Himot ja ällötykset

isla80

Näppärä viestien naputtelija
Kaupassa oli pakko ostaa lihatiskiltä korppukinkkua. Ja nyt oon syönyt sitä koko päivän, suoraan paketista, ihanan kylmää ja suolaista; D ja koko ajan tekee mieli myös salmiakkia ja viinikumeja!
 
ällöttää kaikki, varsinki miehen uuden hiusvahan haju, yak! Kylmä appelsiini on ihan jees, muuten ellottaa..
 
Noi hajuällötykset on kamalia! Toistaiseksi ei niitä ole ollut. Esikoista odottaessa pahin oli auton haju! Talvella piti ajaa ikkunat auki ja kaikki vaatteetkin alkoi haisemaan mun mielestä sille autolle ja sitten se haju seurasi koko päivän ;D ja töissä yksi käytävä haisi ihan kamalalle muovimatolle!
 
Tänään alkoi vähän etoa bussissa koulupoikien vaatteista tuleva "märän koiran haju". Mä olen muutenkin todella herkkä tietynlaisten hajujen ja hajusteiden suhteen, joten nyt ne vaan voimistuu entisestään. Täytyy varmaan alkaa pitää työmatkalla mukana jotain oksennuspussia. Tänään oli tosiaan ekan kerran etova olo muttei kuitenkaa oksettanut. Mua himottaa appelsiinit. Huomenna varmaan pakko mennä ostaa myös hapankaalia, tämä himo oli myös ekassa raskaudessa.
 
Mä oon nähny unia joissa mulla on paha olo ja oksennan! Yöllä vähän outo fiilis kun herää mutta päivisin ei mitään ällötyksiä ole onneksi!
 
Aamulla bussissa viereen tuli nuori mies, joka oli suihkutellut vähän turhan paljon dödöä tai partavettä...
 
Jostain syystä jo kaks viikkoo sitten tuli hirvee himo piimään ja sitä pitää saada uus purkki joka kauppareissulla :happy: mitään ällötyksiä ei vielä ole ilmaantunut...
 
Jostain syystä jo kaks viikkoo sitten tuli hirvee himo piimään ja sitä pitää saada uus purkki joka kauppareissulla :happy: mitään ällötyksiä ei vielä ole ilmaantunut...
Oi piimä, olen kokonaan unohtanut sen olemassaolon :-D AB-piimä seuraavalle kauppalistalle.
 
Tuli tänään junassa viereen istumaan ihminen, joka oli just varmaan vetäissyt viimeiset hatsit röökistänsä ennen sisääntuloa. Kuinka pahalta se tyyppi haisi! Ei ollut kivaa mulla siinä ei. Sitten ihan muuten ällöttää jauheliha, palsternakka, banaanin haju.. Keitot uppoaa tosi hyvin, kasvikset ja hapankorput :Heartred Ja leipä ylipäätänsä, vaikka normaalisti yritän sitä tietoisesti vältellä. Mutta kai tässä tilassa on turha yrittää mitään vhh- ruokavaliota noudattaa, koska kun tulee mielitekoja niin se on menoa sitten. :D Piimää tännekki!
 
Mitään kermaista/juustoista ei tee mieli. Eilen olisi ollut lounaalla lasagnea, mitä yleensä syön mielelläni..nyt se näyttikin ihan kauhealle.

Lämmin ruoka ylipäätään ällöttää..koitappa siin sitten väkisin syödä jotain kun lapsi ottaa muuten mallia eikä suostu syömään..mutta kylmät nakit on ihania!!!
 
Muokattu viimeksi:
Kiivi ja vaniljapehmis. Yhdessä tai erikseen. Laku himottaa, mutta olen toistaiseksi onnistunut jättämään syömättä. Saa nähdä ratkeanko kuitenkin jossain vaiheessa.
 
Mulla on hajuaisti terävöitynyt. Se on muutenkin herkkä, saati nyt. Toissayönä meinas laatta lentää iun kävin juomassa ja raotin roskiskaappia. Se haisi niin kamalalle! Aamulla passitin miehen ottamaan pussin ja viemään ulos. Mies oli ihmeissään, että eihän tää ole täysi eikä ees haise millekkään... Myös hajuvedet, dödöt ym haisee voimakkaalle nenään. Anoppi kävi meillä ollessaan röökillä ja hyi hitto, että teki pahaa ku tuli sen jälkeen viereen hönkimään.

Himoja tässä odottelen. Viimeksi söin hullunlailla appelsiineja ja jossain vaiheessa himotti suklaa. Nyt vielä niin alussa, ettei himoja ole tullut. Mitään kummallisuuksia ei viimeksikään ollu. Mieleen on jäänyt purkkihedelmien ja vanilijajätskin tuska sekä hirvee himo aurajuustoon.
 
Kaupassa en voinu kävellä maustekurkkualtaan ohi ostamatta niitä :-) Mansikkamehukeitto himotti myös.
 
Kana! Pthyi :p .Ennen söin melkein joka toinen päivä ja nyt pelkkä ajatuskin kanasta saa voimaan pahoin. Hassua.

Kasvikset ja kaikki raikkaat hedelmät on nyt himotuimmat listani ykkösenä.
 
Ruisleipä ja kasa juustoa, voisin elää pelkästään niillä makeaa ei niinkään tee mieli, vaikka ennen raskautta söin melkein joka päivä suklaata..
 
Takaisin
Top