Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pystyn nykyään syömään lähes normaalisti, siis ettei mikään ällötä tai oo mitään kummallisia himoja, kaikki mitä himoitsen,oon himonnu niitä jo ennen raskautta. Mm. Pitsa, hampparit yms "roskaruoka". Oom kyllä sen syömistä vältellyt kun sen jälkeen tulee sit paha olo. Mut kotiruoka on jees. Salaattia tulee nykyään lautaselle kans, ennen ei pahemmin,nykyään maistuu vähän paremmin sekin, VARSINKIN kun siinä on feta kuutioita! :D

Mulla on himona grillimaustetut sipsit. :shy: Sipsejä vaan ei viitsi kauheasti syödä, mutta aika helppo valinta oli ostaa tarjottavaa viikonloppuna synttäreille. Hyvä kun en koko kulhoa ominut ja läpsinyt vieraita käsille kun yrittivät ottaa! :hilarious: Ällötyksiä ei oikeastaan ole. Silloin kun on huono olo, ei maistu melkein mikään, mutta pakko on silti jotakin syödä että saa olon paremmaksi. Salaatti maistuu myös hyvin ja kaikki muukin raikas. Mutta niitä onneksi voi syödä mahan täydeltä. :)

Mulla on alkanut pahenemaan pahoinvointi viime keskiviikkoisen ar-ultran jälkeen ja huono olo ei tosiaan rajoitu vain aamuun.. Tätä ällötys-asiaa on vähän hassu kuvailla, mutta siis mua ällöttää oikeestaan kaikki lämmin ruoka, mitä oon edellispäivinä syönyt.. Varmaan jotenkin paha olo yhdistyy mun mielessä niihin ruokiin, vaikka ainoastaan syömällä se huono olo lähtee pois.. Ärsyttävää! En tiedä ymmärsittekö sepostustani.. Mut siis mulla on vielä tapana ollut ottaa iltaruokaa töihin seuraavan päivän lounaaksi, niin en tiiä kohta, miten sit toimisin. Koitan kai yrittää olla ajattelematta asiaa.. :yuck:

Ylitsepääsemättömiin himoihin lukeutuvat venäläiset suolakurkut, kirsikkatomaatit, appelsiinit ja kirpeät karkit.
Ällötyksiä herättää tällä hetkellä ainoastaan kana, kaikissa mahdollisissa muodoissa.

Mulla maustekurkut juustoleivän päällä olivat viikon verran kova sana. Mulla menee himot muutaman päivän tai viikon sykleissä, ja sitten vaihtuu seuraavaksi.

Mulla on alkanut pahenemaan pahoinvointi viime keskiviikkoisen ar-ultran jälkeen ja huono olo ei tosiaan rajoitu vain aamuun.. Tätä ällötys-asiaa on vähän hassu kuvailla, mutta siis mua ällöttää oikeestaan kaikki lämmin ruoka, mitä oon edellispäivinä syönyt.. Varmaan jotenkin paha olo yhdistyy mun mielessä niihin ruokiin, vaikka ainoastaan syömällä se huono olo lähtee pois.. Ärsyttävää! En tiedä ymmärsittekö sepostustani.. Mut siis mulla on vielä tapana ollut ottaa iltaruokaa töihin seuraavan päivän lounaaksi, niin en tiiä kohta, miten sit toimisin. Koitan kai yrittää olla ajattelematta asiaa.. :yuck:

Ymmärrän hyvin, vähän sama juttu. Jokapäivä pitäis olla uutta ruokaa! :D

Connie, täällä kans piti päästä tänään lounaalla pizzalle! Työkaveri ei jaksanut puoliakaan ja itse rohmusin juurikin hullunkiilto silmissä koko pizzan ja jäin vielä vilkuilemaan kaverin pizzaa sillä silmällä mutta pidin näppini irti. ;)
Muuten on ollut himona karjalanpiirakat ja kiiwit. Hedelmiä on tullut myös syötyä paljon. Ällötyksiä on ollut pähkinät ja suklaa (normaalisti rakastan suklaata!).

Mua himottaa kans pizza ja kiinalaisen ravintolan riisi, friteerattu broisku ja hapanimeläkastike. Sluuuuurps! Tosin tulin just kotiin ja mies on tehnyt possun paistia ja perunamuusia! Oih, kun tuoksuu hyvältä!!! Istun siis sohvalla ja odotan malttamattomana koska pääsee pöytään ja ruuan kimppuun! :D

Mun mielestä ihan hassua kun himot ja ällötykset muuttuvat ihan koko ajan! Jos menen kauppaan, tuhlaa kaikkeen mitä ei sitten kotona teekkään mieli. Mutta viiliä ja raejuustoa tekee mieli, salmiakkia ja kaikkea suolaista myös, mielellään ehkä vielä jotain voimakkaan makuista.. vesi/juominen ällöttää edelleen.. ja paljon juttuja mitä ei oikein tee mieli, liha yms. Ja kun luen muiden himoja, niin johan alkoi tekemää n mieli esim just tota hapanimeläkastiketta :D

Ja noi tassuttelijan mainitsemat karjalanpiirakat! Juustolla! Nam!

Isla, sulla ilmeisesti sama ongelma kuin mulla, että juominen on vaikeaa? Ootko löytänyt siihen ratkaisua? Mä oon koittanut juoda laimennettua mehua, mut sekin välillä ällöttää. Vesi jostain syystä maistuu pahalta.. Mutta cokis, se himottaa, vaikka normaalisti juon sitä tosi harvoin. Ja salmiakki, nyt kun sitä ei edes saisi juuri syödä :((

Takaisin