Himot ja ällötykset

Mulla oli tuossa kevätpuolella himo ruskeaankastikkeeseen, mut se on mennyt näemmä ohi.
 
Mun makeanhimo on ihan älytön. Ei mitään rajaa. Voisin elää pelkillä makeilla herkuilla... No ehkä niiden lisäksi vähän oman paikkakunnan maatalousoppilaitokselta ostettuja luomutomaatteja. Niin ja omenoita.
 
Mä en oo voinu syödä kalaa koko raskauden aikana. Maistunut kummalle, joten oon suosiolla jättänyt väliin, ettei tuu ikuinen kammo.
 
Mua on himottanu oikeastaan koko raskauden ajan paahdettu ruisleipä juustolla ja kurkulla ja omenat. Nyt on alkanut tekemään mieli maksamakkaraa. o_O Pitänee käydä tarkistuttamassa rauta-arvot. :rolleyes:
 
Mua on himottanu oikeastaan koko raskauden ajan paahdettu ruisleipä juustolla ja kurkulla ja omenat. Nyt on alkanut tekemään mieli maksamakkaraa. o_O Pitänee käydä tarkistuttamassa rauta-arvot. :rolleyes:
Mullakin oli tossa puolessa välissä muutaman kuukauden toi paahdettu ruisleipä ja kurkku, mut juuston piti olla nimenomaan POLARIA :DD
 
Vihreät paprikatahnalla täytetyt oliivit ovat täällä kovassa kulutuksessa, namnamnam...
 
Mulla on iskenyt ihan törkeä suklaahimo. Alkuraskaudessa ajatuskin suklaan laittamisesta suuhun etoi, sitten tuli vaihe, ettei se ällöttänyt, mutta ei tehnyt erityisesti mielikään. Mutta nyt, voisin elää pelkällä suklaalla. Mistään määrästä ei varmaan edes tule pahaolo. Voisin syödä kokonaisen levyn yhdellä istumalla. Sama oli viime raskaudessa.

Myös hedelmät ja marjat maistuu, onneksi. Vanilijaskyrri mansikoilla ja vadelmilla. Nams!
 
Mulla on himot sun muut väistyneet vallan. Oon palannut siihen norminälkään. Ainoa mikä on jäänyt himoista sellaiseksi jokapäiväiseksi tavaksi, on omenat. Sekä olen aika hyvin saanut tyhjennettyä meidän marjapuskat (8) , siis pakkasen voi unohtaa, olen aina aamuisin ja iltaisin käynyt siellä popsimassa muutaman kourallisen. Diabeteshoitaja siitä sanoikin että oikein hyvä pahe. Mutta nekin alkaa nyt hiipumaan.. Lintujen kanssa olen niitä kilpaa syönnyt :wink
 
Mäkin himoitsen suklaata! Muistan kuinka alkuraskaudessa kattelin jotain suklaapatukkamainosta ja mietin et kukahan tommostaki syö, yäk! Nyt tuntuu et vois elää vaan sillä suklaalla!
 
Suklaa, punajuuri, suolakurkku, juustoriisikakut ja mitä näitä nyt on :p
Koko ajan tekis mieli syödä vähän jotain pientä. Lämmintä ruokaa ei oo koko raskauden aikana tehnyt mieli ollenkaan.
 
Suolakurkut, tai itseasiassa ne irtomyynti maustekurkut! Mullekin on uponnut nyt raskausaikana hyvin ruskeakastike, varsinkin nakki- ja jauhelihakastike. Ainut ongelma nyt on vaan se et raa'an lihan haju etoo ja pistää yökkäilemään. Kissa tykkää kun saa syödä raakaa jauhelihaa kun testaan sillä onko liha ok. Suklaata menis ihan hirveesti, varsinkin sitä fazerin suolaista toffeeta.
 
Suklaa olis kyllä nyt niin jees! Mut jos vaikka appelsiinin söisi...

Ps. Tätä te ette halua kuulla niistä irtosuola/maustekurkuista :wink mäkään ehkä en olisi halunnut kuulla enkä oo muuten sen koommin niitä ostanut... Yks kaveri oli nimittäin nähnyt paikallisen "kylähullun" niitä suolakurkkuja sieltä laarista kaivelevan samalla kun suupielestä oli valunut piiiiitkä kuolavana sinne altaaseen... Ja koska näitä "kylähulluja" (taitaa oikeampi termi olla vaikkapa avohoitopotilas) on varmasti joka paikassa, niin jätän väliin :D
 
Suolakurkut, tai itseasiassa ne irtomyynti maustekurkut! Mullekin on uponnut nyt raskausaikana hyvin ruskeakastike, varsinkin nakki- ja jauhelihakastike. Ainut ongelma nyt on vaan se et raa'an lihan haju etoo ja pistää yökkäilemään. Kissa tykkää kun saa syödä raakaa jauhelihaa kun testaan sillä onko liha ok. Suklaata menis ihan hirveesti, varsinkin sitä fazerin suolaista toffeeta.
Oon nyt koko illan miettinyt tota Fazerin suklaata kuola poskella.. pakko hakee huomiselle!! :D
 
Suklaa olis kyllä nyt niin jees! Mut jos vaikka appelsiinin söisi...

Ps. Tätä te ette halua kuulla niistä irtosuola/maustekurkuista :wink mäkään ehkä en olisi halunnut kuulla enkä oo muuten sen koommin niitä ostanut... Yks kaveri oli nimittäin nähnyt paikallisen "kylähullun" niitä suolakurkkuja sieltä laarista kaivelevan samalla kun suupielestä oli valunut piiiiitkä kuolavana sinne altaaseen... Ja koska näitä "kylähulluja" (taitaa oikeampi termi olla vaikkapa avohoitopotilas) on varmasti joka paikassa, niin jätän väliin :D
No HYI! Ne olikin ainoita suolakurkkuja mistä tykkäSIN. Enää en taida syödä. Et olis kertonut. :D :sad001
 
No HYI! Ne olikin ainoita suolakurkkuja mistä tykkäSIN. Enää en taida syödä. Et olis kertonut. :D :sad001

Anteeks :Heartred :D

Mun mies ostaa kurkkuja sellasessa isossa peltipurkissa (en muista merkkiä), mut mun mielestä ne maistuu aika samalta kuin nuo irtokurkut :)
 
Anteeks :Heartred :D

Mun mies ostaa kurkkuja sellasessa isossa peltipurkissa (en muista merkkiä), mut mun mielestä ne maistuu aika samalta kuin nuo irtokurkut :)
Joo tiedän mitä tarkitat, ne kyllä maistuukin aika samalta, mut en ikinä raaski ostaa semmosta isoo pöntttöö kun meitä on vaan kaks ja mies ei pahemmin edes syö kurkkuja.. :D
 
Ei oo niinkään mielitekoja ollut, mutta jotkut aiemmat lempparit kuten lohi - hyi hemmetti. :yuck:
 
Takaisin
Top