Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaurapuuro, reilusti suolaa mut ei muuta. Jännä himo, kun pienenä sitä piti syödä joka ***** arkiaamu ja tuli täys stoppi kaikkiin puuroihin.

Panda2016, riippuu ketä uskoo. Periaatteessa pastöroitunakaan ei suositella (muuten kuin kuumennettuna), mutta moni kyllä syö.

Mä himottelin monta viikkoa maitoa ja ei tullut mieleenkään syödä mitään ilman lasillista maitoa tai muutamaa kaverina. Nyt mennyt jo pari viikkoa, eikä oo enää sitä pakko-saada-tunnetta.

Mun teki yhteen aikaan ihan hirmusesti mieli niitä Nesqvickin suklaapallomuroja :D todella ravintorikkaita varmasti...

Nonni, tänne rantautunut ihan jäätävä herkkukurkku himo! En edes normaalisti tykkää niistä ja nyt oli pakko ostaa iso purkki.. Ravaan nyt sitten jääkaapilla ronkkimassa purkkia jatkuvasti :D

Käytiin tänään Lahdessa Pancho Villassa syömässä. Oma annos oli liian suolainen, mutta lapsen kananugettien paneeri oli ihan täydellisen makuista. Onneksi hänellä tuli maha täyteen enimmäkseen "rankkalaisista", joten pääsin kuokkimaan. :D

• Tykkään
Reaktiot: mkm
Tekee koko ajan mieli kirpeitä karkkeja, mutta en pysty syömään niitä ku mulla menee suu ihan rikki. Ja sit kokeilin kuitenkin jos ei vaikka nyt menis. Väärässä olin.

Mä nykyään otan mun vitskut sun muut iltasin niin ällötykset väheni puolella! Ja nyt voisinki syyä oikeestaan mitä vaan, varsinki jäätelöä.....

Mä nykyään otan mun vitskut sun muut iltasin niin ällötykset väheni puolella! Ja nyt voisinki syyä oikeestaan mitä vaan, varsinki jäätelöä.....

Tuleeko sullakin ällötys, jos otat vitskut aamulla? Mulla ainakin tulee :/ Ja herkästi laatta kans...
En oo vaa keksinyt syödä niitä iltaisin! Olen joutunut jättämään muutaman päivän välistä vitamiineista juuri sen ällötyksen takia :(

Miekin oon syöny vitamiinit illalla, tosin ihan vaan kun aamulla on ollut huono olo niin ei oo pysyny sisällä. Nyt enää ei ällötä, mut ehkä jopa helpompi muistaa ottaa kaikki illalla, niin oon nyt ottanu ne edelleen just ennen nukkumaanmenoa :)

Mä aloin ottaa ne iltasin just siks että ne ehkä pysys sisällä niin heti helpotti pahoinvointi. On sitä vieläki mutta enää mä en oksenna ku pari kolme kertaa viikossa ku ennen se oli oikeestaan päivittäistä

Miulla ei kyl helpottanu pahoinvointi vaik otin illalla..

Mä oon pitkään miettinyt, että mua ei kyllä oikeastaan himota erityisemmin mikään, kunnes tajusin... Maito, mä voisin vetää kaksi litraa maitoa päivässä, jos en vähän rajottaisi :hilarious: No, ehkä epäterveellisempiäkin himon kohteita löytyy :grin

^maito onkin hyvä himo, kun pienen (tai siulla pienten) rustot alkaa luutumaan ja kalsiumia kuluu paljon :)

Mulla auttoi et vaihdoin jauhemaisiin vitamiineihin et tuu huono olo ja jaksaminen ja olo parantunut. Kannatti kokeilla fitskuja

Zinnuli, mä en uskalla fitskuja syödä kun niissä on a-vitamiinia. Ainakin jossain niistä kun tutkin niin oli. Tosin mulla ei normi vitamiinit aiheuta mitään huonovointisuutta.

Takaisin