Himot ja ällötykset

Tyhmä kysymys, saako ulkomaalaisia mansikoita syödä mielin määrin? Tai ollenkaan?
Cittarissa kilon mansikkaloota huutaa hakijaa ja mulla on ihan törkee mansikkahimo :)
 
Mietin ihan samaa kun anoppi oli tehnyt mansikkakakkua ulkomaisista mansikoista. Kaikki ulkolaiset pakastemarjathan on kuumennettava, mutta en tiedä riittääkö tuoreille pelkkä huolellinen pesu. Oma ongelma ratkesi kun esikoinen halusi syödä kaikki mansikat äidinkin kakun päältä. :grin Mutta jään seuraamaan, onko jollain tietoa asiasta kun vappuna saattaa olla sama ongelma taas edessä. :)
 
Harmi vaan, ettei ne maistu yhtä hyvälle kuin kotimaiset. Pitäisköhän lähteä mansikkalomalle jonnekin, nam. :)
 
On alkanut tehdä ihan hirveästi marjapuuroa. Oonkin vetänyt sitä muutaman päivän aikana enemmän kuin 20 vuoden aikana yhteensä.
 
Mulle taisi jäädä pysyvä ällötys guacamoleen.. ja siis avokadoon ylipäänsä.. Huh, en voi edes ajatella sanaa, ilman et tulee huono olo... :yuck: Ja kun avokado olis niin terveellinenkin... Menin siis tekeen sitä silloin pahimmilla heikon voinnin viikoilla... Suklaata syön myös vähemmän kuin ennen raskautta. Oikeastaan ainoastaan jätskissä sitä menee (classicit).
Viimeaikoina on tullut himo tomaatteihin ja kirsikkatomaatteihin! Mandariinit maistuu edelleen!
 
Vesimelonit ja jääkaappikylmät kiiwit! Nam ja slurps! Voisin syödä niitä vaikka joka päivä :D
 
Jauheliha tökkii.
Makeakaan ei maistu.
Mutta mikä menisi alas on kylmä vesimeloni, vaihtelevasti jotkut hedelmät, oliivit, raejuusto,tuore kurkku, suolakurkku (mutta ei maustekurkku, liikaa sokeria) jäiset marjat ja kylmä vesi.
 
Kesän ekat grillimakkarat syöty tällä viikolla. Ei maistu! Ekalla kerralla tuli jopa paha olo mokomasta. Kyllä oon joka kesä makkaraa syönyt, mut nyt täytynee keksiä joku kätevä korvike, jos tää tällaisena jatkuu.
 
Kaikki jääkaappikylmät melonit on niin herkkua nyt! Vesimeloni, hunajameloni... Mmm. Ja jääkylmä vesi! Myös kylmä sitruunavesi. Ah. Suklaata tekee myös mieli.

Nessu 16+0
 
Kahvia on tosiaan alkanut tehdä mieli. Mutta niin elävästi on mielessä edelliset päiväkahvit helmikuun lopulla, että taidan skipata kahvin koko raskauden ajan. Silloin munkkikahvien jälkeen pyörrytti kaksi tuntia... Tuntuu kaikki käyvän elimistöön herkemmin tässä tilassa, esim. vappusimasta kaksi lasillista tuntui vaikuttavan.
 
Anoppi hokasta sit et oon rakanaana kun mulle ei maistunut grillimakkara. Mut eipä juuri mitään muutakaan tee mieli.
 
Jaaha näköjään etova olo teki paluun ja varsinkin raaka liha haisee jotenkin oksettavalta. Tosin pisti se kypsäkin liha mut yökkäilemään. Liha oli siis ihan kunnossa, testasin kissalla ja miehellä. Muutenkin taas ei tee mieli syödä juuri mitään kunnon ruokaa, suklaata menis kyllä mut eipä sitäkään viitsi kauheesti ahmia. Ihme ja kumma mulle on iskenyt hirvee coca-cola himo :D Monta päivää jo tehnyt mieli jääkylmää kokista, mut mies ei suostunut kaupasta tuomaan ja itse en jaksa raahautua kokiksen perässä kauppaan. No jos sitä vklna sais tai edes huomiselle automatkalle. Yleensä en kauheesti juo kokista kun maha ei tykkää.
 
Mulla nyt 31+4! Mä himoitsen lauantai makkaraa! :DDD Oon syönyt sitä viikon aikana varmaan viis pakettia :'D Appelsiinimehu on kans taas IN niinkun oli alkuraskaudessakin joka sit meni "ohi".. jäätelöö on mennyt KOKO raskauden kauheita määriä ja kyllä on sen huomannut painon nousussakin! :sad001 Luumutkin on nyt tullu kauppalistalle viimiset kolme kauppareissua :D Enkä edes muistanu miltä ne maistuu kun rupes niitä kaupassa tekeen mieli XD Limsaa ei pysty juomaan, rupee heti närästään! :mad: Kahvia oon himoinnut keskiraskaudessa, mut tän päivän aamukahvi maistukin yllättävästi p*skalta, joten jätämpä sen taas väliin niinkun oli alussakin :D nii ja hei,NAKKIKASTIKE JA PERUNAT ! :Heartred
 
Takaisin
Top