Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikun olihan MAKAROONIMÖSSÖ! Oltiin jo päätetty päivän ruokalista ja mies oli käyny kaupassakin, mutta laitoin töistä sille viestin, että kuolen nälkään ja haluan makaroonimössöä. Mieshän tietysti lähti uudestaan kauppaan ja teki minulle makaroonimössöä. :grin

Se on ihan tavallista makaroonia ja jauhelihaa, sipulia ja mausteita. Syödään ketsupin kanssa isosta kulhosta lusikalla. :Heartred

Mua vaan ällöttää kaikki. En siis saa enää alas oikein mitään. Esikoista odottaessa oli sama juttu ja laihduin muutaman kilon alkuraskaudessa. Nyt vaan olisi kyllä pakko saada jotain syötyä, jotta jaksan käydä töissä ja hoitaa lapset. Mutta kun mikään ei mene. Eilen sain syötyä kahdesti ja sitten olin syömättä 20 tuntia. Tänään olen syönyt väkisellä yhden jugurtin. Enää ei mee edes hedelmät, leipä tai noi jugurtit.

Meillä tuota kutsutaan pultsarin padaksi eliisa :D en tiedä mistä on peräisin :D

Siis voi jösses: pastasalaatti juustolla ja kermaviilillä!! :p tein ison kulhollisen ajatuksena, että syön siitä koko viikonlopun.. no saa nähä miten käy, maistuu aika hyvin! :grin
tämä on vastaus pastahimoon kun ei tee mieli lämmintä ruokaa. voi NAM!

pultsarinpata. heh. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, oon kuullu monia muitakin tuolle, mutta meillä se on vaan makaroonimössö tai tutummin makrumössö.

Voileipäkakku! Siis voi jösses! Piti heti eilen aamusta seiskalta rynnätä kauppaan ostamaan tarpeet, ja jaksoin antaa sen muhitella jääkaapissa nyt aamuun asti. Ah, että oli hyvää! Täytteeksi laitoin lohta, tonnikalaa, kananmunaa, oliiveja, tomaattipyrettä, kurkkusalaattia, majoneesia, sulatejuustoa, mausteita jne.

Me pistetään tohon makaronimössöön vielä sitä oltermanni cheddar juusto mössöö, siis sitä mikä pn suht juoksevaa, sit paljon ketsuppia päälle ja namsk:p

Huh Huh, karmeat 2 päivää ohi. Niin huono olo ollut että vietin ne päivät enemmän tai vähemmän sängyssä peiton alla pimeässä. Koko ajan kuvotti ja oksennus nousi kurkkuun, muttei sitä ylemmäs. Nukuin aivan tuhottoman määrän tuon 48 tunnin aikana. Eilen alkoi olla vihdoin elonmerkkejä. Mies haki mulle kiinalaista ja sitä sain alas jonkun verran, ei ole lämminruokakaan mennyt alas muutamaan päivään ja kahvin juonti loppu alkuviikosta kertalaakista. Nyt on jo hyvä olo ja pitää suunnata vähän pihahommiin ja kaupoille ostamaan talven callunat pihalle. Onneksi meni ohi, ei olis enää kauan jaksanu kuivilla voileipäkekseillä.

Mä olen aina tykännyt kiinalaisesta ja thairuuasta, mutta nyt viime aikoina pelkkä thairuuan ajatteleminen saa mut niin pahoinvoivaksi, että huhhuh. :hungover:

Mitähän sitä tänään söisi..? Juuri vinkkasin miehelle, että voisi käydä lihatiskillä ostamassa kunnon lihapihvit ja niiden kanssa keitettyä perunaa ja salaattia, nam nam. :hungry:

Oh mä voisin elää kana teriyaki subeilla! Tuplalihalla ja reilusti jalapenoa!! :P joka toinen päivä ehdotan ukolle että syötäskö subia, ei kuulema :D saattaa olla että poikkean huomenna hakemaan itelle subin samalla ku heitän tytön mummilaan hoitoon :P

Ja siis ruoka. Se vaan maistuu hyvälle! Jokainen suupala pitää nautiskella :D meetwurstia leivän päälle ja kaakaota juomaksi. Aika huono yhdistelmä mut todella hyvää! :P meetwurstista seurauksena närästys :(

Ainii ällötyksenä salaatit. Kurkku jne.. En voi sietää :( vesi ällöttää kans välillä, onneksi sitä pystyy kuitenki juomaan pikku hörppyjä kerrallaan..

Eks meetwursti oo sellanen että sitä ei sais raskaana ollessa syödä? Mun terkka sanoi mulle niin. :O

Heppunen eihän sitä sais kun se on periaattessa ilmakuivattua! Mutta tätäkään (muistaakseni) ollu vuos sitten kieltolistalla... Mä oon huoletta kyl syöny, itse oon enempi huolissaan sen suolapitosuudesta johtuvasta turpeesta/verenpaineen noususta:)

Takaisin