Hermoilut ja pelot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja M&S
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tinakenkätyttö: Ei tuo ainakaan saisi työsuhteen jatkuvuuteen vaikuttaa. Minulla esikoista odottaessa oli myös määräaikainen työsuhde, joka olisi päättynyt jo ennen äitiysvapaita. Työnantaja kuitenkin jatkoi sitä ja puhui jopa vakinaistamisesta. Toivottavasti sinulla on yhtä reilu työnantaja! Voimia kovasti!

Tänään ultrassa todettu vahva epäily todeksi...Meidän haave omasta nyytistä siirtyy jälleen...
Keskenmeno :(
Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä...Onneksi kohtu tyhjentynyt itsestään niin ei tarvitse lääkkeellisesti tyhjentää...
Kaikille onnea ja tarrasukkia pikkuisille :Heartbigred

Täällä on tosi surullisia uutisia :( mä tiedän tuon tunteen mikä teillä on tällähetkellä ja lähetän virtuaalisen halin. Aina niin surullista, sattuu se kenelle vaan. Tsemppiä jatkoon ja törppöihin peukkuja!!

Recent_unicorn voi ei... :(
Paljon voimia ja iso voimahali myös sinulle! <3

Tinakenkätytölle kovasti sympatiaa ja tsemppihalit!

Ja kuten myös recent unicornille!

Meikä oli kans tänään siinä "varhaisultrassa" mistä siis tulikin km jälkitarkastus. Kaikki tyhjentyi tosiaan kolmessa pvässä luomusti ja paikat oli kunnossa. Limakalvotkin näytti kunnollisilta ja munasolujakin oli molemmin puolin kehittymässä uudestaan ainakin 7 näkyvää. Lääkäri valoi toivoa, että ei ainakaan näyttäisi siltä että homma olisi hyytymässä nelikymppisellä:-) Kuitenkin neuvoivat pitämään taukoa yhden kierron verran ennen uutta yritystä. Jotenkin ei vaan millään malttaisi... joten kaikille samassa tilanteessa oleville tsemppiä uusiin yrityksiin - meidänkin aikamme vielä tulee! Ja onnellisille odottajille ihanaa odotusta ja toivotaan että kaikki lopulta pääsevät todistamaan yhtä suurimmista ihmeistä! Good luck lokakuiset 2015!!!

L82day sulla on rautanen asenne ja aivan varmasti ennenkuin uskotaankaan niin teille kaikille on uusi pikkuinen tulossa! Tulkaa sitten raportoimaan meille kuulumiset jos jaksatte :)
Iloa ja onnea tulevaisuuteen!

Paljon voimia menetyksen kokeneille! <3 Tiedän tunteen ja ei olisi itsekään huvittanut odotella yhtään ennen seuraavaa yritystä. Perustelin kuitenkin asian itselleni niin, että uudella vauvalla olisi odottamisen ja toipumisen jälkeen entistä paremmat edellytykset kasvaa ja kehittyä kuten kuuluukin. Yksi kierto jäi siis väliin ja seuraavasta jo tärppäsikin. Onnea uusiin yrityksiin!!!

Missäköhän vaiheessa km pitää olla, että suositellaan tuota taukoa? Mulla se 4+5 alkanut vuoto haalean plussan jälkeen ei ollut mikään este, kun ultrassa oli kaikki kunnossa. Ja heti seuraavasta tärppäsi uudestaan. Tietty nyt täällä alkaa olla jo kaikki paljon pidemmällä. Haleja kaikille huonoja uutisia saaneille! :(

Siskolla oli useita keskenmenoja ja hänelle kerrottiin, että keskenmenon jälkeen tulee kyllä helposti uudelleen raskaaksi, mutta keskenmeno voi myös uusiutua herkemmin. Siksi on hyvä pitää kierto taukoa.

Voi kurja, halit Tinakenkätytölle ja recent_unicornille! <3 Pitkää pinnaa ja voimia uudelle yritykselle.

Eilen tuli raportti sairaalasta. Kohdussa etuseinässä on 25mm intramuraalinen myooma. Luin netistä että myoomat saattavat vaikeuttaa raskaaksi tuloa ja aiheuttaa keskenmenoja. Tiedä vaikka se olisi syynä että eddllisen kesnenmenon on jälkeen sai melkein vuoden yrittää ja taas meni kesken. En tiedä sitten onko tuollaisen leikkaaminen kuinka helppo juttu. Mieheni on sitä mieltä että ei yritetä uudestaan ennen kuin syy keskenmenoihin on tutkittu, ettei tulisi taas pettymyksiä. Itse haluaisin alkaa heti yrittämään, mutta toisaalta järki sanoo että kannattaisi odottaa tutkimuksia.. Olen nyt saikulla keskiviikkoon asti, ja jos ei siihen mennessä kunnon vuoto ala niin sitten tyhjennetään lääkkeillä :(

Jos vain muistan, niin tulen tälle palstalle ilmoittamaan jos joskus olen taas raskaana, siihen voi vaan mennä jonkun aikaa :(

Toivon teidän muiden odotukseen onnea! <3

Voi Mariska, mikä helpotus! <3 Saamarin lääkärit kun pelottelevat sua! Ihanaa että kaikki on nyt hyvin!

Mä nyt kirjoitan tänne kun tuntuu olevan mun palsta. Tosin hermoilu ja pelko on jo väistyneet, ennemmin vaan odottelen että saisin varmuuden että tää on mennyt kokonaan kesken eikä ole mikään keskeytynyt km. Lämmöt on edelleen koholla, eli hormonia vielä kehossa on. Vuotokin alkaa olemaan vähäisempää. Vatsa ei ole kipuillut tai krampannut missään vaiheessa.
Neuvolaan soitin tänään, ja oli onneksi samaa mieltä siitä että on ihan hyvä tarkistuttaa tilanne vielä, eli en sentään joudu maksamaan yksityiselle siitä ilosta. No, viikon päästä perjantaina saan varmuuden kaikelle.

Mutta onnellista odotusta kaikille muille, ja jaksamista hermoilujen parissa :)

Takaisin