Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on alkanut pahenemaan pahoinvointi viime keskiviikkoisen ar-ultran jälkeen ja huono olo ei tosiaan rajoitu vain aamuun.. Tätä ällötys-asiaa on vähän hassu kuvailla, mutta siis mua ällöttää oikeestaan kaikki lämmin ruoka, mitä oon edellispäivinä syönyt.. Varmaan jotenkin paha olo yhdistyy mun mielessä niihin ruokiin, vaikka ainoastaan syömällä se huono olo lähtee pois.. Ärsyttävää! En tiedä ymmärsittekö sepostustani.. Mut siis mulla on vielä tapana ollut ottaa iltaruokaa töihin seuraavan päivän lounaaksi, niin en tiiä kohta, miten sit toimisin. Koitan kai yrittää olla ajattelematta asiaa..
Sama täällä! :DYmmärrän hyvin, vähän sama juttu. Jokapäivä pitäis olla uutta ruokaa! :D
Mulla on tällä hetkellä ollu sama himo jo reilun viikon! :DMulla maustekurkut juustoleivän päällä olivat viikon verran kova sana. Mulla menee himot muutaman päivän tai viikon sykleissä, ja sitten vaihtuu seuraavaksi.