Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos sille, kuka mainitsi täällä pastasalaatin! :grin Kolmen päivän syömättömyyden jälkeen olen tänään saanut syötyä pastasalaattia ja vohveleita ja olo on ollut paljon parempi! Leivoin jopa mokkapaloja, mutta en pystynyt juuri itse syömään. Mies ei oikein uskonut, kun viikolla sanoin, että mikään ei mene, mutta eilen illalla mentiin käymään Mäkkärissä (mun heikkous) ja kun ojensin hampparin yhden haukun jälkeen miehelle enkä pystynyt syömään ranskalaisia, ilmeisesti uskoi että olen tosissani. Mansikkapirtelö meni alas, mutta se jälkimaku oli niin kamala, että ei kyllä vähän aikaan todellakaan tee mieli.

En tiedä onko tähän ruokahaluttomuuteen suurin syy se, että hajuaisti on tosi tarkka. Samoin makuaisti, melkein kaikki vihannekset ja hedelmät maistuu mullalle tai homeelle, liha maistuu siltä että olisi raakaa ja teollisissa tuotteissa on todella omituisia sivu- tai jälkimakuja. Vohvelit onneksi maistui vain vohveleilta. :p

Mä oon nyt ostanut kolme eri käsisaippuaa meidän vessaan parin viikon aikana, ja nyt tuntuu et vihdoin tää kolmas vois toimia niin ettei laatta lennä kun astuu vessaan. Hajuaisti on siis supertarkka nyt. Pahaa oloa tuottaa myös astianpesukone ja esikon vaipanvaihto.

Paahdettua Leipää syön varmaan liikaakin, kun se maistuu kinkun ja tomaatin kanssa, tosin suolaa laitan aina tomaatin päälle. Pari viikkoa sitten söin vaan kurkkuleipiä mut nyt ei enää innosta. Niin ja kinkkujuustogroisantteja voisin syödä koko ajan.

Just söin vähä liian makean jugurtin ja nyt ällöttää. Äääh!

Esikon aikaan mua ällötti extran astianpesu aineen haju ja edelleen pelkkä ajatus saa oksun nousemaan kurkkuun, yäk:/

Joo meetvursti on uus kieltolistalla, muistaakseni ihan tänä vuonna lisätty.

Mä aattelinki ettei meetvursti ollu kielletty helmikuus päättynees raskaudes.

Miuk whaat??? Ei metukkaa! Siis miten mä kestän kun kaikki hyvä kielletään :p

Tää on kyl hauska ketju kun tätä lueskellessa tulee joko semmonen olo et nam! tai sit melkein nousee oksennus kurkkuun :p Nyt oli vaikee lukee kun teillä on monilla himo pihveihin ja lihaan ja mua sit taas inhottaa niin sairaasti liha ja kerma ja sen sellaiset :wtf: Lämmin ruoka yleensäkin... Kylmät hedelmät on nam :hungry: Ja toi pastasalaatti vois ehkä toimia mut mul on semmonen olo et en millään jaksais tehdä ruokaa... Haluaisin vaan maata sohvalla tai sängyssä..

Aamulla tuli himo perunamuussiin, ja nyt on valmistumassa bataatti-perunamuusi ja uunimakkara. :hungry:

Itsekin himoitsen pihviä, oikein ihanaa medium (miinus) pihviä... Mut kun sitä ei saa ja mä en mitään kengän pohjia syö:(

Mäkään en syö kengänpohjia mutta lehtipihvi on kyllä omaan makuuni :)

Mä en oikein taas välitä lehtipihvistä:/ "verinen" pihvi just parasta :p
Meetvurstista, mä meinaan syyä tässäkin raskaudessa... Mikäli verenpaineet ja turvotus sen mulle suo :p
Tuntuu et joka raskaus on jotai kieltolistalle lisätty tai otettu pois...

Meidän äitee on eläny pelkällä meetvurstilla kaikki raskaudet ja hyvin on menny. Metukasta en luovu minäkään :)

Kiva Kärhö jos pastasalaatti maistui :grin harmi vaan et nyt mulla rupes tekee mieli vohveleita eikä meillä ole vohvelirautaa. ja kun himottaa vohvelit ni lätyt tai pannari ei ole ollenkaan sama asia :mad: pitää kai sellainen hommata :rolleyes:. olis jääkaapissa ihanaa äitin tekemää vattuhilloakin niitten kanssa ooh! :p

Tänään on päivä ku ällöttää ihan kaikki. Pelkkä kuvaki ruuasta saa yökkäyksen aikaa :hungover: mitään en oo saanu tänää vielä kurkusta alas. Yäk

Täälläkin kaikki etoo... Onneksi tuli vedettyä viikonloppuna paljon herkkuja mahaan, et ei nyt niin väliä vaikka muutaman aterian skippais:( pakko kyl yrittää syödä kohta jotain kun pitäis lähtee viemään tyttöjä kerhoon, käydä kaupassa ja vielä hakea tytöt poiskin... Mieskin lähtee kohta iltaan töihin niin saa painaa iltapäivän ja illan ihan yksin... Huoh

Voihan keittiö ällötys, keittiöön meno siis ällöttää. Nyt oon löytänyt apua vähän oloihin kun laittaa vickiä nenän alle niin ei het ala kakomaan. Mullahan ei nuo pahoinvointi rannekkeet auttanut.
Nyt on alkanut toi comfortin sininen huuhteluaine tuoksumasn niin ihnalle että oon pessyt kaiken mahdollisen pyykin.

Nyt on kyl maailman kirjat sekasin, ei maistu makarooniloota eikä bolognese... Paha olla, energia loppu.. Bläääh! O.o

Takaisin