Himot ja ällötykset

Mun tekee mieli parsakaalia ja maitoa :D aiemmin päivällä teki mieli pizzaa mutta onneks oli kotona kanaa ja riisiä kasviksilla niin johan häipy mieliteot :)
 
Vauva kyllä saa tarvitsemansa! :) Ihmiskeho on kumminkin hyvä varastoimaan suurinta osaa ravinteista ja aineista mitä vauva tarvitsee :) Naisen keho on luotu siihen, että se luovuttaa vauvalle kaiken vauvan tarvitseman ja otaa sitten äidistä kaiken irti mitä on. Oma olo voi mennä sen takia syömättömyydestä huonoksi, mutta vauva kyllä porskuttaa :)
 
Maitoa, vettä, tuoremehua!
Ruisleipää merisuolavoilla ja juustolla.

Tää neste+suolainen yhdistelmä kuulostaa siltä, että kohta iskee turvotus :D
 
Kylmä kaakao! :p
Monena päivänä tehny mieli ja sitä pystyy jopa juomaan!

Ruoat edelleen oksettaa, joten vähän pakkopullaa tää syöminen...
Ananas oli hyvä iltapala eilen! :)
Sipsit edelleen menis, mut en mä niitä voi syödä koko aikaa :arghh:
Ja kylmä salaatti!
 
Tää on niin jännää, kaikki makeanhimo on kadonnut. Ennen söin kaikkea makeaa mikä vain irti lähti, nyt en pysty ajattelemaankaan. Ollaan siis 6. viikolla. Oikeastaan ei tee mieli yhtään mitään ruokaa, ei ole nälkä (tosi epätavallista siis minulle.) Ei ole ollenkaan huono olokaan. Kerran oksensin ihan alussa, sen jälkeen ollut tasaista. Jänniä juttuja tuo tämä raskaus!
 
Itselläni ei oo oikein myöskään uponnut mikään ns. naposteltava. Kurkkua ja suolakurkkua menee päivittäin ja viime viikolla ahmin salaattia. Karkki ja limut on jäänyt pois eikä niitä tee yhtään mieli. Kunnon kotiruoka uppoo kyllä lounas aikaan ja illallisella.

Ja tosiaan vettä menee sata lasia päivässä. Koko ajan on jano ja vessassa tulee ravattua jatkuvsti.

Loppupeleissä melko terveellisiä mielitekoja, vaikka suolakurkkuja oon vähentänyt turvotuksen estämiseksi :)
 
Itselläni ei oo oikein myöskään uponnut mikään ns. naposteltava. Kurkkua ja suolakurkkua menee päivittäin ja viime viikolla ahmin salaattia. Karkki ja limut on jäänyt pois eikä niitä tee yhtään mieli. Kunnon kotiruoka uppoo kyllä lounas aikaan ja illallisella.

Ja tosiaan vettä menee sata lasia päivässä. Koko ajan on jano ja vessassa tulee ravattua jatkuvsti.

Loppupeleissä melko terveellisiä mielitekoja, vaikka suolakurkkuja oon vähentänyt turvotuksen estämiseksi :)

Samoja fiiliksiä täällä. Oon juonu vettä varmaan kolme kertaa enemmän kuin yleensä.
 
Lady19, mulla sama, makeanhimo kadonnut. Johtunee tästä pahoinvoinnista :D mut oon kolme päivää himoinnut mäkkärin juustohamppareita enkä oo saanut. Laitoin miehelle viestiä jos hän tois mulle pari juustohampparia töistä tullessaan. Mulla noi himot tulee aina yllättäen ja äklötykset kans.
 
Join alkoholitonta simaa kaksin käsin kunnes oksensin simat ja leivät ulos. Ei enää uppoa leipä eikä sima :yuck: Vappuna tulee sitten syötyä vaan munkkeja :rolleyes:
 
Mua alkaa jotenkin jo vähä naurattaa tää oma olo! Tekee mieli jotain mut saa oksentaa sen jälkeen.
Olo on aika huono kun ei sitten tee mieli syödä ja on kauhee nälkä :sad001
Tänään sisällä pysyny 2ruisleipä palasta tomaatilla ja kurkulla. Appelsiinimehua + kivennäisvettä.

Illalla salaattia naamaan! Sillon pystyy jo syömään, mut lämmin ruoka ei maistu :confused:
 
Millon teillä alkoi pahoinvointi? Mulla tuntuu olevan ihan hyvä ruokahalu ja lihon varmaan paljon ellei tuu jotain oksennusaaltoa :D
 
6 viikolla alkoi etova olo ja sitten nyt 8/9 viikolla kunnolla oksentaminen. Eli ehtii kyllä vielä alkaa :wink
 
Rv 4 alkoi ja rv 8 loppui :) toki välilllä jos ei oo syönyt tulee vielä huono olo.
 
On tosiaan tosi yksilöllistä :) Terveyskirjastosta lainattuna: '' Lievää raskauspahoinvointia esiintyy lähes jokaisella odottavalla naisella. Se alkaa yleensä 5.–7. viikolla, on pahimmillaan 9.–11. viikolla ja lakkaa useimmilla lähes kokonaan 14. viikkoon mennessä. Oireet ovat tavallisesti pahimmat aamuisin.''

Näin menee aika usein. Että jos on vasta viikolla 4-5 niin ei voi vielä tietää tuleeko pahoinvointia vai ei. Mulla jatkui yli tuon 14. viikon viimeksi ja tunsin oloni niin huijatuksi :grin Ja ekassa raskaudessa oireet oli oikeastaan yhtä pahoja iltaisin kuin aamuisin. Nyt on toistaiseksi ollut lievempää, niin saa nähdä, jos vaikka loppuisi aikaisemmin myös :) (toivossa on hyvä elää:rolleyes: )
 
Mää oon miettiny et voisinko olla pitemmällä kun alko pahoinvointi aikasin ja loppu tosi aikasin. Ja sydänäänet kuulu niin selkeesti 8+2. Neuvolatätikin tuumas että oisinkohan pitemmällä. :woot:
 
Voihan se olla mahdollista :woot: Vähänkö jännää! Aika hyvin jos jo viikolla 8+2 on saanut selkeesti ja helposti sydänäänet kuulumaan :)
 
Join alkoholitonta simaa kaksin käsin kunnes oksensin simat ja leivät ulos. Ei enää uppoa leipä eikä sima :yuck: Vappuna tulee sitten syötyä vaan munkkeja :rolleyes:
Arvaa alkoiko nyt lentää kuola, kun ajattelenkin vappumunkkeja, namnam :dance011
 
Takaisin
Top