjuonti jo monta viikkoa sitten (nyt 8+1). Välillä on maistunut sellaset kylmät kahvijuomat. Mulla on myöskin tän mahan kanssa se tilanne, että kaikki (ja erityisesti kahvi) saa sen sekaisin. Mulla ei ole aamulla oksentelua, mutta säännöllisesri joka aamu ripuli, joka on loppupäivän ummetusta, nice...
 
Mäkään en oo kahvia juonut nyt pariin kuukauteen, kun ei oo tehnyt mieli. Mutta tällä viikolla maanantaina join pienen kupillisen ja eilen kanssa ja maistu kyllä hyvälle! Se anto myös kivasti virtaa tähän voimattomuuteen, maanantaina sillä tavalla, että töiden jälkeen imuroin koko talon. :p

Rv 9+4
 
Kahvinjuonti loppui melkein samantien, oon yhden kupillisen tässä viikon aikana juonut, eikä sekään maistunut kovin hyvälle. Ei kahvi varsinaisesti edo, muttei yhtään tee mielikään, todellakaan. Ainoa mitä on tehnyt normaalista poikkeavasti mieli on omena muutamana päivänä ja se, että tekee ihan superpaljon mieli metsään sitä metsän tuoksua haistelemaan. Good luck with that kun on tällainen takatalvi päällä :D
 
Mä en oo aamukahvia juonu enää kuukauteen mut kupillinen silloin tällöin menee alas Hyvin, paitsi et enää ei maito kahvi mee vaan pitää juoda mustana jos juon :)
 
Tekis mieli tehdä perunasalaattia ja munkkeja huomiselle piknikille! :p
Ongelma vaan et nyt tekee mieli, huomenna ei välttämättä. Ja se tekovaihe on varmasti kamala kun ei keittiössä tee mieli olla.

Mites muiden vappuherkut? Millä herkuttelette? :p
 
Mä täällä juuri leipasin mansikkakakun ja kinkkupiirakan :) eilen illalla oli kaamea olo, mutta nyt ihan hyvä taas. Kohta brunssi meillä kotona croissanttia, vaahtokarkkeja, munkkeja.. :D vielä maistuu täällä ainaskin.
 
Viimeraskaudessa alussa maistui kahvin tilalta tee ja lipitinkin sitä loppuun asti. Nyt ei maidtu sekään :sorry:

Mä herkuttelen itsetekemillä munkeilla ja illalla mies tekee hirvenlihakäristystä:)
 
Meillä on kotibileissä luvassa grillausmeininkiä! Mulle on tähän mennessä maistunut kaikki ruoka ja kahvi. Ehkä joinain päivinä tehnyt enemmän rasvaista ruokaa mieli :woot:
 
Meillä eilen tehtyä pizzaa ja huomenna mennään brunssille. Oltii viime vuonnakin ja oli ihan superhyvä!
 
Meillä tänään grillailtiin ja ei uponnut naudan pihvi ollenkaan 1 haarukallisen jälkeen mut kana maistu :) Nyt siitä lihansyönnistä sit jäljellä jäätävä turvotus
 
Yäk, heti aamusta herätessääni AIVAN KAMALA huimaus, ihan kuin krapula (????) ja kaikki oksettaa. Kaikki. Mitenkähän tämän huimauksen saisi menemään ohi, kohta pitäisi autolla ajaa :sad001
 
Nevermind sappinesteet tulikin sitten ylös... Toivoin että oisin välttynyt aamupahoinvoinnilta.
 
Lady19 kannattaa alkaa heti juomaan vettä kun tulee olo että laatta lentää. Oksu tulee ehkä vedestä nopeemmin, mutta säästyt siltä sappinesteeltä. Ja jokaisen yrjön välissä vaan lisää ja lisää vettä kunnes oksentelu loppuu. Tsemppiä! ☺

Me ollaan menossa piknikille, mutta en tällä hetkellä osaa ees aatella mitään ruokaa. Sissinä aijon munkkeja paistaa vaikka ensi yönä! Mutta niitä aijon tehdä edes muutaman! Varmaan käyn ennen piknikkiä kaupassa ja ostan valmiina kaiken mitä voin sillä hetkellä kuvitella syöväni :rolleyes: tärkeintä on kumminkin tunnelma eikä tarjottava, eikös? :grin
 
Pookkana, toi vedenjuonti on hyvä vinkki!
Mullakin samantien vesi nousee ylös mut mieluummin sitä oksentaa kun sappinesteitä!
Meki mennään iltapäivästä piknikille ja mua oikeesti pelottaa et alan siel oksentaa:arghh: paljon hajuja ja ruokaa ei tee mieli... tein eilen perunasalaattia ja pastasalaattia, kylmät ruoat ehkä menee. Tai sit muut saa syödä ja mä kattelen:grin

Kaikista kauhein kokemus oli viime viikolla ku odotettiin junaa asemalla. Yht äkkiä tuli tosi huono olo, oksennus nousee kurkkuun ja asema täynnä ihmisiä. Tuskanhiki valuu ku yritän olla oksentamatta. Valittiin junassa vaunu jossa on vessa, mut joku spurgu hyökkäs sinne heti ja istu siel koko matkan!:mad:
Jossain vaihees se oksetus sit meni ohi, mut iha kauhee!
Mihi tommoses tilantees oksentaa?!
 
Takaisin
Top