Kärhö
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kiitos sille, kuka mainitsi täällä pastasalaatin! Kolmen päivän syömättömyyden jälkeen olen tänään saanut syötyä pastasalaattia ja vohveleita ja olo on ollut paljon parempi! Leivoin jopa mokkapaloja, mutta en pystynyt juuri itse syömään. Mies ei oikein uskonut, kun viikolla sanoin, että mikään ei mene, mutta eilen illalla mentiin käymään Mäkkärissä (mun heikkous) ja kun ojensin hampparin yhden haukun jälkeen miehelle enkä pystynyt syömään ranskalaisia, ilmeisesti uskoi että olen tosissani. Mansikkapirtelö meni alas, mutta se jälkimaku oli niin kamala, että ei kyllä vähän aikaan todellakaan tee mieli.
En tiedä onko tähän ruokahaluttomuuteen suurin syy se, että hajuaisti on tosi tarkka. Samoin makuaisti, melkein kaikki vihannekset ja hedelmät maistuu mullalle tai homeelle, liha maistuu siltä että olisi raakaa ja teollisissa tuotteissa on todella omituisia sivu- tai jälkimakuja. Vohvelit onneksi maistui vain vohveleilta.
En tiedä onko tähän ruokahaluttomuuteen suurin syy se, että hajuaisti on tosi tarkka. Samoin makuaisti, melkein kaikki vihannekset ja hedelmät maistuu mullalle tai homeelle, liha maistuu siltä että olisi raakaa ja teollisissa tuotteissa on todella omituisia sivu- tai jälkimakuja. Vohvelit onneksi maistui vain vohveleilta.