Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin oli tossa puolessa välissä muutaman kuukauden toi paahdettu ruisleipä ja kurkku, mut juuston piti olla nimenomaan POLARIA :DDMua on himottanu oikeastaan koko raskauden ajan paahdettu ruisleipä juustolla ja kurkulla ja omenat. Nyt on alkanut tekemään mieli maksamakkaraa. Pitänee käydä tarkistuttamassa rauta-arvot.
Oon nyt koko illan miettinyt tota Fazerin suklaata kuola poskella.. pakko hakee huomiselle!! :DSuolakurkut, tai itseasiassa ne irtomyynti maustekurkut! Mullekin on uponnut nyt raskausaikana hyvin ruskeakastike, varsinkin nakki- ja jauhelihakastike. Ainut ongelma nyt on vaan se et raa'an lihan haju etoo ja pistää yökkäilemään. Kissa tykkää kun saa syödä raakaa jauhelihaa kun testaan sillä onko liha ok. Suklaata menis ihan hirveesti, varsinkin sitä fazerin suolaista toffeeta.
No HYI! Ne olikin ainoita suolakurkkuja mistä tykkäSIN. Enää en taida syödä. Et olis kertonut. :DSuklaa olis kyllä nyt niin jees! Mut jos vaikka appelsiinin söisi...
Ps. Tätä te ette halua kuulla niistä irtosuola/maustekurkuista mäkään ehkä en olisi halunnut kuulla enkä oo muuten sen koommin niitä ostanut... Yks kaveri oli nimittäin nähnyt paikallisen "kylähullun" niitä suolakurkkuja sieltä laarista kaivelevan samalla kun suupielestä oli valunut piiiiitkä kuolavana sinne altaaseen... Ja koska näitä "kylähulluja" (taitaa oikeampi termi olla vaikkapa avohoitopotilas) on varmasti joka paikassa, niin jätän väliin :D
No HYI! Ne olikin ainoita suolakurkkuja mistä tykkäSIN. Enää en taida syödä. Et olis kertonut. :D
Joo tiedän mitä tarkitat, ne kyllä maistuukin aika samalta, mut en ikinä raaski ostaa semmosta isoo pöntttöö kun meitä on vaan kaks ja mies ei pahemmin edes syö kurkkuja.. :DAnteeks :D
Mun mies ostaa kurkkuja sellasessa isossa peltipurkissa (en muista merkkiä), mut mun mielestä ne maistuu aika samalta kuin nuo irtokurkut :)